Znaci imam problema oko imenovane viljuske. Naime na prvim pogledom viljuska radi sasvim ok ali posle nekih 70-100km viljuska postaje fiksna. Probali smo je servisirati i bez uspeha posto nema vidljivih kvarova na njen unutrasnji sistem. Sve izgleda picikato. Ali mislim da posle predjene kilometraze ulje koje je u desnoj cevi pada skroz dole i to ukrucije viljusku. Ako neko je imao slicni problem neka pise. I ako neko prodaje komplet rebound sistem neka se javi
Duke SL = Vazduh leva nogica, ulje desna nogica
Pomoc oko Rock Shox Duke SL
Started By
arioth
, Mar 17 2008 11:12 PM
10 odgovora na ovu temu
#2
Postavljeno 18 March 2008 - 11:51 AM
koliko sam ja skontao, bude zakljucana posle te kilometraze???
ako je tako, sta je meni palo na pamet, da ste sipali previse ulja, i kada se zagreje, ulje se rasiri i nema gde pa mora da se zakljuca
zavisi i kakvo je ulje, u kom je stanju lock ventil isl, ali mislim da ste sipali vise nego sto treba, nivo ulja mora da se meri do visine ventila + jos malkice, zavisi od amorta
ili sta moze, nisam bas swe skontao, da ti ostaje uje u gornjoj komori, i skroz se potopi amort, pa se ne vraca. jedino sto bi mi palo na pamet je da ti pada pritisak vazduha, a ako je problem u stapu gde je ulje, ne bih znao sta moze da bude, mislim da ne bi smelo da se to desava u desnoj komori, tj gde je ulje, jer u levoj, gde je vazduh, pravi se otpor vazduha pri prodiranju amorta na dole...
sad toliko od mene, nisam mnogo caprkao oko toga tj samo oko skareba, koji je skroz slican
ako je tako, sta je meni palo na pamet, da ste sipali previse ulja, i kada se zagreje, ulje se rasiri i nema gde pa mora da se zakljuca
zavisi i kakvo je ulje, u kom je stanju lock ventil isl, ali mislim da ste sipali vise nego sto treba, nivo ulja mora da se meri do visine ventila + jos malkice, zavisi od amorta
ili sta moze, nisam bas swe skontao, da ti ostaje uje u gornjoj komori, i skroz se potopi amort, pa se ne vraca. jedino sto bi mi palo na pamet je da ti pada pritisak vazduha, a ako je problem u stapu gde je ulje, ne bih znao sta moze da bude, mislim da ne bi smelo da se to desava u desnoj komori, tj gde je ulje, jer u levoj, gde je vazduh, pravi se otpor vazduha pri prodiranju amorta na dole...
sad toliko od mene, nisam mnogo caprkao oko toga tj samo oko skareba, koji je skroz slican
GO RIDE!!!!
#3
Postavljeno 18 March 2008 - 12:39 PM
Nema veze. Ulje u amortizeru je po propisima i nema ga previse. Nije bitno koje ulje ce da sipas. Znaci viljuska prvih 70-100km radi besprekorno ali posle se ukrucuje. Ja mislim da je zajeban reboun sistem u viljusku
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first
#5
Postavljeno 18 March 2008 - 01:31 PM
imam i ja tu viljusku ali nemam problema samo sto mi viljuska pusta ulje.... otiso semering... kad uzmem ram onda saljem viljusku u servis da promene ..... valjda ce da bude nesto !
My world is not flat ,there are tousand ways to the botom , every way is a new EXPERIENCE,i choose DOWNHILL , what is you way ?
#7
Postavljeno 18 March 2008 - 02:16 PM
otisao ti je ventil za zakljucavanje, koliko ja mogu da procenim, posto RS u neke amorte ubacuje plasticne konuse za zabravljivanje, ili opruga za prag protiv udara iliti floudgate pusta,ne znam kako je na RS-u ali se obicno nalazi ispod ventila i reaguje na velike pritiske kad je zakljucana vila i onda otkljucava
GO RIDE!!!!
#9
Postavljeno 28 March 2009 - 08:21 AM
Odlicno da radi, da li si mozda primetio da su na Duke-u mozda donje noge krive, tacnije da je pobegla leva noga u nazad, zbog moguceg koriscenja diskova? To moze da pravi slican problem... Da glavi na biksnam bas kako si opisao!
Al kad je reseseno...Odlicno!!! Jbg, kasnim...
Al kad je reseseno...Odlicno!!! Jbg, kasnim...
#10
Postavljeno 28 March 2009 - 09:03 AM
Ma nogice su sasvim ok nema problema sa njima. Sada ga malo testiram da se opet ne vrati u mrtve ali za sada sve radi besprekorno solo sir, compression, rebound. Ej ali kako se odma oseti da je Duke cvrstiji od Recon-a nemogu da verujem.
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika