Jump to content


Fotografije

Manja kilometraža - jači tempo, ili obratno


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
8 odgovora na ovu temu

#1 sashinho_almighty

sashinho_almighty
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 185 posts
  • LocationVetroviti Banat

Postavljeno 24 May 2012 - 07:56 PM

Šta je produktivnije? Da li je bolje voziti recimo turu od 30-tak km sa prosečnom brzinom od 25-30km/h, ili voziti veće kilometraže sa umerenijim tempom 20-25km/h?
  • 0
"Smrt jednog coveka je tragedija, smrt miliona je statistika"

#2 Mijatsm

Mijatsm
  • Members
  • Pip
  • 13 posts

Postavljeno 24 May 2012 - 08:24 PM

Mislim da treba pokusavati te duze ture zadas sebi neku destinaciju koju ces vremenom najverovatnije sve brze i brze prelazi...npr to je isto kao trcanje na 100m i na 1000m...punim sprintom ovih 100 mogu svi istrcati dok ovih hiljadu ipak neko ne moze i malo se namuci...mozda se neko nece sloziti sa mnom ali ipak to je moje misljenje :) :D
  • 0

#3 zeggerr

zeggerr
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 486 posts

Postavljeno 26 May 2012 - 07:55 AM

Detaljno objasnjavanje bi bilo preobimno. Najcesce se u pocetku sezone, kada je vezbac manje spreman radi na duzinama, koje se zovu baza treninga, a kasnije se dodaju brdska voznja, intervali, produzeni intervali, sprintevi.
Ako si hteo da pitas da li je 200km laganice bolje u odnosu na 30km izuzetno jakog tempa-nije. Jak intenziztet treninga daje nebrojeno puta bolje rezultate po pitanju sticanja kondicije, podizanja laktatnog praga, ali svakako da nije preporucljiv za nekog ko nije solidno ili dobro utreniran.
Generalni savet, nemoj preterivati-vise ne znaci bolje.
  • 1
vredniji je gram iskustva od tone teorije....

#4 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4278 posts

Postavljeno 26 May 2012 - 08:15 AM

Detaljno objasnjavanje bi bilo preobimno.

Imamo mi vremena za citanje :wink: .

Najcesce se u pocetku sezone, kada je vezbac manje spreman radi na duzinama, koje se zovu baza treninga, a kasnije se dodaju brdska voznja, intervali, produzeni intervali, sprintevi.

I jos jedna bitna stvar za pocetak sezone je veca kadenca tj. broj obrtaja pedala. Uvek se u pocetku vozi sa vecim brojem obrtaja i laksim prenosima iako se svima cini da je lakse voziti manji broj obrtaja i teze prenose.

Ako si hteo da pitas da li je 200km laganice bolje u odnosu na 30km izuzetno jakog tempa-nije. Jak intenziztet treninga daje nebrojeno puta bolje rezultate po pitanju sticanja kondicije, podizanja laktatnog praga, ali svakako da nije preporucljiv za nekog ko nije solidno ili dobro utreniran.

Bas tako. A onda se neki pitaju zasto sa 3-4000 km idu mnogo losije nego neko sa 800-900 km ;).
  • 1
.

#5 sashinho_almighty

sashinho_almighty
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 185 posts
  • LocationVetroviti Banat

Postavljeno 26 May 2012 - 06:02 PM

Detaljno objasnjavanje bi bilo preobimno. Najcesce se u pocetku sezone, kada je vezbac manje spreman radi na duzinama, koje se zovu baza treninga, a kasnije se dodaju brdska voznja, intervali, produzeni intervali, sprintevi.
Ako si hteo da pitas da li je 200km laganice bolje u odnosu na 30km izuzetno jakog tempa-nije. Jak intenziztet treninga daje nebrojeno puta bolje rezultate po pitanju sticanja kondicije, podizanja laktatnog praga, ali svakako da nije preporucljiv za nekog ko nije solidno ili dobro utreniran.
Generalni savet, nemoj preterivati-vise ne znaci bolje.


Hvala na savetu.
  • 0
"Smrt jednog coveka je tragedija, smrt miliona je statistika"

#6 zeggerr

zeggerr
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 486 posts

Postavljeno 28 May 2012 - 05:09 PM

U pravu si Zare, ja sebe uvek ispravljam po pitanju kadence.... kljusina, dok sam bio mladji trenirao atletiku, i sve nesto bih na snagu pa me mala kadenca prebzo dovede u stanje totalne kiselosti :D

Sashinho, generalno, ako zelis da vidis kako bi kvalitetan i svrsishodan trening trebao da izgleda nadji negde na internetu cts (Carmichael training system) 'cycling for fit' - film nacin treniranja koji se koristi u zimskom periodu i prikazuje kako se trenira na trenazeru. Neka te to nebuni, pazljivo pogledaj film, i pokusaj takav nacin treninga da pretocis u outdoor voznju, to ce ti sve pojasniti.
  • 0
vredniji je gram iskustva od tone teorije....

#7 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2431 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 28 May 2012 - 08:10 PM

A potraži i Spinervals video treninge. A može sa njih da se skine samo ton, pa to slušaš (naravno jednom slušalicom :D )i odradiš taj trening na drumu ...
  • 0
Homesick for a place you've never been...

#8 jelchica

jelchica
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1030 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 29 May 2012 - 06:38 AM

Combat88, car, je okačio dosta linkova za korisne video snimke u ovoj temi: viewtopic.php?f=2&t=5499&hilit=+video
Skidala sam nešto odatle ranije, tada su radili linkovi.
  • 0
Today is always here.
Tomorrow, never.

#9 sashinho_almighty

sashinho_almighty
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 185 posts
  • LocationVetroviti Banat

Postavljeno 29 May 2012 - 04:57 PM

Super, hvala svima. Potražiću i klipove i audio zapise (koje ću obećavam slušati jednom slušalicom u toku vožnje :mrgreen: ). Što se tiče kadence, uglavnom je oko 80 ili više. Tako je od kako sam počeo da vozim, pa sve do sad. Sa tim nikad nisam imao problema, kao da mi je urođeno :D U svakom slučaju ću pažljivo pregledati materijal pošto sam veoma, veoma zavoleo biciklizam i (slobodan) dan bez bicikla teško da mogu da zamislim.
  • 0
"Smrt jednog coveka je tragedija, smrt miliona je statistika"




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika