Oprema za sirotinju :)
Started By
kooole
, Feb 14 2008 05:01 PM
39 odgovora na ovu temu
#21
Postavljeno 16 February 2008 - 10:24 AM
Pročitao sam za monitor da su pedale sa čeličnim kavezom pa bi trebalo da ti izdrže. Ponekad ono
što imaš je poželjno i čuvati da traje duže. Na primer, ustajanje iz sedla i dugo verglanje na visokom prenosu, bi jako opterećivalo srednju osovinu i ona ne bi dugo trajala. Slično bi bilo i sa pedalama. Zato uvek nastojiš da budeš u sedlu i menjanjem brzine, da li više ili niže u zavisnosti od terena, čuvaš snagu i dah:) Kod monitora su i felne sa duplim zidom, što je ok. Ram je aluminijumski. Vila je čelična. Ostalo je ok za te pare.
Na kraju, ali ne i manje važno (čak je najvažnije), veličina rama. Na sajtu kapriola piše da monitor dolazi u tri veličine 19, 21, 23 inča. Najbolje je da se na licu mesta, u nekoj od njihovih radnji uveriš koji ti odgovara. To ćeš videti tako što kad opkoračiš gornju cev, imaš oko 5cm lufta. Svi smo kao deca vozili prevelike ramove i znamo kako to izgleda:)
Znači na kraju, ako ti se i ovo složi, uzmi monitor.
I kad kažeš oprema za sirotinju, seti se one Njegoševe : "Boj ne bije svijetlo oružje, već boj bije srce u junaka". Samo napred, i vozi!
Pozdrav i sve najbolje.
što imaš je poželjno i čuvati da traje duže. Na primer, ustajanje iz sedla i dugo verglanje na visokom prenosu, bi jako opterećivalo srednju osovinu i ona ne bi dugo trajala. Slično bi bilo i sa pedalama. Zato uvek nastojiš da budeš u sedlu i menjanjem brzine, da li više ili niže u zavisnosti od terena, čuvaš snagu i dah:) Kod monitora su i felne sa duplim zidom, što je ok. Ram je aluminijumski. Vila je čelična. Ostalo je ok za te pare.
Na kraju, ali ne i manje važno (čak je najvažnije), veličina rama. Na sajtu kapriola piše da monitor dolazi u tri veličine 19, 21, 23 inča. Najbolje je da se na licu mesta, u nekoj od njihovih radnji uveriš koji ti odgovara. To ćeš videti tako što kad opkoračiš gornju cev, imaš oko 5cm lufta. Svi smo kao deca vozili prevelike ramove i znamo kako to izgleda:)
Znači na kraju, ako ti se i ovo složi, uzmi monitor.
I kad kažeš oprema za sirotinju, seti se one Njegoševe : "Boj ne bije svijetlo oružje, već boj bije srce u junaka". Samo napred, i vozi!
Pozdrav i sve najbolje.
#24
Postavljeno 18 February 2008 - 12:53 PM
evo jos jednog rooki-a sa problemom kao prethodni. S tim sto ne bezim od polovnog bajsa, namena ce mu biti 90% asvalt nekih 20km svakog dana.
Molio bih da iskomentarisete ove oglase, mozete i na PP ako ne zelite javno zbog autora, ili me odgovorite od ove kupovine
Na sta obratiti paznju kod ove opreme, sta moze da se uoci na prvo gledanje i voznju?
http://www.cikloberz...show.php?id=733
http://www.cikloberz...how.php?id=1097
pozz | vuja
Molio bih da iskomentarisete ove oglase, mozete i na PP ako ne zelite javno zbog autora, ili me odgovorite od ove kupovine
Na sta obratiti paznju kod ove opreme, sta moze da se uoci na prvo gledanje i voznju?
http://www.cikloberz...show.php?id=733
http://www.cikloberz...how.php?id=1097
pozz | vuja
#25
Postavljeno 18 February 2008 - 09:37 PM
Ako nisi suvise zahtevan i vozis 90% alvalt, ovakav tip bicikla je dobro resenje. Neznam koliko mozes izdvojiti za bajs ali cene su ok za ono sto dobijas.
Nakamura ima malo bolju opremu od Scotta i devetofaz, ali je Scott po slici ocuvaniji i nosi osmofaz.
Probaj da se cenkas i vidis kako stvari stoje.
Nakamura ima malo bolju opremu od Scotta i devetofaz, ali je Scott po slici ocuvaniji i nosi osmofaz.
Probaj da se cenkas i vidis kako stvari stoje.
#26
Postavljeno 19 February 2008 - 07:56 AM
Ja bih preporucio ovo biciklo,
http://www.cikloberz...show.php?id=839
jes da je covek u Nisu ali vredi pogledati, a i cenkanje bi mozda moglo da se isplati. Jedina zamerka je sto je biciklo prljavo, bar na slikama.
http://www.cikloberz...show.php?id=839
jes da je covek u Nisu ali vredi pogledati, a i cenkanje bi mozda moglo da se isplati. Jedina zamerka je sto je biciklo prljavo, bar na slikama.
#27
Postavljeno 19 February 2008 - 10:50 AM
#31
Postavljeno 20 February 2008 - 04:37 PM
E strasno, danas sam kod mene u gradu pogledao par polovnih bajkova, jedan pripada takmicaru i..blagi uzas! Iako je na jednom bila LX a drugi KTM sa XT opremom oba su toliko pohabani da..nema sanse onako nesto kupiti.
Razmisljam da batalim polovnjaka i uzmem nov pa kakav da je.
Ovaj mi se svideo ali ne znam vredi li tih para.
http://www.capriolo.... ... e=roadster
Negde je oko 20k dinara, nemaju ga na stanju u prodavnici pa ne znam tacnu cenu. Da li uzeti svesno nesto od capriola ili se patiti sa mackom u dzaku?
Pomoc, zivci mi pri kraju
Razmisljam da batalim polovnjaka i uzmem nov pa kakav da je.
Ovaj mi se svideo ali ne znam vredi li tih para.
http://www.capriolo.... ... e=roadster
Negde je oko 20k dinara, nemaju ga na stanju u prodavnici pa ne znam tacnu cenu. Da li uzeti svesno nesto od capriola ili se patiti sa mackom u dzaku?
Pomoc, zivci mi pri kraju
#32
Postavljeno 20 February 2008 - 05:19 PM
Pa i nije neki za te pare. Vidi ovako, ako planiraš da se držiš asfalta, prošetaj se do (sad ću da podrazumem da si u Bg) Ideje na Bežanijskoj kosi (gde se 82 i 75 spajaju) i idi u Turbo sport. Ako imaš sreće, naletećeš na Scott sportster P6 (hibrid bajk, 700c točkovi, nije za drmosanje po terenu) za imbecilno, ali imbecilno male pare. (U planetu je nešto preko 3x skuplji). Vozi ga takvog kakav je, a skupi malo kinte za nove šaltere, nablu za kasetu i kasetu 9faz, nov zadnji menjač (eventualno prednji), i uživaj
Ja sam ga uzeo sebi za asfalt. Investicije:
LX menjač napred; nabla+kaseta 9faz pozadi, ritchey lula, ritchey pro volan, ritchey wcs rogovi (ovaj volanski deo je luksuz, daleko od obaveznog)
I još iz kese izvadio zaostale deore šaltere+ručke kočnica i zadnji menjač.
Milina točak.
To sve me koštalo 210E.
Da sam hteo SAMO da zamenim pogon, koštalo bi me 170 sve - 130 bajk i 40 nabla i kaseta. Da kupiš i menjače i šaltere koje nemaš (a ja sam ih, jel', imao), dođe ti na ~220E. Naravno, bajk možeš i odmah, bez čačkanja da voziš, i kasnije lagano dodaješ šta ti treba
(video sam na oglasima nekog hibrida koji košta ~220E a jači je od ovog sa sve budženjima, al' on je ceo polovan )
Pošto živim na 10 minuta peške odatle, mogu da skoknem i vidim ima li ih još. A i ovako imaju lepih bajkova, prvi put sam tu kod nas video FOXa na bajku u zvaničnoj radnji
Ja sam ga uzeo sebi za asfalt. Investicije:
LX menjač napred; nabla+kaseta 9faz pozadi, ritchey lula, ritchey pro volan, ritchey wcs rogovi (ovaj volanski deo je luksuz, daleko od obaveznog)
I još iz kese izvadio zaostale deore šaltere+ručke kočnica i zadnji menjač.
Milina točak.
To sve me koštalo 210E.
Da sam hteo SAMO da zamenim pogon, koštalo bi me 170 sve - 130 bajk i 40 nabla i kaseta. Da kupiš i menjače i šaltere koje nemaš (a ja sam ih, jel', imao), dođe ti na ~220E. Naravno, bajk možeš i odmah, bez čačkanja da voziš, i kasnije lagano dodaješ šta ti treba
(video sam na oglasima nekog hibrida koji košta ~220E a jači je od ovog sa sve budženjima, al' on je ceo polovan )
Pošto živim na 10 minuta peške odatle, mogu da skoknem i vidim ima li ih još. A i ovako imaju lepih bajkova, prvi put sam tu kod nas video FOXa na bajku u zvaničnoj radnji
#34
Postavljeno 20 February 2008 - 06:00 PM
E, ovi su M, zato sam i uzeo lulu od 12 cm, sad je znatno prijatnije.
#36
Postavljeno 20 February 2008 - 11:45 PM
178.
Al' nije ni bitno više, nema ga. Imaju sad neke druge bajkove u soc. ponudi, npr Giant-a sa 'onako' sr suntour amortom za nešto preko 16 hiljada.
http://www.turbo-spo... ... 75883.aspx
Mehanika na njemu je krš, ali može da se kotrlja (ja se s takvom sit navozao). Opet, to je već u cenama za koje treba razmisliti da li ih platiti za nešto novo ili uvozno.
Al' nije ni bitno više, nema ga. Imaju sad neke druge bajkove u soc. ponudi, npr Giant-a sa 'onako' sr suntour amortom za nešto preko 16 hiljada.
http://www.turbo-spo... ... 75883.aspx
Mehanika na njemu je krš, ali može da se kotrlja (ja se s takvom sit navozao). Opet, to je već u cenama za koje treba razmisliti da li ih platiti za nešto novo ili uvozno.
#37
Postavljeno 22 February 2008 - 11:59 AM
Evo i mene, vratih se sa puta i sad je red da kupujem vec taj bicikl. Pre toga, ipak jos jedno pitanje...
Slucajno naleteh na jedan polovan i meni laiku zanimljiv bicikl:
http://cikloberza.com/show.php?id=1134
Kakav je ovaj bicikl, kakva je oprema? Vredi li tih novaca?
Doduse, mozda je i prodat do sada... a i ne mogu da procenim da li bi mi ova velicina odgovarala (visok sam 184).
Slucajno naleteh na jedan polovan i meni laiku zanimljiv bicikl:
http://cikloberza.com/show.php?id=1134
Kakav je ovaj bicikl, kakva je oprema? Vredi li tih novaca?
Doduse, mozda je i prodat do sada... a i ne mogu da procenim da li bi mi ova velicina odgovarala (visok sam 184).
#39
Postavljeno 09 March 2008 - 04:13 PM
Evo me opet! Posto , kao sto znate, nisam poznavalac, treba mi procena jednog polovnog bicikla. Bicikl je Nemacke proizvodnje (rs bikes - stampedo ... je li to neki brand?). Sve na njemu je shimano lx deore (menjaci, rucice menjaca, rucice kocnica). Rucice menjaca su one duple, sa jedne strane se menjaju brzine na vise, a sa druge na nize (vi to valjda zovete "samaraljke"?). Pedale su neke obicne plasticne, a na onome za sta su zavrnute same pedale (a sto ja ne znam kako se zove) takodje pise Shimano LX. Bicikl izgleda onako osrednje, nije bas da sve "sljasti", rekao bih da nije bas "poslednje generacije", star je bar 5 godina (mada tesko da ja to mogu precizno odrediti). Lagan je (valjda je ALU ram, celik nije). Bicikl je bez amortizera. Prodavac se razume koliko i ja, mozda i manje ...tako da...
Probao sam bicikl i postoji jedan problem, menjac nece da prebaci na najjaci prenos (najveci zupcanik) na prednjoj sajbi. Da li je ovo stvar podesavanja ili je mozda u pitanju kvar? Cini mi se da i zadnji menjac nije bas 100% precizan.
Mozete li mi okvirno reci koliko vredi ovakav bicikl? Makar nesto tipa... od toliko do toliko.
Probao sam bicikl i postoji jedan problem, menjac nece da prebaci na najjaci prenos (najveci zupcanik) na prednjoj sajbi. Da li je ovo stvar podesavanja ili je mozda u pitanju kvar? Cini mi se da i zadnji menjac nije bas 100% precizan.
Mozete li mi okvirno reci koliko vredi ovakav bicikl? Makar nesto tipa... od toliko do toliko.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika