micha81 [mtb] Grand Canyon
Started By
micha81
, Mar 13 2012 09:22 AM
36 odgovora na ovu temu
#26
Postavljeno 28 March 2013 - 07:58 AM
Moje misljenje - pouzdana grupa, nisam imao niti jedan problem za svu kilometrazu koju sam presao sa njom.Lepi,novi xt delovi,sjajno,sjano.Kako te sluzila slx grupa?
Razmisljao sam da ove sezone kupim novu SLX grupu, al kovelim, kad mi se vec ukazala prilika sad da kupim XT, zasto da ne
#30
Postavljeno 07 April 2013 - 01:04 PM
@igorsimo
Hvala, znam da hoce
@logic
Ah, kombinovane pedale su tu zbog namene bicikla.
Naime, meni on preko radne nedelje sluzi kao prevoz kuca-posao, gde jako puno spustam nogu na ivicnjak kad stajem na semaforima i slicno, pa mi je bilo kakvo fixiranje noge za pedalu nezgodno.
Mada kontam da je i to stvar navike i ukusa
Hvala, znam da hoce
@logic
Ah, kombinovane pedale su tu zbog namene bicikla.
Naime, meni on preko radne nedelje sluzi kao prevoz kuca-posao, gde jako puno spustam nogu na ivicnjak kad stajem na semaforima i slicno, pa mi je bilo kakvo fixiranje noge za pedalu nezgodno.
Mada kontam da je i to stvar navike i ukusa
#32
Postavljeno 09 April 2013 - 03:28 PM
Pre negoli krenem da pisem svoje neke utiske komplet grupe koju sam za ovu sezonu napakovao, da odma odgovorim ljudima koji se mozda pitaju, a zasto XT, sta je falilo SLX-u?
Pa, nista, hteo sam XT
Trudicu se da maximalno uporedim te dve grupe, i iznesem moje neko misljenje dal je to zaista vredno para, kao i da li je prelazak sa 3x9 na 3x10 doneo neku bitnu razliku.
Cisto da napomenem, ovo je moj lican utisak o svemu, pa koga interesuje, nek procita
Pa da pocnemo...
Pogon XT M780 3x10 175mm, 24-32-42
Da ga je*em, tri lancanika ovde, tri lancanika tamo, jedino sto je XT lepsi
Razliku u tezini necu komentarisati, meni ona nista ne znaci, kontam da ovde ima razlike u materijalima koj isu korisceni pri izradi, al opet, dal je vredno para? Pa meni zbog lepote jeste, kupio sam ga iz cistog gusta zato sto mi je to trenutno jedan od najlepsih pogona na trzistu.
Kocnice - XT M785 + Rotori XT SM-RT86 (180mm napred i 160mm nazad)
Uhhhhh, prethodne kocnice su mi bile BR-M505 (non marking deore grupa) sa obicnim shimano 160mm rotorima, sta reci, razliku bih jedino mogao da opisem kao prelazak sa v-Brake-a na hidraulicne disk kocnice.
Ove su vredne bukvalno svakog evra koji sam za njih dao
Kocenje ISKLJUCIVO jednim prstom, feeling pri kocenju je meni nesvakidasnji, jednostavno odziv rucica kocnice je osetljiv do te mere da se bikualno svaki milimetar pritiska na njih oseti u kocenju.
A opet, sa druge strane, trebalo mi je ni celih 5 minuta da se priviknem na njih, i u kombinaciji sa 180/160mm rotorima, zaustavljali su mojih trenutnih 106kg kao da sam nedonosce
Ako bih trebao da ih opisem u dve reci - Smooth & Silky.
Rucice menjaca 3x10 XT M780
U poredjenju sa SLX, pa, razlika postoji, mnogo su osetljiviji.
Ne baratam tolko strucnim izrazima da opisem tacno kako ovi rade, i koje features imaju (multi-pull/relese mumbo-jumbo), ali jednostavno - bolji su od SLX
Dal vrede razlike u ceni u odnosu na SLX - je*em li ga, verovatno ne, slucaj je slican kao i kod pogona, verovatno su korisceni malko kvalitetniji materijali, imaju koju dodatnu zvrcku i to je to...
Prednji menjac 3x10 XT M780E e type
Ovde nema sta mnogo da se kaze, na prethodnom sam imao XTR prednji menjac, sad, moje misljenje, ovaj radi isto ko i onaj, razlika je verovatno u tezini (mikrokram gore, mikrogram dole...)
Zadnji menjac XT 3x10 M786 SGS Shadow plus
Ajme mene
Odmah da napomenem, nikad nisam SRAM vozio, tako da ne znam sad koliko se Shimano sa ovim malim kvacilom priblizio SRAM-u, i ko je sad tu od koga bolji, i ko je prvi sta poceo.
Po gradu, generalno, isti ko i svaki drugi menjac, ali kad se zadje u sumu, ajoj, ajme...
Glavna novotarija mu je to kvacilo/prekidac, koja maltene blokira kavez i samim tim drzi lanac mnogo nategnutijim u voznji, tako da lanac tehnicki ne moze da “radi”.
Time su postigli da svedu spadanje lanca u voznji na minimum, a i udarac lanca o zadnju viljusku je maltene nemoguc.
Trudio sam se da sto agresivnije vozim po sumi (Kosutnjak), cisto da vidim radi li to ko sto ga reklamiraju.
I radi bogamu njihovog, radi.
Lanac se ni pri mojim najvecim naporima i trazenju sto neravnijeg terena nije ni jednog momenta cuo, jednostavno, kao da ga nema, menjanje brzina radi besprekorno, jednostavno, menjac je sve ono sto Shimano kaze da jeste.
Po meni, vredno kupovine i upgrade-a.
Jako lep potez Shimana je sto je ovu opciju ponudio i na menjacima nize klase (Deore, SLX), tako da bih svakom ko je u mogucnosti preporucio prelazak na ovaj tip menjaca.
Prelazak sa 3x9 na 3x10 (na obe varijante mi je kaseta bila 11-32)
Sta sam dobio, a sta izgubio?
Dobio sam lancanik viska Osim toga, paaa, 6 kila preko zime.
Sta sam izgubio - kondiciju, isto preko zime.
Jos uvek mi je rano da govorim o opstem utisku 10 brzina, i dal je vredno prelaska sa 9, prenstveno jer mi je kondicija poprilicno jadna.
Dok sam vozio 3x9, stvari su mi bile super logicne:
1 lancanik napred - 1, 2, 3 pozadi
2 lancanik napred - 4, 5, 6 pozadi
3 lancanik napred - 7, 8, 9 pozadi
Sad, sta ga znam, ko da imam problem da nadjem mesto tom novom lancaniku, recimo 1 napred - 4 pozadi, lepo ide, 2 napred - 4 pozadi, osetno teze.
Kontam da cu neku manju razliku videti cim malo popravim kondiciju, a dal ce se to kasnije pokazati kao neka spektakularna razlika - cisto sumnjam, ali vreme ce pokazati
Koliko je sve to vredno para?
Iskreno govoreci, kad dobar serviser utegne bajs (ili ako sami mincate svaki delic svoje bicikle), i Deore ce raditi odlicno, sve ostalo je stvar mogucnosti i licnog ukusa, nekom je Deore krs, nekom nista ispot XT-a nisu ozbiljne komponente, nekom je i XT bezveze...
Kad sve saberem i oduzmem, ja sam veoma zadovoljan XT grupom, i osim sto prija oku i srcu godi, neka razlika u voznji se ipak po mom misljenju oseti.
Eto toliko od mene, svasta napisah, a dal sam nesto reko...
Ajd uzdravlje...
Pa, nista, hteo sam XT
Trudicu se da maximalno uporedim te dve grupe, i iznesem moje neko misljenje dal je to zaista vredno para, kao i da li je prelazak sa 3x9 na 3x10 doneo neku bitnu razliku.
Cisto da napomenem, ovo je moj lican utisak o svemu, pa koga interesuje, nek procita
Pa da pocnemo...
Pogon XT M780 3x10 175mm, 24-32-42
Da ga je*em, tri lancanika ovde, tri lancanika tamo, jedino sto je XT lepsi
Razliku u tezini necu komentarisati, meni ona nista ne znaci, kontam da ovde ima razlike u materijalima koj isu korisceni pri izradi, al opet, dal je vredno para? Pa meni zbog lepote jeste, kupio sam ga iz cistog gusta zato sto mi je to trenutno jedan od najlepsih pogona na trzistu.
Kocnice - XT M785 + Rotori XT SM-RT86 (180mm napred i 160mm nazad)
Uhhhhh, prethodne kocnice su mi bile BR-M505 (non marking deore grupa) sa obicnim shimano 160mm rotorima, sta reci, razliku bih jedino mogao da opisem kao prelazak sa v-Brake-a na hidraulicne disk kocnice.
Ove su vredne bukvalno svakog evra koji sam za njih dao
Kocenje ISKLJUCIVO jednim prstom, feeling pri kocenju je meni nesvakidasnji, jednostavno odziv rucica kocnice je osetljiv do te mere da se bikualno svaki milimetar pritiska na njih oseti u kocenju.
A opet, sa druge strane, trebalo mi je ni celih 5 minuta da se priviknem na njih, i u kombinaciji sa 180/160mm rotorima, zaustavljali su mojih trenutnih 106kg kao da sam nedonosce
Ako bih trebao da ih opisem u dve reci - Smooth & Silky.
Rucice menjaca 3x10 XT M780
U poredjenju sa SLX, pa, razlika postoji, mnogo su osetljiviji.
Ne baratam tolko strucnim izrazima da opisem tacno kako ovi rade, i koje features imaju (multi-pull/relese mumbo-jumbo), ali jednostavno - bolji su od SLX
Dal vrede razlike u ceni u odnosu na SLX - je*em li ga, verovatno ne, slucaj je slican kao i kod pogona, verovatno su korisceni malko kvalitetniji materijali, imaju koju dodatnu zvrcku i to je to...
Prednji menjac 3x10 XT M780E e type
Ovde nema sta mnogo da se kaze, na prethodnom sam imao XTR prednji menjac, sad, moje misljenje, ovaj radi isto ko i onaj, razlika je verovatno u tezini (mikrokram gore, mikrogram dole...)
Zadnji menjac XT 3x10 M786 SGS Shadow plus
Ajme mene
Odmah da napomenem, nikad nisam SRAM vozio, tako da ne znam sad koliko se Shimano sa ovim malim kvacilom priblizio SRAM-u, i ko je sad tu od koga bolji, i ko je prvi sta poceo.
Po gradu, generalno, isti ko i svaki drugi menjac, ali kad se zadje u sumu, ajoj, ajme...
Glavna novotarija mu je to kvacilo/prekidac, koja maltene blokira kavez i samim tim drzi lanac mnogo nategnutijim u voznji, tako da lanac tehnicki ne moze da “radi”.
Time su postigli da svedu spadanje lanca u voznji na minimum, a i udarac lanca o zadnju viljusku je maltene nemoguc.
Trudio sam se da sto agresivnije vozim po sumi (Kosutnjak), cisto da vidim radi li to ko sto ga reklamiraju.
I radi bogamu njihovog, radi.
Lanac se ni pri mojim najvecim naporima i trazenju sto neravnijeg terena nije ni jednog momenta cuo, jednostavno, kao da ga nema, menjanje brzina radi besprekorno, jednostavno, menjac je sve ono sto Shimano kaze da jeste.
Po meni, vredno kupovine i upgrade-a.
Jako lep potez Shimana je sto je ovu opciju ponudio i na menjacima nize klase (Deore, SLX), tako da bih svakom ko je u mogucnosti preporucio prelazak na ovaj tip menjaca.
Prelazak sa 3x9 na 3x10 (na obe varijante mi je kaseta bila 11-32)
Sta sam dobio, a sta izgubio?
Dobio sam lancanik viska Osim toga, paaa, 6 kila preko zime.
Sta sam izgubio - kondiciju, isto preko zime.
Jos uvek mi je rano da govorim o opstem utisku 10 brzina, i dal je vredno prelaska sa 9, prenstveno jer mi je kondicija poprilicno jadna.
Dok sam vozio 3x9, stvari su mi bile super logicne:
1 lancanik napred - 1, 2, 3 pozadi
2 lancanik napred - 4, 5, 6 pozadi
3 lancanik napred - 7, 8, 9 pozadi
Sad, sta ga znam, ko da imam problem da nadjem mesto tom novom lancaniku, recimo 1 napred - 4 pozadi, lepo ide, 2 napred - 4 pozadi, osetno teze.
Kontam da cu neku manju razliku videti cim malo popravim kondiciju, a dal ce se to kasnije pokazati kao neka spektakularna razlika - cisto sumnjam, ali vreme ce pokazati
Koliko je sve to vredno para?
Iskreno govoreci, kad dobar serviser utegne bajs (ili ako sami mincate svaki delic svoje bicikle), i Deore ce raditi odlicno, sve ostalo je stvar mogucnosti i licnog ukusa, nekom je Deore krs, nekom nista ispot XT-a nisu ozbiljne komponente, nekom je i XT bezveze...
Kad sve saberem i oduzmem, ja sam veoma zadovoljan XT grupom, i osim sto prija oku i srcu godi, neka razlika u voznji se ipak po mom misljenju oseti.
Eto toliko od mene, svasta napisah, a dal sam nesto reko...
Ajd uzdravlje...
#34
Postavljeno 09 April 2013 - 05:28 PM
Ja cu samo dodati da sam kupio top fuel sa full slx grupom doduse predzadnjom i prvo sto sam odmah promijenio su shifteri. Ko jednom proba xt jednostavno ne moze nazad. Xt su brutalno brzi i precizni dok slx i svi nadolje nekako gnjecavi sa puno praznog hoda. Sve ostalo se promijenilo radi gusta kao sto kolega kaze ali shiftere sam morao staviti xt odmah u prodavnici. Napominjem da sma kupio nov bajk.
#36
Postavljeno 15 May 2013 - 08:09 AM
Sta mislite o FH-M475 nablama, da li valjaju icemu?
Ja vozim dosta sa teretom (bisage) pa me zanima koliko su izdrzljive, i da li da stedim novac za neke skuplje/bolje?
Pitam jer su moje nable podosta propale.
Imadoh ih pre ovih XT, recimo da sam ih "pojeo" za jednu sezonu, a ja vozim bez bisaga
Doduse, tad sam bio dosta tezi, kolko videh na drugoj temi imas oko 80kg, ja sam ih ganjao dok sam imao oko 113kg
Sta ga znam, mene su eto izdrzale celu sezonu (nekih 5.500km), i ako mene pitas, ok su, radile su posao, a verovatno da sam ih malo cesce servisirao (citaj nisam ih UOPSTE servisirao), trajale bi jos uvek.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika