Randonneurs Srbija - 200k 31. Mart 2012.
#1
Posted 03 March 2012 - 02:06 AM
U subotu 31. Marta 2012. sa startom u Inđiji održaće se prvi ovogodišnji brevet, ili ti 200k Srema u prolećnoj varijanti
Start u 8:30h ispred Kulturnog Centra u Inđiji (ugao Dunavske i Vojvode Stepe)
Radi obavljanja startnih formalnosti molimo Vas da se na startu pojavite već oko 8h.
Trasa identicna trasi jesenjeg 200k http://ridewithgps.com/routes/718264
205km i oko 1800m vertikalnog uspona.
Ako do sada niste, molim upoznajte se sa pravilima voznje i postupku prijavljivanja na zvanicnoj web prezentaciji http://www.randonneu...rbia.weebly.com
Mala novost u odnosu na proslu godinu je to da ce se startnina uplacivati na takuci racun organizatora,
kako se ne bi pravila guzva i komplikacije prilikom starta kao sto je to slucaj bio do sada.
Svi detalji u vezi sa tim se nalaze na stranici prijave http://randonneurs-s...om/prijave.html
Nadam se da ce nas vreme dobro posluziti i da ce svi uspesno zavrsiti brevet u zdravlju i veselju
Pa se vidimo !
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#2
Posted 04 March 2012 - 08:24 PM
Kao što ti nisam otkrio da između Rama i Banatske Palanke nema mosta, tako ne treba da ti pominjem da u prirepcima nema broja računa na kojitreba uplatiti startninu organizatoru, pre Breveta. Izvesno je da to negde stoji i da ga prosto nisam pronašao. Glup.
Prosvetli me.
Pozz
#4
Posted 04 March 2012 - 09:26 PM
Izvesno je da to negde stoji i da ga prosto nisam pronašao. Glup.
Taman posla da si glup. Samo nisi stavio naocare, ili nisi procitao celokupni sadrzaj stranice prijave
Plaćanje startnine se vrši putem uplate na tekući račun organizatora, detalje za uplatu ćete dobiti prilikom potvrde prijave.
Vaša prijava će biti važeća tek kada uplaćena sredstva legnu na račun organizatora.
Dakle kad posaljes prijavu, i ja na nju odgovorim, u odgovoru dobijes i detalje za upatu (racun, poziv na broj,bla bla)
Zasto bih projem svog privatnog racuna mahao na internetu kao neko ce mi nesto uplatiti, onako, da imam nisam ja te srece
Nocni brevet - svakako, jedan smo prakticno vec imali (nezvanican) - proslavom kratkodnevnice prosle godine
A bice toga jos, na leto, kada je lepse voziti nocu zbog prijatnije temperature
Pozzzz
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#8
Posted 17 March 2012 - 11:58 PM
Za dolazak ima iz Batajnice u 7:35 a u Indjiji je u 7:57.
Ali da bi se do onde stiglo Bg:Vozom treba uhvatiti polazak 6:32 od Pancevackog Mosta, i onda cekicati u Batajnici pola sata do voza za Indiju.
Sledeci voz iz tog pravca u Batajnicu stise 4 minuta nakon odlaska voza za Indjiju !!?????
Sad jedino ako su otpravnici normalni pa voz za Indjiju kasni u polasku, tj ceka taj da stigne,
mada i ako je tako to nikad nije sigurno.
Za povratak poslednji Beovoz iz Indjije do Batajnice polazi u 18:26. (verovatno vas moze odbaciti do Zemuna jer sigurno ide u depo)
Posle toga ima putnicki za Beograd u 20:21 i 23:12
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#10
Posted 18 March 2012 - 10:50 PM
Krenuh da obrnem 160km http://ridewithgps.com/routes/1007249
al na kraju ispade ravno 200 jer sam propustio poslednji Beovoz za indiju pa sam nastavio bajkom
Inace trasa iz Stepojevca do Obrenovca veoma zanimljiva, ali na zalost "asfalt" ocajan.
Prijatno me je iznenadio nov asfalt na usponu u Stepojevac. Bas se bio raspadao, pa jos ipolivan betonom iz mesalica i svasta nesto, a sad se penje glatko i komotno.
Od Obrenovca do malo iza Uba (do granice opstine) su uradili komplet asfalt, milina je sad.
Pozdrav
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#11
Posted 19 March 2012 - 06:51 AM
pitanje: na trekingu imam dinamo koje je ispravno i proizvodi struju i prednju i zadnju lampu koje su takodje ispravne, dali sam u obavezi da stavljam na bajs lampe na baterije! pozdrav!
#14
Posted 19 March 2012 - 12:15 PM
ali vozi se u sred bela dana!!!
Pa sad, kako ko
Prosli put najbrza grupa je zavrsila za 9:30, znaci stigli su u 18:00 i svetla nisu koristili.
Svi koji su dosli kasnije su dosli sa upaljenim svetlima.
Konkretno kod ovog 200k sa startom u 8:30 gde sunce zalazi oko 18:30-45 u slucaju iskorisvavanja punog dozvoljenog vremna,
pricamo oko 3,5 sata voznje sa svetlima.
Bilo kako bilo svetla se moraju imati, a sad ko ce stici da ih ne iskoristi a ko ne, to je vec njegova stvar
Gorane, sto se tice diname, naravno da moze, cak je to upravo svetlo koje vecina randonneura koristi,
jer je svetlo uvek tu kada im zatreba (sa najnovijim led prednjim lampama i cak ozbiljno dobro svetlo)
bez razmisljanja o baterijama, da li ce ih biti dosta itd.(u slucaju svetala sa kojima treba videti put, a ne samo biti vidjen)
Ako ti je prednji far halogeni, sve sto treba je da imas rezervnu sijallicu, jer te sijalice nemaju bas dug vek,
i uvek izgore onda kada nam trebaju, a kada ce to niko ne zna.
Inace sijalica za halegone dinamo farove imas ovde: http://www.jankovic-comp.rs citavih 230 dinara
Ako ne sijalicu onda bar rezervno svetlo na baterije, obicnu bljeskalicu recimo,
da u slucaju pregorevanja ne budes neosvetljen.
Isti princip vazi i za one sa svetlima na baterije(vazi i za bljeskalice), radi sigurnosti uvek staviti sveze baterije,
ili bar nositi rezervu novih u slucaju da se postojece potrose bas u toku voznje (bilo je i takvih slucajeva, sad da ne imenujem )
Rezervna svetla su zgodna em kao dodatno osvetljenje kada se koriste zajedno sa onim osnovnim,
a u slucaju da se jednom nesto desi, ostace vam to drugo. Bilo je slucajeva(vise puta) da je nekom svetlo otpalo, rasulo se po putu i sl, i u takvom slucaju ako ne mozete pronaci sve delove i sklopiti svetlo da radi,
necete imati svetlo.
Ako imate rezervno, onda nema problema. Samo pokupite to sto se rasulo i spakujete, a ne da se negde u mraku igrate sa osposobljavanjem tok ostecenog.
Pozdrav
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#15
Posted 19 March 2012 - 08:02 PM
ali vozi se u sred bela dana!!!
Pa sad, kako ko
Prosli put najbrza grupa je zavrsila za 9:30, znaci stigli su u 18:00 i svetla nisu koristili.
Svi koji su dosli kasnije su dosli sa upaljenim svetlima.
Konkretno kod ovog 200k sa startom u 8:30 gde sunce zalazi oko 18:30-45 u slucaju iskorisvavanja punog dozvoljenog vremna,
pricamo oko 3,5 sata voznje sa svetlima.
Bilo kako bilo svetla se moraju imati, a sad ko ce stici da ih ne iskoristi a ko ne, to je vec njegova stvar
Gorane, sto se tice diname, naravno da moze, cak je to upravo svetlo koje vecina randonneura koristi,
jer je svetlo uvek tu kada im zatreba (sa najnovijim led prednjim lampama i cak ozbiljno dobro svetlo)
bez razmisljanja o baterijama, da li ce ih biti dosta itd.(u slucaju svetala sa kojima treba videti put, a ne samo biti vidjen)
Ako ti je prednji far halogeni, sve sto treba je da imas rezervnu sijallicu, jer te sijalice nemaju bas dug vek,
i uvek izgore onda kada nam trebaju, a kada ce to niko ne zna.
Inace sijalica za halegone dinamo farove imas ovde: http://www.jankovic-comp.rs citavih 230 dinara
Ako ne sijalicu onda bar rezervno svetlo na baterije, obicnu bljeskalicu recimo,
da u slucaju pregorevanja ne budes neosvetljen.
Isti princip vazi i za one sa svetlima na baterije(vazi i za bljeskalice), radi sigurnosti uvek staviti sveze baterije,
ili bar nositi rezervu novih u slucaju da se postojece potrose bas u toku voznje (bilo je i takvih slucajeva, sad da ne imenujem )
Rezervna svetla su zgodna em kao dodatno osvetljenje kada se koriste zajedno sa onim osnovnim,
a u slucaju da se jednom nesto desi, ostace vam to drugo. Bilo je slucajeva(vise puta) da je nekom svetlo otpalo, rasulo se po putu i sl, i u takvom slucaju ako ne mozete pronaci sve delove i sklopiti svetlo da radi,
necete imati svetlo.
Ako imate rezervno, onda nema problema. Samo pokupite to sto se rasulo i spakujete, a ne da se negde u mraku igrate sa osposobljavanjem tok ostecenog.
Pozdrav
Desilo se bezmalo svaki put da je otpalo zadnje i da nije radilo prednje. Prošlost. Svetla su rešena, neće više otpadati, a ima ih tri. Dva na bajsu, jedno na glavi (hvala Tomo). A da, još dva napred. Ostao je samo primer.
Pozz
#17
Posted 20 March 2012 - 08:36 AM
Prosli brevet smo izgubili oko 40 minuta, trazeci sraf da se prikaci kinesko svetlo, zadnje..
Ili odmah u startu kupiti japansko, pa nema problema
CatEye TL-LD610 koji je najjace svetlo medju "obicnim" diodama, koji ce vas sluziti godinama
i godinama, kosta 1650 din. u Planet Bajku. Toliko ste verovatno platili jednu spoljasnu gumu.
Nije najjeftinije, ali je najbolje i najjjace. Dve punjive NiMH AAA baterije i svi da vas vide
Pozzzz
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#18
Posted 23 March 2012 - 01:30 PM
Ok, kiša ko kiša, ali čitav mart milina i mi ga ubodemo baš kad ne treba...ovaj vikend bi bio savršen. Ali šta je tu je...
Možda budu malo precizniji tokom iduće nedelje
#19
Posted 23 March 2012 - 01:59 PM
...čitav mart milina i mi ga ubodemo baš kad ne treba...
brevet je odavno zakazan, kiša je ubola pogrešan termin
a prognoza se inače redovno menja, ja imam na desktopu onaj vidget i jedan dan prikazuje sve sunce cele nedelje a već sutra dva sunda a ostalo oblaci
#20
Posted 23 March 2012 - 04:25 PM
No svakako je rano bilo sta prognozirati dok se ne pojavi na meteogramu i vikend, a i onda nista nije garantovano,
ko sto obicno biva u prolece.
A inace jes bas bezveze, sa gledao da stavim sto kasniji datum, videvsi onu zimu, i pamteci proslu,
kad ono evo vidis vec dve nedelje full prolece bez kapi kise.
Doduse zgodno je ovakvo vreme za razmrdavanje i trening, da se bude spremniji nego prosle godine
Sve u svemu drzimo palceve za lepo vreme
Pozzz
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users