Jump to content


Fotografije

Servis za starijeg Peugeot-a Competition


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
4 odgovora na ovu temu

#1 jankor

jankor
  • Members
  • Pip
  • 15 posts
  • LocationBeograd, Zvezdara

Postavljeno 12 September 2011 - 08:39 AM

Pozdrav,

Doneo sam iz Slovenije drumasa Peugeot competition sa Campagnolo menjacima i Miche opremom. Jedan momak koji bi trebalo da se razume, pretostavlja da je bajs star jedno 15tak-20 god jer je CMb ram.
Inace ja priznajem da sam bajs uzeo zato sto me oduvao u pogledu estetike, a posto samo rekreativno vozim i nije mi bilo previse bitno da li je stvarno dobar toliko koliko izgleda. Vozeci ga po ljubljani, jos vise mi je prirastao za srce i sad bih zeleo da ga servisiram,da pozivi sto vise u ovom obliku.

Inace ne vozim ga vec neko vreme jer sam se vratio nazad u Bg i ne usudjujem se sa drumasem da krenem kroz grad a i da ga ne bih jos vise razglavio jer je krenuo da krcka (srednji pogon) da skripuce itd...
Znaci potreban mi je majstor koji zna sta radi i koji nece da me odere , sozbirom da sam amater u pogledu opreme i standarda za drumase a takodje ne bih zeleo da menjam ono sto bas ne mora jer je sav utoniran.. crveno- belo...

Hvala unapred
Janko

ps. inace pokusavao sam na netu da nadjem model ali nisam uspeo.Ima nalepnicu Competition CP 10 ali je vecina opreme italijanska, na ramu pise Colombus aelle Acciaio CMb, tockovi i pogon su Miche team a menjaci Campagnolo Mirage 9 speed...
  • 0

#2 igigl

igigl
  • Members
  • PipPip
  • 46 posts
  • LocationBeograd/Cerak

Postavljeno 12 September 2011 - 03:40 PM

Podrav kolega,
Prvo sto moras razumeti jeste da ces se morati spremiti na kompromis. To sto krcka pogon, nije neki problem, zameni se patrona ili soljice sa lezajevima (ne znam koji je tacno tip ugradjen). Veci problem kod ocuvanja originalnosti starijih bicikala predstavlja to sto ces zavisno od predjene kilometraze morati da razmisljas o zameni skoro svega sem rama i kocionog sistema:
-pogon-kaseta(racna)-lanac najcesce odlaze u kompletu i tako se i menjaju. Posto nije moguce naci originalnu zamenu pokusaj da sto bolje odrzavas ovaj sistem i prvom prilikom kad iskusis preskakanje lanca ili otezano saltanje, mozes probati samo sa zamenom kasete i lanca pa ako ne valja onda trazis i novi pogon.
-ovo drugo me vise brine a to su glave tockova, nije toliki problem naci konuse i lagere (ovo drugo sam uzeo u vecoj kolicini za Shimano RX100, kontaktiraj me ako budes imao problema), znaci potrosnog materijala ima ali kad se glava pojede to je kraj, tocak ide levo desno, bez obzira na nacentriranost felne. Najisplativije je kupiti nove tockove, jer bi se u suprotnom razlikovale nable, pa ne valjaju stare zbice... skupa i pre svega vremenski neisplativa rabota jednom recju. :roll:

*imas na ciklo berzi nekog momka sto prodaje nove tockove za specijalku (45 evra), uzmi u razmatranje kao najbezbolniju i najjeftiniju varijantu (crveno-beli tockovi).
http://www.cikloberz...ow.php?id=47680

Sve najbolje u sredjivanju bajka. :)
  • 0
ragazzo della strada

#3 jankor

jankor
  • Members
  • Pip
  • 15 posts
  • LocationBeograd, Zvezdara

Postavljeno 19 September 2011 - 10:16 AM

Hvala na savetu, jasni su mi kompromisi i spreman sam na iste.
Zato mi je i plan da saniram i dovedem u red sve sto je moguce i obzirom da koristim drugi bajk za svakodnevnu voznju verujem da ce peugeot moci da potraje.

Zato je moje inicijalno pitanje i bilo vezano za dobrog majstora koji bi mogao da ga pogleda i sredi ovde u Beogradu.

Pozdrav
  • 0

#4 jankor

jankor
  • Members
  • Pip
  • 15 posts
  • LocationBeograd, Zvezdara

Postavljeno 19 September 2011 - 10:16 AM

Hvala na savetu, jasni su mi kompromisi i spreman sam na iste.
Zato mi je i plan da saniram i dovedem u red sve sto je moguce i obzirom da koristim drugi bajk za svakodnevnu voznju verujem da ce peugeot moci da potraje.

Zato je moje inicijalno pitanje i bilo vezano za dobrog majstora koji bi mogao da ga pogleda i sredi ovde u Beogradu.

Pozdrav
  • 0

#5 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 19 September 2011 - 08:45 PM

Ne bi trebao da ti bude toliki problem da servisiraš taj bicikl, čak bi mogao da tvrdim da toj opremi ništa ne fali, pod uslovom da bicikl nije mnogo (ali baš mnogo) ganjan, pre će biti da mu treba odraditi dobar servis i da to radi bez greške. A i tih Campagnolo delova ( i Miche, to su kompatibilni delovi) može da se nađe relativno povoljno na berzi, samo je potrebno da ti majstor kaže šta je zaista za zamenu, a šta ne, pa da se pojure delovi. Ako je Mirage 9 speed, pretpostavljam da su šamaraljke, a ne downtube šalteri, kao i ostala oprema, ne bi trebalo da je loša, takve bicikle su po klubovima ganjane do besvesti, koliko je to jako i pouzdano. Da si poslao i neke slike, moglo bi detaljnije da se priča o tome.
Što se majstora tiče, tu bih mogao da ti pomognem da si u Kragujevcu, već za BG ne bih znao koga da ti preporučim, ali neka se javi neko od forumaša iz BG-a, sigurno da ti to mogu bolje preporučiti.
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika