Jump to content


Fotografije

- Touring ram - Odabir pravog rama


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
84 odgovora na ovu temu

#81 jevtajudo

jevtajudo
  • Members
  • Pip
  • 23 posts

Postavljeno 04 October 2011 - 11:58 PM

Auuuuu pa nisam znao da ovoliko ramova postoji...79 poruka bravo ljudi za 79 preporuka u vezi rama... =D>
  • 0

#82 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14630 posts

Postavljeno 05 October 2011 - 01:55 AM

Postavljeno je ovde dosta informacija treba malo citati izmedju redova, cini mi se da ako se uzmu u obzir svi komentari vecina nas bi se slozila da je najbolje da probas da nabavis gotov bicikl Trek 520, mozda da pitas momke iz Fanatika da li mogu da ga poruce umesto tebe.
  • 0

#83 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14630 posts

Postavljeno 06 October 2011 - 12:05 AM

http://www.sjscycles...es-dept425_pg1/

http://www.bike-comp... ... rames.html
  • 0

#84 bajceta

bajceta
  • Members
  • 1 posts

Postavljeno 24 October 2011 - 08:28 PM

OK Jevto. Na tvoje pitanje prvo bih ako je moguće da dobijem odgovor na pitanje šta fali tvom KTM-u pa menjaš ram. Zar nije moguće da takvoj mašini dodaš neke dobre delove, staviš originalne low ridere i neki bolji packtreger i naravno osim dobrih kočnica možda najvažnija stvar na bicikli za duga putovanja pod teretom a to su gume. Pošto je u pitanju 28" onda sa 37 ili 40-622 treba ideš na 47-622 i veće sa spoljnjim i unutrašnjim gumama koje trpe veće pritiske npr 5 bara. Onda ćeš da imaš daleko sigurniji gaz i nošenje sa raznim preglabicama na putevima a imaćeš dovoljno jak pritisak da jezdiš na drumu. Najbolje da se vidimo ako nemaš obaveza, da vidiš šta sam pravio pa možda dobiješ neku konkretnu ideju. Naravno ako želiš da čuješ još nešto kaži da ne bih smarao svojom teorijom tebe i ljude na forumu
  • 0

#85 jevtajudo

jevtajudo
  • Members
  • Pip
  • 23 posts

Postavljeno 01 November 2011 - 04:47 PM

OK Jevto. Na tvoje pitanje prvo bih ako je moguće da dobijem odgovor na pitanje šta fali tvom KTM-u pa menjaš ram. Zar nije moguće da takvoj mašini dodaš neke dobre delove, staviš originalne low ridere i neki bolji packtreger i naravno osim dobrih kočnica možda najvažnija stvar na bicikli za duga putovanja pod teretom a to su gume. Pošto je u pitanju 28" onda sa 37 ili 40-622 treba ideš na 47-622 i veće sa spoljnjim i unutrašnjim gumama koje trpe veće pritiske npr 5 bara. Onda ćeš da imaš daleko sigurniji gaz i nošenje sa raznim preglabicama na putevima a imaćeš dovoljno jak pritisak da jezdiš na drumu. Najbolje da se vidimo ako nemaš obaveza, da vidiš šta sam pravio pa možda dobiješ neku konkretnu ideju. Naravno ako želiš da čuješ još nešto kaži da ne bih smarao svojom teorijom tebe i ljude na forumu

Fali mu saobracajna dozvola... :) Slazem se da mogu sve ovo da uradim ali hocu da sklopim nov bajs...Tako da sam morao da krenem od rama...Ostale komponente kasnije dolaze na red...Javljam se da vidim sta si napravio za par dana..pozz
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika