Jump to content


Photo

Planet Bike - Hvala lepo nikad vise


  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#41 micha81

micha81
  • Members
  • PipPipPip
  • 74 posts

Posted 24 June 2011 - 07:29 AM

Imaju prodavce koji su bas ljubazni i zele da pomognu, do onih koji su, blago receno, na granici neljubaznosti.


Ovi preko puta Arene, za ovih par puta sto sam bio, svi do jednog deluju nezainteresovano da ti prodaju bilo sta.

Mislim ako moram da ih molim da mi uzmu pare...

S druge strane, i nas kupaca ima svakakvih. Od apsolutnih pocetnika do sveznalica, pa razumem da im nije lako.


Ovo jako dobro znam, jer mi je prosli posao bio u trgovini, a i ovaj sad ima dodirnih tacaka, ali ti kao prodavac moras da znas i da procenis u prvih 5-10 minuta dal je taj kupac sto ti je usao u radnju spreman da potrosi 10E, ili 300E.
Kad procenis to, onda se postavis prema musteriji kako dolikuje (mada bi ih trebalo tretirati identicno), ali nikako ne smes da delujes nezainteresovano, zaboga, ti od njihovih para primas platu!!!

A ako ne umes ni da procenis musteriju, ni da se postavis lepo, onda prijatelju nisi uopste za taj posao, i to po meni nije tvoja krivica, vec krivica tvog nadredjenog sto ti lepo ne da radnu knjizicu i kaze, samo podji dalje momak.

A tacno je i ovo sto pise Zare. Pogotovo kad zabunu kompletira sajt na kome cesto nesto ima, a kad odes u prodavnicu ispostavi se da nema.


Ono sto mi nikako ne ide u glavu kod nasih "firmi" - zasto uopste imas sajt koji ne odrzavas?
Mislim, sta kao deluje cool da imas na sajtu 7456 proizvoda, i onda lepo dodjes u radnju i od svega toga skontas da nemaju ni 300.

Ti kao firma ispadas jos veca budala tu, delujes neozbiljno, i direkt gubis poverenje kupca a samim tim i pare.
  • 0

#42 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Posted 24 June 2011 - 08:40 AM

S Planetbike-om do sada nisam imao problema, šta više mogu i za njih i za Capriolo da kažem da su im prodavci vrlo ljubazni, posebno kad znate šta hoćete. Servis uglavnom nikad nisam koristio jer sve što mi treba uglavnom imam od alata a što nemam - imam od koga da pozajmim. Za Shimano za koji je PlanetBike zastupnik je čudno da nikad nisu imali recimo Ultegra SL 6600 grupu, a što se cena tiče - ne zaboravite da kod nas država dere jako visok porez. No i pored toga ima stvari koje su u PlanetBike-u jeftinije nego na CRC-u, ali što se cena garderobe tiče zaista mislim da su previsoko bezobrazne...A inače, ono što iritira ne samo kod Planeta nego i kod Capriola što ako imate nesreću da vam nešto hitno treba - šansa da nabave odmah je minimalna da ne kažem nikakva, jer robu poručuju 2x ili 1x godišnje, pa ako imate tu nesreću da vam deo treba u oktobru ili novembru u najboljem slučaju možete da se nadate da ćete ga videti u maju ili junu..
  • 0

#43 zzz

zzz
  • Members
  • PipPip
  • 57 posts
  • LocationBeograd

Posted 24 June 2011 - 09:24 AM

A inače, ono što iritira ne samo kod Planeta nego i kod Capriola što ako imate nesreću da vam nešto hitno treba - šansa da nabave odmah je minimalna da ne kažem nikakva, jer robu poručuju 2x ili 1x godišnje, pa ako imate tu nesreću da vam deo treba u oktobru ili novembru u najboljem slučaju možete da se nadate da ćete ga videti u maju ili junu..


Sto se prodavaca tice, uglavnom se slazem.

A sto se tice citiranog, tj. nabavke delova par puta godisnje, po meni ih to u potpunosti diskvalifikuje kao primarni izvor delova i opreme. Ja sam rekreativac, imam solidan bicikl, tako da nemam neke vece potrebe za zamenama i popravkama, ali, uprkos tome mi ne pada na pamet da se oslanjam na firmu koja ce deo koji meni treba mozda naruciti za sledecu godinu #-o U najmanju ruku, kupljeni delovi sa ebay-a ili crc-a stizu za max mesec dana, sa uglavnom boljim cenama, zasto bi uopste razmisljao o kupovini kod njih.
  • 0

#44 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4281 posts

Posted 24 June 2011 - 10:19 AM

Zimus sam nesto sluzbeno isao do Bg-a pa rekoh da vidim sta ima u radnji na Autokomandi ako mi treba nesto da kupim za sebe ili nekom drugom. Nadjem na sajtu ono sto me interesovalao, uglavnom neke jeftnije sitnice, nekih 6-7 artikala. Odem u radnju, trazim jedno, drugo, trece... Ima sve samo ne mogu da nadju #-o . To je jelte zatrpano u magacinu a sada je sezona skijanja pa prodaju skije. Kupim jednu jedinu stvar, istrpim da ih ne oteram i 3 lepe i izadjem napolje.
  • 0
.

#45 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4281 posts

Posted 24 June 2011 - 10:43 AM

Opet sa druge strane za prethodnu pricu nisu krivi prodavci. Sa prodavcima i ja i ljudi koje znam imamo samo pozitivna iskustva. Dosta puta su nam ostavljali delove i po nekoliko dana dok se ne organizujemo da neko ode i kupi umesto nas.
  • 0
.

#46 PlanetBike

PlanetBike
  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • LocationBeograd

Posted 24 June 2011 - 11:23 AM

Postovani @micha81 i ostali forumasi,

Veoma nam je zao da ste imali navedene probleme i nema sumnje da je vecina vasih komentara na mestu i potpuno opravdana. Medjutim, u komentarima na vas post, iznesene su mnoge tvrdnje i konstatacije o nekim ljudima, za koje smatramo da prosto nisu fer ni prema tim ljudima ni prema nasoj firmi.
Dobili ste pogresnu informaciju, serviser je bio “prepotentan i previse siguran u sebe” , sve prihvatamo kao nasu gresku, nema spora o tome i izvinjavamo se za neprijatnosti. Na zalost, niste ni prvi ni poslednji kome ce se desiti nesto slicno, prvo jer ljudi grese i niko ne zna sve, drugo, nekada prodavci imaju veliku guzvu pa ne mogu da vam posvete dovoljno paznje ili trece, prosto zato sto svako od nas ima nesto drugaciju predstavu o tome sta je pristojna komunikacija a sta je prepotentno, sta je nezainteresovan prodavac, itd.

Par ljudi je odmah iz svega ovoga zakljucilo da nasi serviseri nista ne znaju ili da su "drvosece", da ljude treba da zaposljavamo na ovaj ili onaj nacin, da smo jako neorganizovani, da smo zeleli da Vam posto poto uzmemo novac i slicno.

Kao prvo, jasno je da kupac trazi i ima pravo da ocekuje maksimalnu uslugu, ali uzmite u obzir da je nova radnja u kojoj se to desilo pocela sa radom pre dva meseca. Tom prilikom smo morali da zaposlimo dva nova servisera i dva nova prodavca, sve njih sa odredjenim, vecim ili manjim iskustvom sa bicikl programom. Pokusajte da shvatite da novim ljudima narocito, a i starim prodavcima treba vremena da “savladaju” novu veliku radnju, da nauce gde se sta nalazi, a imajte na umu i da se sve to desava u spicu prodajne sezone, gde svakoga dana u radnju ulazi i izlazi dosta robe.
Serviser koji vas je usluzio je jedan od novih ljudi, ali je takodje jedan od najiskusnijih servisera u Srbiji, Toni Milosevic servisira bicikle vec 15 godina, radio je u Austriji vise godina, zavrsio kurseve za Cannodale, Fox, Rock Shox, itd. Sigurno da je pre montaze 10 speed menjaca na 9-faz trebao da proveri kompatibilnost u katalogu, ali je pretpostavio da je stvar kompatibilna, buduci da kod drumskih verzija menjaca za 10 brzina to radi na 9-fazu, kao i da su svi menjaci za 9 brzina kompatibilni sa 8-faz varijantama. Covek je pogresio, bio malo vise samouveren i sta sada da uradimo, da ga streljamo? Desava se svima ponekad i desice se ponovo.
Taj isti Toni vam je ispravio kuku zadnjeg menjaca na biciklu, potrudio se i pokusao da skine Vas pogon bez unistavanja istog, te pozvao 10-ak nasih dilera i pronasao menjac za Vas jer ga mi trenutno nemamo na stanju. Za takve i slicne stvari ga verovatno niko i nikad na ovom sajtu nece pohvaliti, ali to je valjda tako svuda, pamti se negativno iskustvo, a ono pozitivno se podrazumeva.

Ono sto mozemo da vas uverimo, to je da niko nije imao nameru da Vas na bilo koji nacin prevari, sve sto su uradili prodavci ili serviser je bilo u cilju da Vam rese problem, a Vase je pravo da slucaj tumacite i komentarisete kako zelite i birate gde cete da odrzavate svoj bicikl.

Pozdrav,
Planet Bike Team
  • 0

#47 zzz

zzz
  • Members
  • PipPip
  • 57 posts
  • LocationBeograd

Posted 24 June 2011 - 11:37 AM

Prvo, pohvala Planet bike-u sto se oglasio, i pokusao da razjasni situaciju.

Sto se servisera tice, potpuno se slazem sa konstatacijom da svako moze da pogresi, ali bi jedna ozbiljna kuca, koja je pritom i zastupnik za Shimano, trebala da povede racuna u situacijama gde se srece sa novom robom. Ja razumem gresku servisera, ni ja recimo nisam znao za nekompatibilnost, iako sam razmisljao u skorije vreme da prelazim na 10sp, ali sa druge strane, da od Shimano delova zivim, verujem da mi takva informacija ne bi promakla.
  • 0

#48 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4281 posts

Posted 24 June 2011 - 12:23 PM

Sve je to lepo sto vi kazete i razumemo mi to da je radnja nova, ljudi neiskusni i sl. Ali mene to kao kupca NE INTERESUJE. Ako ste vi zvanicni zastupnici neke velike firme podrazumeva se da morate da znate sta sa cim i kako ide. Nije moje da to znam nego da kazem sta hocu, pod uslovom da je to izvodljivo, uradite to sto moze a ako ne moze predlozite kako moze, ja platim i oteram ispravan bicikl srecan i zadovoljan.
Sve drugo je manje ili vise neprihvatjivo sa mog gledista kao kupca.
Verovatno je ovo i dalje kod nas cista utopija ali da se bar nadamo da ce jednog dana biti tako :wink: .
  • 0
.

#49 PlanetBike

PlanetBike
  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • LocationBeograd

Posted 24 June 2011 - 12:27 PM

@zzz

Potpuno se slazemo sa Vama, ali jedna vrlo vazna napomena, koja mozda moze da objasni zasto su neke stvari takve kakve jesu. Na zalost, mi ne zivimo od Shimano prodaje, to je nemoguce u Srbiji. Neki ljudi ovde pominju nekakve "monopole" koje navodno mi imamo na trzistu.

Konkretno, govoreci o Shimano delovima, oni u Srbiju ulaze i prodaju se raznim kanalima, regularnim i "sumnjivim" , nudi ga vise firmi u Srbiji i ko zna koliko ljudi koji svercuju preko granice, pa zatim trziste polovnih delova koji su cesto skinuti sa bicikala sumnjivog porekla itd. Na skupljim Shimano delovima, SLX na vise i 105 na vise, o kojima se najcesce ovde govori, marze su toliko male, da je smesno o tome i pricati, taj segment je potpuno neprofitabilan, ti delovi se na CRC ili Bike Discountu prodaju cesto ispod distributerske nabavne cene, razlozi za to su razliciti i bez veze je ulaziti sada u siroku pricu zasto je to tako. Iz tih razloga, Planet Bike te delove porucuje iskljucivo na osnovu istorije prethodne prodaje, ne praveci veliki lager te robe. Zbog toga se desava da neku robu nemamo na lageru, jer je trziste malo i najmanji poremecaj moze da izazove nestasicu neke robe. Nas prioritet je imati stalno na lageru komponente koje cine 90% prodaje a to je segment Tourney – Deore i 2300 – Tiagra.

Definicija monopola je kada na trzistu dominiras i formiras cene kako ti je volja, pa zato ostvarujes velike zarade, ali situacija je upravo suprotna za skupi Shimano i svu drugu skupu robu koja se ne prodaje u velikim kolicinama (odeca, obuca, bicikle sa karbonskim ramovima, i slicno). Tu robu, pre svega, drzimo u nadi da ce se trziste vremenom razviti i da ce prodaja znacajnije porasti, kada bi ziveli od tih artikala, ne bi zaradili za vodu.

Zato nije realno, dokle god je trziste u Srbiji malo i siromasno, a cene ovakve kakve su, da ce bilo ko, Planet Bike ili neko novi, ozbiljno uloziti novac u taj segment i uvek imati na stanju sve sto imaju distributeri u velikim i bogatim zemljama. Danas je situacija takva da dileri u Nemackoj na primer, sve manje drze skupi Shimano na lageru, jer ne mogu da se takmice sa internet prodavcima.

Pozdrav,
Planet Bike Team
  • 0

#50 profa

profa
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 362 posts

Posted 24 June 2011 - 12:30 PM

Svaka čast što je sada i Toni Milošević zvani Ciklopia deo Pb tima,kao i nekada Relja Kosanović...potpisujem za njihovu stručnost, naravno,svakome može da se desi greška. =D>
  • 0

#51 micha81

micha81
  • Members
  • PipPipPip
  • 74 posts

Posted 24 June 2011 - 12:41 PM

Hvala na odgovoru :)

Sto se tice Tonija, posle sinocnje i jutrosnje voznje ja mogu sad da kazem da je strucan, lepo je to napakovao.

Ja ovu temu nisam ni pokrenuo da dovodim u pitanje njegovu strucnost, niti da bi ga neko streljao, jednostavno sam izneo situaciju kakva jeste i njegov stav.
Ali ako kazete da covek ima 15 godina iskustva u poslu, i da je jedan od najboljih servisera ovde, sorry, ali to je onda morao da zna :)

Sto se tice njegove prepotentnosti i sigurnosti u sebe - to izvinite, al ne mogu da oprostim, ja nisam dosao ni sa nadrkanim stavom, ni sa izgledom nevine devojke, dosao sam sa spiskom i jasnom idejom sta sam hteo i raspolozen da potrosim pare, cak sam im pomogao da zapakuju drugu biciklu za slanje da bi Toni mogao da ode i da pronadje delove :)

Pokusao sam da mu napomenem da srednji pogon treba izbiti iz bicikle, ne bi li njemu olaksao posao, a njegov stav, blago receno - ma daj bre, ja sam majstor ne ti.

Ok, posteno, postujem, imas stav, mora da si dobar majstor, sa takvim utiskom sam i ostavio bajs tamo.

A ono sto je posle toga usledilo?

Prvi poziv - moramo da izbijemo srednji pogon - Pa ooooK, vec sam i rekao da je za djubre, al me ocigledno niko nije cuo tamo.

Drugi poziv - ne rade ti rucice menjaca - Kako ne rade radile su kad sam dovezao bajs u servis?

Treci poziv - Rucice su ok, ali menjac koji si kupio (uz uveravanje da ce raditi) sad najednom ne radi jer je 10 speed. Pa cim sam video ODMAH sam skrenuo paznju da je to 10 speed menjac.

Cetvrti poziv - Nema SLX 9 speed nigde kod nas u dilerskoj mrezi, mogu da ti ponutim samo Alvio.
Izvinite, al prvo, da sam hteo da idem koju klasu ispod Deore-a koji je bio do tad, ja bih odmah i uzeo jeftiniji menjac, nisam hteo.

Peti poziv - Ima samo jedan XT u Nisu, doplata za njega je 2 i nesto hiljade, ajde, pristanem i na to, uz odgovor na pitanje kad ce stici menjac i kad ce biti gotov bajs - Par dana!!!

A koliko je tacno par dana?

Tu mi je i pripala najveca muka i tu se i jesam najvise iznervirao i razljutio, koja to ozbiljna firma govori klijentu da ce nesto biti gotovo za "par dana".

Izvinite, ali za takve stvari stvarno nemam razumevanja, pa cak i pod izgovorom da ste u ovoj radnji poceli da radite pre "samo" dva meseca.

Poziv sutradan (posle posta ovde) - Sad ima SLX 9 speed menjac.

Sad vi meni recite, kakav zakljucak treba da izvucem iz ovakvog toka razgovora sa serviserom?
I sta treba da pomislim o vasoj firmi?

Mozda jesam ostar, al, po Tonijevim recima, ni on nije nista blazi prema svojim kolegama koji se ponasaju neprofesionalno, cak je kritikovao rad vasih prethodnih servisera koji su mi sredjivali kocnice.

Muka mi je vise da 80% majstora (nije bitna profesija) u Srbiji smatra da je iznad bilo koga ko mu dodje u servis, i da te tretira kao da blage veze nemas sta je ovo ili ono, i kako ce on sve da resi - samo se ti opusti...

Bottom line - Evo javno se izvinjavam Toniju sto su ga ovde nazvali drvosecom i buzdovanom, sto se mene tice, posle ovog pakovanja i servisa, on IMA SVAKO PRAVO da stane iza svojih reci da je dobar majstor, ja cu danas posle posla otici i licno coveku da se izvinem sto su ga tako nazivali, i kupicu mu Coca Colu :)
  • 0

#52 bant013

bant013
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1168 posts

Posted 24 June 2011 - 01:55 PM

Iako do sada nisam imao loše iskustvo sa Planetbike-om, niti ovo pišem da bi ikome držao stranu, mada je osnovno pravilo u trgovini da je mujšterija uvek u pravu, oba posta koje se postavili sa opravdanjima i objašnjenjima su :-({|= n:cray .
Ukoliko želite da i dalje održite renome najbolje maloprodajne mreže u Srbiji, mada da budem iskren uvek se može i bolje, ovakve i slične stvari ne smeju da vam se događaju u budućnosti.
Ako se i dogode trebali ste to da rešite u najkraćem roku i što diskretnije jer loša vest putuje mnogo brže nego dobra. I dalje sam pod utiskom korektnog poteza koji ste učinili kada ste jednom članu foruma zamenili polomljeni ram Polar Mirage-a, nemojte pokvariti taj utisak :D . Vremena jesu teška ali želim vam veće i bogatije tržište i još bolji support nama biciklistima a vašim uglavnom redovnim mušterijama!

Poz...
  • 0
"I've had enough, I've seen enough, I've had it all, I'm giving up I won the race, I broke the cup, I drank it all, I spit it up" (R.E.M)

*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU

#53 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Posted 24 June 2011 - 02:00 PM

Muka mi je vise da 80% majstora (nije bitna profesija) u Srbiji smatra da je iznad bilo koga ko mu dodje u servis, i da te tretira kao da blage veze nemas sta je ovo ili ono, i kako ce on sve da resi - samo se ti opusti...

Ovo je i najjace.Prosecnu simpanzu mozes da obucis za par meseci da servisira bickle, a kamoli ljude.I ta prica sa N godina iskustva u oblasti koja je sve samo ne zahtevna na bilo koji nacin (doduse mozda fizicki kad neko cudo zapekne :D ) mi redovno mami osmeh na licu, samo cekam dan kada cu cuti nekog komunalca kako prica da vec 30 godina radi kante :lol:
  • 0
Postavljena slika

#54 bant013

bant013
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1168 posts

Posted 24 June 2011 - 02:13 PM

Prosecnu simpanzu mozes da obucis za par meseci da servisira bickle...


Hmmm... diskutabilno. :?
Da je stvarno tako onda bi i u najgoroj zabiti imao dobar servis, a sa tom konstatacijom ne mogu u potpunosti da se složim jer izvan eventualno Bg-a, NS-a i drugih većih centara ne možeš naći profesionalan servis. [-X
  • 0
"I've had enough, I've seen enough, I've had it all, I'm giving up I won the race, I broke the cup, I drank it all, I spit it up" (R.E.M)

*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU

#55 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4281 posts

Posted 24 June 2011 - 02:15 PM

Ma majstori su cudo :). I sto na vecem glasu to su nadobudniji i oholiji. Niko nista ne zna sem njih. I dalje ne uspevam neke da ubedim da na drumskim kocnicama onaj sraf sa gornje strane sluzi za podesavanje polozaja paknova u odnosu na felnu a ne za zatezanje i popustanje opruge za brze i sporije vracanje kocnica :mrgreen: :mrgreen: .
Da ne pricamo da sam zbog majstora i to na glasu, posle njihovih podesavanja morao da naucim da sve sam radim na biciklu. Prosto je neverovatno koliko ljudi ne znaju neke stvari a profesionalno se bave time.
Da ne bude da pljujemo samo po biciklistickim majstorima, posebna prica su automehanicari #-o . To je tek cirkus :).
  • 0
.

#56 brko83

brko83
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationKV !!!

Posted 24 June 2011 - 02:20 PM

Evo ja se izvinjavam za drvosecu,ruzno sam prokomentarisao zbog navedene prepotentnosti majstora koja me je od uvek uzasavala!

Imam jedno pitanje za planet!!!
Kada i da li imate u planu otvaranje online prodavnice.Ovo pitam zato sto ne znam da li ste upoznati da vasi dileri u unutrasnjosti prodaju delove po 20-30% vecim cenama od onih koje su na vasem sajtu postavljene kao maloprodajne!!!Da li mozete da pokusate da malo uozbiljite te dilere npr na pola artikala ne postoji cena i onda oni uzmu katalog i kao odredjuju cene pred nama.Nama kupcima ostaje da cutimo i budemo pokradeni jer deo samo preko njih mozemo kupiti.
Jos jednom pozdrav i izvinjenje zbog mog nedolicnog komentara drvoseca!!!
  • 0
Kupujem avid arch rival jednu ili obe celjusti!

Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!

#57 PlanetBike

PlanetBike
  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • LocationBeograd

Posted 24 June 2011 - 02:23 PM

Hvala na odgovoru :)

Peti poziv - Ima samo jedan XT u Nisu, doplata za njega je 2 i nesto hiljade, ajde, pristanem i na to, uz odgovor na pitanje kad ce stici menjac i kad ce biti gotov bajs - Par dana!!!

A koliko je tacno par dana?

Tu mi je i pripala najveca muka i tu se i jesam najvise iznervirao i razljutio, koja to ozbiljna firma govori klijentu da ce nesto biti gotovo za "par dana".

Izvinite, ali za takve stvari stvarno nemam razumevanja, pa cak i pod izgovorom da ste u ovoj radnji poceli da radite pre "samo" dva meseca.

Poziv sutradan (posle posta ovde) - Sad ima SLX 9 speed menjac.

Sad vi meni recite, kakav zakljucak treba da izvucem iz ovakvog toka razgovora sa serviserom?
I sta treba da pomislim o vasoj firmi?


A sta da Vam kaze, nego "za par dana", mi nismo kurirska sluzba, vec zavisimo od nekih kurirskih sluzbi da prebace robu iz radnji. Da Vam je obecao neki fiksni dan, pa roba malo zakasnila, opet bi verovatno ispali najgori na svetu... Mozda je trebalo da neko odmah sedne u auto i skokne do Nisa po taj menjac?
A posle svih tih poziva, mogli ste mozda i da pomislite da je nekome u tom Planet Bike-u zaista stalo da Vam resi problem, bez obzira sto je malo prepotentan, ne zna bas sve tehnicke detalje i vise slusa svoje iskustvo nego prijateljske savete musterije.
A to da na menjacu pise 10 speed, to svi znamo, i na menjacu za 9 pise da je za 9 brzina, pa je kompatibilan sa 8-fazom. Verovatno je to i bio razlog sto je Toni krenuo da montira bez provere kataloga.
pozdrav, Planet Bike
  • 0

#58 jelchica

jelchica
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1030 posts
  • LocationBeograd

Posted 24 June 2011 - 02:24 PM

Ma bre ja (i svaki kupac) u servis ulazim sa SIROVIM PARAMA i hoću da mi se posao odradi kvalitetno i u razumnom roku. Inače, odoh sa svojim parama kod drugog. Izgovori me stvarno ne zanimaju. Koliko god majstor bio dobar i iskusan, taj pojedinačni propust košta mene VREME i snagu a servis ultimativno renome i ne treba očekivati da se "oprosti".
Narod je burno reagovao jer Planet ima i mnoge druge propuste pa se pakuju negativna iskustva.
  • 0
Today is always here.
Tomorrow, never.

#59 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4281 posts

Posted 24 June 2011 - 02:29 PM

Prosecnu simpanzu mozes da obucis za par meseci da servisira bickle...


Hmmm... diskutabilno. :?
Da je stvarno tako onda bi i u najgoroj zabiti imao dobar servis, a sa tom činjenicom ne mogu baš da se složim jer izvan eventualno Bg-a, NS-a i drugih većih centara ne možeš naći profesionalan servis. [-X

Nije diskutabilno ;). Bicikl je veoma jednostavna masina, bar ono sto se 99% popravlja po servisima. Normalno je da niko normalan nece da rastavlja samaraljke kada nema ni jedan jedini rezervni deo. Sve ostalo (ne znam za amortizere ali i to je pitanje rezervnih delova) je relativno prosto.

Za coveka koji je iole tehnicki potkovan i ima afiniteta prema bilo kojoj vrsti mehanike je zezanje da radi servis bicikala. Sasvim je druga prica da li ti serviseri koji rade u zabiti imaju bilo kakav talenat za posao kojim se bave ili im se jednostavno tako namestilo. Vole ljudi da cackaju pa otvore servis da ispune sebi zelju :mrgreen: .

Npr. ja sam zavrsio motorna vozila na masinstvu. Kompletnu mehaniku sam prakticno radio i pre toga za sebe i drustvo. Znam i praksu i teoriju, za razliku od velike vecine mojih kolega masinaca. Ako sam mogao da uradim nekoliko generalnih i sportskih motora uz sve ostale redovne popravke, koliko je posle toga tesko "popravljati" bicikl :?:

Plus sto sada na netu imate uputstva za servisiranje svega i svacega, da Shimano na sajtu ima za svaki deo uputstvo za montazu i podesavanje... Treba samo neko da cita.
  • 0
.

#60 PlanetBike

PlanetBike
  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • LocationBeograd

Posted 24 June 2011 - 02:34 PM

Imam jedno pitanje za planet!!!
Kada i da li imate u planu otvaranje online prodavnice.Ovo pitam zato sto ne znam da li ste upoznati da vasi dileri u unutrasnjosti prodaju delove po 20-30% vecim cenama od onih koje su na vasem sajtu postavljene kao maloprodajne!!!Da li mozete da pokusate da malo uozbiljite te dilere npr na pola artikala ne postoji cena i onda oni uzmu katalog i kao odredjuju cene pred nama.Nama kupcima ostaje da cutimo i budemo pokradeni jer deo samo preko njih mozemo kupiti.


Za dilere nemamo resenje, jer kada jednom kupe robu od nas, nemamo pravo niti mogucnost da kontrolisemo po kojim cenama prodaju robu. Inace robu cemo bilo kom kupcu poslati pouzecem, sve osim bicikla, zato sto bicikl mora da se podesi kod ovlascenog prodavca/servisera pre prve voznje. Samo se javite u kontakt sekciji sajta www.planetbike.rs i dogovoricemo se oko slanja robe.

Radimo na on-line prodavnici, ali pre toga moramo da promenimo poslovni softver u firmi, a to je veliki posao. Potrebno je da napravimo potpunu integraciju web prodavnice i naseg poslovnog softvera kako bi informacije o lageru i cenama bile maksimalno azurne. Bez toga, ne usudjujemo se da pokrenemo web shop, jer ce biti mnogo problema i nesporazuma.

pozdrav, Planet Bike
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users