Dobio sam alat i mogu reci da je vrhunski. cr-mo celik. Juce koristen i to je drugi svijet u odnosu na jeftine alate koje mozete kupiti kod nas ili na netu. Totalno isplativa kupovina. Prezadovoljan. Cijena oko 16 EURZapne na plug A od play ni korova
Ja sam sad narucio dobar alat za voznju i cekam da dodje.
http://stores.sigmas...etail.bok?no=66
Lanac
#41
Postavljeno 31 May 2012 - 05:14 PM
#42
Postavljeno 31 May 2012 - 05:24 PM
Zali Boze bacenih 400 din na ono SMECE od alata, pa bolje nemati nista nego imati tu komadinu metala!! Prvo sto su oni zupci na alatu bili previse uski, pa lanac nije mogao stati. I nakon DVA sata turpijanja i skidanja tih zubacaa konacno uspem i nekako da skinem lanac. A vratiti ga je jos veca umetnost. U medjuvremenu otisao navoj na alatu.. Dva centimetra navoja da se izlize za jedno vece???
I tako, sad novi HG lanac stoji na polici do daljnjeg.
idem sutra u subaju po sramov lanac ili bar powerlinkove... koji me djavo i terao da kupim shimano
Sam si kriv . Imao si u Kapriolu 10 puta bolji alat:
http://www.totalbike... ... -max-t3250
#43
Postavljeno 31 May 2012 - 05:32 PM
Zali Boze bacenih 400 din na ono SMECE od alata, pa bolje nemati nista nego imati tu komadinu metala!! Prvo sto su oni zupci na alatu bili previse uski, pa lanac nije mogao stati. I nakon DVA sata turpijanja i skidanja tih zubacaa konacno uspem i nekako da skinem lanac. A vratiti ga je jos veca umetnost. U medjuvremenu otisao navoj na alatu.. Dva centimetra navoja da se izlize za jedno vece???
I tako, sad novi HG lanac stoji na polici do daljnjeg.
idem sutra u subaju po sramov lanac ili bar powerlinkove... koji me djavo i terao da kupim shimano
Sam si kriv . Imao si u Kapriolu 10 puta bolji alat:
http://www.totalbike... ... -max-t3250
Možda jeste 10x bolji od tog kineskog đubreta ali i ovaj Tacx mini je skoro neupotrebljiv. Jako kratka ručka i gotovo je nemoguće samo rukama zavrnuti je.
#45
Postavljeno 31 May 2012 - 08:09 PM
Tek ovo ne uliva povjerenje. Plastika, kratka rucka i cijena.Zali Boze bacenih 400 din na ono SMECE od alata, pa bolje nemati nista nego imati tu komadinu metala!! Prvo sto su oni zupci na alatu bili previse uski, pa lanac nije mogao stati. I nakon DVA sata turpijanja i skidanja tih zubacaa konacno uspem i nekako da skinem lanac. A vratiti ga je jos veca umetnost. U medjuvremenu otisao navoj na alatu.. Dva centimetra navoja da se izlize za jedno vece???
I tako, sad novi HG lanac stoji na polici do daljnjeg.
idem sutra u subaju po sramov lanac ili bar powerlinkove... koji me djavo i terao da kupim shimano
Sam si kriv . Imao si u Kapriolu 10 puta bolji alat:
http://www.totalbike... ... -max-t3250
#46
Postavljeno 31 May 2012 - 08:21 PM
Kod mene je na Shimano HG-53 SRAM-ov powerlink. Stavljen u servisu.
kako? namestim sve lepo, i ne mogu da ga gurnem desno, nece da udje u onu uzu rupu desno. Probao sam da ga izbrusim i istanjim koliko je moguce, ali opet nista. Kako je kod tebe resen taj problem?
#47
Postavljeno 01 June 2012 - 04:50 PM
Kod mene je na Shimano HG-53 SRAM-ov powerlink. Stavljen u servisu.
kako? namestim sve lepo, i ne mogu da ga gurnem desno, nece da udje u onu uzu rupu desno. Probao sam da ga izbrusim i istanjim koliko je moguce, ali opet nista. Kako je kod tebe resen taj problem?
Ja taj problem nemam. Spojnica se skida i vraća bez problema.
#48
Postavljeno 01 June 2012 - 04:55 PM
Nemas pojma koliko nemas pojma .Tek ovo ne uliva povjerenje. Plastika, kratka rucka i cijena.Zali Boze bacenih 400 din na ono SMECE od alata, pa bolje nemati nista nego imati tu komadinu metala!! Prvo sto su oni zupci na alatu bili previse uski, pa lanac nije mogao stati. I nakon DVA sata turpijanja i skidanja tih zubacaa konacno uspem i nekako da skinem lanac. A vratiti ga je jos veca umetnost. U medjuvremenu otisao navoj na alatu.. Dva centimetra navoja da se izlize za jedno vece???
I tako, sad novi HG lanac stoji na polici do daljnjeg.
idem sutra u subaju po sramov lanac ili bar powerlinkove... koji me djavo i terao da kupim shimano
Sam si kriv . Imao si u Kapriolu 10 puta bolji alat:
http://www.totalbike... ... -max-t3250
#50
Postavljeno 22 June 2012 - 06:09 PM
Bicikl je Capriolo lizard star godinu dana, po mojoj proceni prosao oko 1500 km od toga pola po putu a pola po Fruskoj gori. Bicikl je imao slicnih problema sa menjanje brzina na zadjem menjacu ali je pre mesec dana uradjen servis (obaveza da bi garancija vazila jos jednu godinu) i posle toga je presao oko 200 km ovaj put pola po ravnom a ostalo po FG-i. Mislio sam podesice menjac opet i bice sve u redu.
Kad malo po malo, pozalim se na kocnice a jedna pakna skroz potrosena, zamene mi to. Sto se tice menjanja brzina prvo su videli da je lanac istegnut (nisam imao problema sa preskakanjem) pa pada predlog da mi zamene buzire, sajle menjaca, zadnje zupcanike (ne znam kako se zove kaseta ili racna) i lanac.
Sada sve lepo radi, serviseri su lepo to uradili,menjanje brzina je ok, kocnica je isto ok ali ceh je oko 8000din.
Nije mi jasno da originalne komponente na lizardu nisu mogle da izdrze godinu dana rekreativne voznje. Na starom unisovom desetobrzincu ni posle dvadeset godina nemam problema sa menjanjem brzina a svaku godinu je proveo na terasi gde redovno kisne i presao je neuporedivo vise km od Lizarda.
Sada znam da treba na dva meseca da dodjem da se proveri istrosenost lanca, da se ne bi ostetila kaseta (zadnji zupcanici). I dalje ne mogu da poverujem da treba tokom godine nekoliko puta da menjam lanac a na 3-4 lanaca i kasetu. Da li je materijal za delove isti kao onaj pre dvadeset godina?
Nadam se da ce nov SRAM-ov lanac i kaseta bolje pokazati od onih koje je Capriolo ugradio u bicikl.
#51
Postavljeno 22 June 2012 - 06:48 PM
#52
Postavljeno 22 June 2012 - 06:59 PM
A tvoji kilogrami i stil voznje, nije isto gaziti pogon po ravnici i uzbrdo, itd. Danas imamo vise brzina, pa je i lanac uzi, a samim tim se brze istegne. Dobar bajs trazi i dobro odrzavanje (mada mi 8000 zvuci skupo, ali niko ne radi za dz danas). Ne znam cime si toliko revoltiran
Serviserima sam veoma zadovoljan.
Ono sto me je zacudilo je to da delovi novog bicikla po mom utisku veoma kratko traju, nisam ocekivao probleme ovako brzo. Pitam se da li je Capriolo lizard nekvalitetan bicikl ili je ista situacija i sa ostalim proizvodjacima u toj klasi.
Sto se tice stila voznje, ne divljam po stazi ali volim da vozim uzbrdo, na prolece imam do 80 kg a na jesen oko 75. Bicikl ne vozim po kisi, kada je asfalt mokar i zimi. Bicikl pazim, nikada ne stoji na otvorenom, ako je bio blatnjav (blato na stazi na FG-i onda ga operem u praonici, ponekad nauljim lanac i nista ne diram drugo. Sve intervencije rade u servisu. Dobio sam savet u servisu da ga dobro ocistim posle svake voznje.
#53
Postavljeno 22 June 2012 - 08:48 PM
P.S. Znas kad cu ga cistiti posle svake voznje
#54
Postavljeno 22 June 2012 - 09:09 PM
Za ovaj lanac sam pronasao review na internetu u kojem pise:
Ocena 1.95 od maksimalno 5.
Opisi:
Just a poor product which lets down srams name
Don't get fooled by the price of this chain, the thing is a safety hazard! I have used 2 of them, both have broken, this hasn't happend to me with any other chain.
Crappy chain - broke 3 times after approx 2 monthes of riding. Yesterday the chain break caused me to go for a digger.
Previous chain was a PC-971 that lasted over 4 years of hard riding from Moab to Fruita to my home town. Don't buy this chain!
It transfers power from the crank to cassette when its not skipping or snapping.
The chain came on my new bike, I have made a few rides on it. The last two rides it has started skipping, then has snapped 3 times when am climbing all in different points on the chain. I have survived because I carry a chain tool while riding, I pop out a link and throw it back on. By the end of my 17 mile ride (2 snaps) today I lost the use of my 36 @ 34 cogs. I use other SRAM chains and cassettes but this one is JUNK. STEER CLEAR OF THIS CHAIN!!
I used the chain for less than a month before it broke at a link that wasn't the quick disconnect forcing me to walk back to the trail head.
Now, the PC-951 chain is going back where is came from and I will never buy a SRAM chain ever again.... and that is saying a lot from me as I tout the greatness of SRAM to all. BUT .... all of my SRAM setups have KMC chains... go figure.
POS don't buy it, it will give you nothing but trouble and it will end up costing you more money in the end.
Ako je ovaj lanac tako los sto ga i dalje ugradjuju?
#56
Postavljeno 23 June 2012 - 01:39 AM
Ih, sta sve pise na internetu. To si pretpostavljam skinuo sa mtbr, a tamo bas umeju da kenjaju nekad. Mozda ti ljudi imaju 120 kg, pa lako kidaju lance, nemam pojma
+100
Ja imam Z72 i imam preko 100 kila pa ne puca nije to tako los lanac.Meni licno izgura uz normalno odrzavanje oko 2000 km a zimi oko 1500.Sram bi trebao da je mnogo bolji,svi koje znam da teraju sram lance jako su zadovoljni.
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#58
Postavljeno 27 June 2012 - 12:36 AM
#60
Postavljeno 25 July 2012 - 09:53 AM
Kupio sam K2 Akra sredstvo za odmascivanje pa cu povremeno ocistiti lanac i kasetu tim sredstvom.
Posto sam skoro potrosio ulje iz radnje koje je kostalo od 400 dinara za 1,25 dcl planiram da kupim
ADECO lancol (nahvalili su ga na forumu) i imam utisak da ce mi dugo trajati ako uzmem samo deo od pakovanja od 1l (kosta u Novom Sadu) 250 dinara cak i ako veci deo ulja podelim.
Medjutim imam jednu molbu. Ocigledno da problem sa menjanjem brzina nije resen zamenom lanca, kasete, buzira, sajli i podesavanjem menjaca u servisu. Posle par vozni opet ne menja brzine kako treba.
Trenutno jako sporo prebacuje sa srednjeg tocka na najmanji (prednji menjac). Poceo je opet da zuji i pri menjanju brzina na zadnjem tocku.
Prvo bih da resim prednji menjac jer mi to jako smeta pri voznji. Zujanje pozadi mogu da ignorisem
jer mi ne smeta u voznji a i u servisu kazu da je to normalno. Dok sam imao desetobrzinku uvek sam rucicu menjaca namestao tako da tokom vozne ne cujem takve zvuke.
Da se vratim na prednji menjac.
Cak i na ravnom treba mu dosta vremena da lanac predje sa srednjeg na najmanji tocak . Na staroj desetobrzinci je sve bilo jednostavno. Sa dva srafa podesim maksimalan otklon menjaca levo i desno i rucicama sam podesava promenu. Pogledao sam na youtube-u uputstvo kako se to radi i ako sam razumeo srafovi su opet tu da odrede granicu (shimano alivio rapid fire). Da li to znaci da kada je lanac na najmanjem prednjem tocku treba da samo malo popustim sraf koji drzi menjac u tom polozaju da bi se menjac pomerio vise ulevo tj. da bi bolje (brze) prebacivao na taj najmanji tocak (naravno ne previse da lanac ne bi spao) ili treba jos nesto da uradim.
Jos jedna stvar, posle zameni pakni na avid bb5 kocnicama sa jedne strane diska su se pojavile dve linije koje su se dobro urezale na sam disk. Nisam primetio da je nesto upalo unutra. Da li postoji mogucnost da nisu namestili kopcu u kocnicama kako treba i da ona grebe disk. Kako to da proverim?
Gledao sam i kako se podesavaju avid bb5 kocnice na youtube-u i ono sto mogu da vidim da u servisu nisu namestili da disk bude u sredini. Prilikom zamene pakni jedna pakna je bila skoro netaknuta dok se druga skroz pojela imam utisak da ce se to ponoviti. Ako je problem u kocnici da li resenje moze da bude se ne menjaju obe pakne nego samo ona koja se pojede?
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika