jesi li siguran da ne moze da se zavari?u medjuvremenu desilo se najvece sranje sto moze biti....pukla mi je zadnja celjust kod dela gde prolazi sraf koji drzi celjust......nisma mogao da verujm......tako da ce ovo stelovanje, sacekati neko drugo vreme dok vidim sta cu sa kocnicama da radim.......uzgred, ako se neko krece u ovim vodama oko ove kocnice i zna nekoga da ima kljesta od nje ili samo jedanu komplet kocnicu rad sam da kupim, neka mi javi....
Magura Louise BAT-vracanje klipa
#21
Postavljeno 09 March 2011 - 03:57 PM
#23
Postavljeno 09 March 2011 - 04:27 PM
#25
Postavljeno 09 March 2011 - 06:14 PM
#27
Postavljeno 09 March 2011 - 06:54 PM
A sto se tice varenja, hmmm, treba imati pravi aparat, elektrodu i aditive jer to nije obican celik vec alu, legura, ili ko zna sta. To ti kazem cisto da budes svestan da zavareno nikada vise nije tolko sigurno...procitaj Magurin manual, oni takve stvari strogo zabranjuju.
#29
Postavljeno 09 March 2011 - 07:23 PM
Medjutim karkteristike alu legure su takve da postoji ogromna verovatnoca da ce se deformisati usled temperature.
U svako slucaju srecno i drzimo ti fige!
*KUPUJEM GIRVIN VECTOR ILI NOLEEN SUSPENZIJU
#30
Postavljeno 09 March 2011 - 07:45 PM
Klipove izbijas najlakse tako sto odkacis celjusti sa nosaca,skines plocice i stiskas kocnicu u prazno,a kad dodju do kraja iscupas sa nekim kljestima ako ne ispadnu sami.A kad se vracaju vracaju se na otvoren sistem.Sretno..uhh...tacno....tek onda bih je sjebao....no, posto logicno ulje treba da se ispusti, jel svejedno da li cu ga izvlaciti na kljestima ili na rucici, ili ima neka procedura???
#31
Postavljeno 09 March 2011 - 08:07 PM
#32
Postavljeno 09 March 2011 - 08:09 PM
#33
Postavljeno 09 March 2011 - 09:23 PM
bemga-li
oni (a i svi ostali) zabranjuju mnoge tvari, ali ovde je u pitanju nesto drugo!
Po njima bi najbolje bilo daim posalje na "analizu" i da izservisiraju za 20o eur!
@bant
ne mora da znaci! Neki materijali, pa cak i neke legure alumunijuma budu jace na varu
(serije 60.. i 50..) a neke legure je skoro nemoguce "funkcionalno" zavariti vec se materijal
samo "zalepi", da bude u jednom komadu, sa osetnim negativim uticajem na izdrzljivost.
Vrlo je vazno dobro "nacentrirati" delove koje treba spojiti, jer prilikom zavarivanje sam "var" hoce da povuce materijal pa je sem centriranja veoma vazno iskustvo majstora da predvidi i
predupredi "kretanje" materijala. Znaci, obavezno adapter i na njega pritegnuti delove koje zelis da spoji. Da olaksas pristup i prodor novonanteog materijala oturpejisati (oboditi) ivice pod uglom od 30 do 45 stepeni. Naleganje "čelo na čelo" otezava pristup i umanjuje efekat. I to je najbolje prvo dogovoriti sa majstorom (predloziti mu). Oni vole prvo malo brusliciom da "probaju" materijal, pa na osnovu "varnica" , tj njihove boje, velicine i gustine "znaju" koji "var" da primene
#35
Postavljeno 09 March 2011 - 09:49 PM
Kocnica je pukla, kada sam stavljao 140mm rotor, adapter je bio debeo po sredini shimano nije original magurin koji je tanji, i nisam video da se kocnica naslonila na adapter i kako sam ja dotezao tako se celjus dbijala od adapter i ovja deo sto je pukao nije mogao da izdrzi jer ga je vukao sraf i eto..kvrc.i ode sve u tri lepe........(
#36
Postavljeno 09 March 2011 - 11:58 PM
#37
Postavljeno 10 March 2011 - 01:13 PM
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika