Sprej za lanac...., WELDITE TF2 vs. TIP-TOP
Started By
ziggy
, Sep 18 2007 02:55 PM
12 replies to this topic
#1
Posted 18 September 2007 - 02:55 PM
Moj WELDITE TF2 sprej za lanac je pri kraju.Kao što je već ranije rečeno za taj sprej dobar je ali treba češće podmazivati lanac, jer dotični ostane brzo suv kad se prska sa tim sprejom. Zanima me da li neko ima iskustva sa TIP TOP sprejom za lanac,cena im je približno ista ali ne znam kakvog je kvaliteta TIP-TOP. E da, WELDITE dolazi u pakovanju od 450 ml a TIP-TOP 250ml, no nje to bitno nego je bitan kvalitet...
#2
Posted 18 September 2007 - 05:29 PM
Koristio sam oba i u principu sam zadovoljan. Nebih nijednog favorizovao da je bolji jer sve je to na isti kalup. Bolja je kupovina Weldite zbog veceg pakovanja.
Trenutno koristim Motipov teflon sprej, 300 kinti 400 ml.
Kojim god teflon sprejom podmazes lanac postaje brzo suv, zato ciscenje lanca posle voznje, a podmazivanje pre voznje.
Trenutno koristim Motipov teflon sprej, 300 kinti 400 ml.
Kojim god teflon sprejom podmazes lanac postaje brzo suv, zato ciscenje lanca posle voznje, a podmazivanje pre voznje.
#6
Posted 19 September 2007 - 08:00 AM
Teflon sprejevi imaju manu da jako brzo lanac ostaje suv. Ovo je posebno nezgodno kada se vozi po terenu i ako je vožnja duga. Ovaj tip lubrikanata generalno treba naprskati na lanac baš pred samu vožnju, baš kako je i Xari rekao. Takođe, preporuka je da se oni koriste za vožnje po asvaltu. Za teren mora da se koriste "teže" stvari. Kada je suvo vreme, dobri su "DRY LUBE" podmazivači, tipa weldtite ulje tf2 plus, Cefal dry lube, Motorex dry lube...
Za uslove koji ne "maze" delove transmisije, treba koristiti recimo weldtite ulje, specijalna sintetička ulja za ekstremne uslove kao recimo Finish line, Motorex wet lube, u ovu svrhu može da odlično posluži i sintettčko ulje za motore tipa 0w30 ili 5w40. Po kiši i snegu, veoma je bitno da podmazivač ostane na lancu a ne da ga vlaga i voda brzo speru sa lanca.
Jedini teflon sprej koji ja koristim za lanac i po terenu je TF 089 Holandske proizvodnje koji se izuzetno pokazao i na terenu i na dugim turama...
Za uslove koji ne "maze" delove transmisije, treba koristiti recimo weldtite ulje, specijalna sintetička ulja za ekstremne uslove kao recimo Finish line, Motorex wet lube, u ovu svrhu može da odlično posluži i sintettčko ulje za motore tipa 0w30 ili 5w40. Po kiši i snegu, veoma je bitno da podmazivač ostane na lancu a ne da ga vlaga i voda brzo speru sa lanca.
Jedini teflon sprej koji ja koristim za lanac i po terenu je TF 089 Holandske proizvodnje koji se izuzetno pokazao i na terenu i na dugim turama...
MTB do groba a i posle...
#7
Posted 19 September 2007 - 08:04 AM
"Da li misliš na detaljno odmašćivanje lanca, ili samo brisanje krpom."
na svakih 10-ak vožnji a nekada i pre u zavisnosti kako se i koliko vozi ( po terenu pogotovu ) detaljno odmašćivanje. Upravo je ta prljavština koja se taloži na lancu i najopasnija i za lanac i za lančanike, pogotovu za alu šajbne
na svakih 10-ak vožnji a nekada i pre u zavisnosti kako se i koliko vozi ( po terenu pogotovu ) detaljno odmašćivanje. Upravo je ta prljavština koja se taloži na lancu i najopasnija i za lanac i za lančanike, pogotovu za alu šajbne
MTB do groba a i posle...
#8
Posted 19 September 2007 - 12:38 PM
S tim da u kompletu s odmašćivanjem lanca ide i tretman svega onoga preko čega taj lanac ide, inače... džaba ste krečili
Moja 1:1 smeša testerola i uljanog razređivača na svake 2-3 vožnje (uz kupljenje viška - i rastvorenog đubreta - krpom) po lancu se lepo pokazuje u praksi. Naravno, prespavljivanje lanca u razređivaču u pravilnim intervalima je poželjno.
Moja 1:1 smeša testerola i uljanog razređivača na svake 2-3 vožnje (uz kupljenje viška - i rastvorenog đubreta - krpom) po lancu se lepo pokazuje u praksi. Naravno, prespavljivanje lanca u razređivaču u pravilnim intervalima je poželjno.
#9
Posted 19 September 2007 - 02:44 PM
"na svakih 10-ak vožnji a nekada i pre u zavisnosti kako se i koliko vozi ( po terenu pogotovu ) detaljno odmašćivanje.
Da , da tako i praktikujem, jednom nedeljno detaljno odmascivsnje lanca i lancanika. Ja sam mislio da li je dovoljno posle voznje obrisati dobro krpom,ali dali ste mi odgovor.
THX
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users