RINGE [MTB] Scott Scale 70
#21
Postavljeno 04 February 2011 - 12:02 PM
To sa generalkom odmah nakon kupovine vazi za low end srndacala i sl., ali ne bas i za novog scotta.Daleko od toga da ga ne vredi dobro pregledati nakon kupovine ali bas detaljan servis ...
Drugo u ovom konkretnom slucaju stvarno nema potrebe da se svadja, nastupa zestoko i sl. Momak koji radi viljuske u planetu (u BG) je skroz korektan lik i sa njim sigurno nece imati problema.
#23
Postavljeno 04 February 2011 - 12:06 PM
Drugo u ovom konkretnom slucaju stvarno nema potrebe da se svadja, nastupa zestoko i sl. Momak koji radi viljuske u planetu (u BG) je skroz korektan lik i sa njim sigurno nece imati problema.
U kom servisu taj decko radi?
Ja sam uzeo bike kod arene.
Hvala na pomoci
#24
Postavljeno 04 February 2011 - 12:18 PM
To sa generalkom odmah nakon kupovine vazi za low end srndacala i sl., ali ne bas i za novog scotta.Daleko od toga da ga ne vredi dobro pregledati nakon kupovine ali bas detaljan servis ...
Ma da,to za te lowbudget srndace stoji,ali hocu da kazem da ljudi umeju da budu prilicno nemarni,i skoro uvek se nace neka glupost da te nervira kad kupis nov bike...
Nisam ni mislio da se svadja,daleko od toga,nego samo bude malo cvrsci,jer kako neko rece,umeju da zakeraju kad cuju u cemu je problem,pa cak i da te ubede da sve sljaka savrseno...Drugo u ovom konkretnom slucaju stvarno nema potrebe da se svadja, nastupa zestoko i sl. Momak koji radi viljuske u planetu (u BG) je skroz korektan lik i sa njim sigurno nece imati problema.
Jbg,malo zapenim kad cujem da nesto ne sljaka na potpuno novom bajku,posebno kad se za bajk izdvoju poprilicna suma..Gde se bre zalete toliko
#25
Postavljeno 04 February 2011 - 12:44 PM
Radi (ili je barem radio) na Dorcolu, u istoj firmi od koje si uzeo bicikl.Mislim da nema potrebe da se cimas po ovakvoj zimi i ledari, bicikl ti je pod garancijom, pa cim otpoli odvezi se lepo do servisa i popricaj sa njim.Ne verujem da ce biti ikakvih problema.U kom servisu taj decko radi?
Ja sam uzeo bike kod arene.
Hvala na pomoci
@Allex znas kako ljudski je gresiti.Scott koliko god bi skup je i dalje serijski proizvedena masina, sa svim manama i vrlinama koje takav proces proizvodnje nosi.Nije problem i da nesto na njemu ne radi, problem je jedino kada te firma od koje si kupio kulira za garanciju.
#26
Postavljeno 04 February 2011 - 12:50 PM
@Allex znas kako ljudski je gresiti.Scott koliko god bi skup je i dalje serijski proizvedena masina, sa svim manama i vrlinama koje takav proces proizvodnje nosi.Nije problem i da nesto na njemu ne radi, problem je jedino kada te firma od koje si kupio kulira za garanciju.
Slazem se..
@ringebildi
Bajk ti je super,sredi samo taj amort,pa navali na kilometre,i uzivaj u voznji.
#29
Postavljeno 04 February 2011 - 01:16 PM
Imao sam priliku da otvaram RS amortizere, prosto u levom stapu je opruga sa nekim podesavanjem(kod J2)koji slabo sta radi, nema neki znaacajan efekat. U desnom stapu postoji samo ulje I ulozak koji regulise zakljucavanje, po meni problem je tu. Koliko sam razumeo I na sobnoj temperaturi imas problem. Znaci problem nije do ulja koje moze da se na hladnoci stegne. Okretanjem dugmeta za zakljucavanje zakrece se "dizna" koja je u sklopu uloska koji ima ulogu da otvori ili delimicno zatvori protok ulja. Ovako na daljinu pada mi na pamet samo da ulozak iz nekog razloga ne otvara kako treba I ne dozvoljava ulju da slobodno prolazi.Evo prvog problema
Naime, vec pri prvoj duzoj voznji sam primetio da sa amortom nesto nije u redu. Sta je problem? amort kad sednem sag-a nema iako je preload odvrnut na najvise (ili najnize, zavisi kako gledas ) u voznji je krut i ne apsorbuje neravnine onako kako bi trebalo.
Malo sam prelistao forum i video da se sa RS dart 2 to desavalo i ranije, simptomi su isti i kod mene. amort je sigurno suv ko barut.
Posto je bike nov nameravam da odem do planeta i uz prvi redovni servis prijavim i ovu gresku. E sad, ne verujem da ce biti srecni sto moraju da rastave amort i podmazu ga, tako da ocekujem neko negodovanje ili cak odbijanje da to urade uz obrazlozenje da je sve u redu.
Zanima me dal ima neko par saveta ili iskustva sa ovim i kako je resio? Opcija da sam otvaram amort ne dolazi u obzir iz prostog razloga sto sam kupio nov bicikl upravo da ne bih imao takvih problema a i stvar je principa
Postoji jos jedna mogucnost, da je vila dugo stajala u prodaji I da je ulje promenilo svojstvo pa nema viskoznost kakva bi trebala da bude.
Pogledaj na vili, negde na onoj precagi oko tocka sa unutrasnje strane, treba da je ugravirano kao suvi pecat mesec I godina kada je vila proizvedena, Mozda samo treba ulje promeniti. Ali imajuci u vidu da ti je bicikl u garanciji u svakom slucaju imas pravo da se obratis u servis I trazis da se kvar otkloni
Za sve oko RS-a mislim da na ovom forumu mozes kontaktirati ariotha
#30
Postavljeno 04 February 2011 - 03:04 PM
#31
Postavljeno 05 February 2011 - 07:00 AM
Svakako da cu prijaviti da nesto nije u redu sa amortom kad budem isao na servis pa cu vam javiti kakav je ishod bio.
@sveta
Koliki ti je hod amortizera (ne onaj katalosti) nego okvirno koliko mozes da ga "sabijes" kad naskocis na njega napr?
@Aborisavljevic
Ovo je bilo korisno, pogledacu datum proizvodnje danas. Nije mi bike pri ruci sada.
@pri3rak
Ako mi ovi kod arene ne uvaze reklamaciju, probacu da ga nadjem
@Allex
Hvala i da znas da hocu
Inace nisam proverio amort prilikom kupovine, sto zbog neiskustva sto zbog toga da mi nije ni palo na pamet da nesto moze da ne radi. Inace moram da pohvalim momke iz Planet-a zaista su sa puno paznje (ili meni bar tako deluje) spremili taj bike. To mogu da primetim po nacinu na koji su postavili ciklokomp, kako su zice uvezali, kako su postavili ostale gluposti tipa svetala itd. Takodje bicikl je nastelovan veoma dobro, kocnice, menjaci . . . sve radi savrseno. Samo da ispadnu korektni i sto se amorta tice i sve preporuke od mene
#32
Postavljeno 05 February 2011 - 07:23 AM
Lep nema sta.Evo moj predlod za prvi pimp.Ja bi za pocetak pimpa prvo promenuo zadnju nablu,ali to sam ja.Nek te dugo sluzi.
Iako ne nameravam jos da pazarim nove nable dok ove ne izvozam, mozes li mi preporuciti neke?
@srdjoni
ili bilo ko drugi, ima li FOX u Srbiji nekog distributera zvanicnog? Nisam mogao da nadjem gde se prodaju novi.
Ne znaci da cu da pazarim, samo me zanima
#33
Postavljeno 05 February 2011 - 07:33 AM
Lep nema sta.Evo moj predlod za prvi pimp.Ja bi za pocetak pimpa prvo promenuo zadnju nablu,ali to sam ja.Nek te dugo sluzi.
Iako ne nameravam jos da pazarim nove nable dok ove ne izvozam, mozes li mi preporuciti neke?
Zamena jedne ce te kostati koliko i taj tocak sto vozis. I u slucaju obe, isto ti dodje.
ili bilo ko drugi, ima li FOX u Srbiji nekog distributera zvanicnog? Nisam mogao da nadjem gde se prodaju novi.
Ne znaci da cu da pazarim, samo me zanima
http://www.ris-cycling.com/
Nov fox kosta koliko i tvoj bajs...a mozda i malo vise.
#34
Postavljeno 05 February 2011 - 07:43 AM
Inace predlazes li zamenu celog tocka?
EDIT: Tockova
#35
Postavljeno 05 February 2011 - 08:20 AM
Ali moram priznati da je izuzetno lepo "spakovan". Posebno beli detalji, koji su se lepo uklopili sa belim detaljima na ramu
Po meni, to je novi bicikl, ako je podmazan I sklopljen kako treba, neces imati potrebe nista da "pimpujes" bar sezonu a mozda I duze, pricam o rekreativnom rezimu voznje.
E sada ako imas zelju za poboljsavanjem, I mogucnost, novcanih, onda samo napred, ali da znas da tome nikada nema kraja I cuvenu laz " jos ovo I nista vise ne kupujem " koju sam I sam izgovorio bezbroj puta, traje do prvog momenta dok ne sakupis neku ustedjevinu I ne potrosis je na svog ljubimca na dva tocka.
P.S. prozvan sam, pa cu I ovde ponoviti FOX UVEK, SVUDA I ZA SVE PRUZA NAJBOLJE
#36
Postavljeno 05 February 2011 - 08:53 AM
aborisavljevic bez ljutnje ali smaras vise sa tim za fox-a, sta sada ja treba po celom forumu da pisem kako je magura jos jedno 3x bolja od foxa, mislim nemoj da se ljutis ali mislim da je rasprava u tvojoj temi zavrsena sto se tice toga .P.S. prozvan sam, pa cu I ovde ponoviti FOX UVEK, SVUDA I ZA SVE PRUZA NAJBOLJE
#37
Postavljeno 05 February 2011 - 10:49 AM
Da, sto da ne, ako imas razloga pocni da hvalis I znaj da nikada necu komentarisati nijedan, pa ni tvoj post na nacin na koji si ti komentarisao, ali to je vec stvar kultureaborisavljevic bez ljutnje ali smaras vise sa tim za fox-a, sta sada ja treba po celom forumu da pisem kako je magura jos jedno 3x bolja od foxa, mislim nemoj da se ljutis ali mislim da je rasprava u tvojoj temi zavrsena sto se tice toga .
Sve postove mogu da shvatim saljivo ili one iz kojih mogu da naucim, ostale smatram neprimerenim
Post na koji sam odgovorio je bio saljiv I napisao ga je srdjoni I ispod njega napisao da se sali, ja sam stavio tzv. smeske I time naznacio da se salim
Ako te to smara, onda izvini
#38
Postavljeno 05 February 2011 - 11:30 AM
a reci mi zašto si toliko siguran i uveren u to? Nekako imam osećaj da nisi vozio mnoge druge amortizere....P.S. prozvan sam, pa cu I ovde ponoviti FOX UVEK, SVUDA I ZA SVE PRUZA NAJBOLJE
....a pa naravno, kako sam mogao da zaboravim! Svako svog konja hvali!
#39
Postavljeno 05 February 2011 - 12:03 PM
)a reci mi zašto si toliko siguran i uveren u to? Nekako imam osećaj da nisi vozio mnoge druge amortizere.... ](*,
... - 2000 kojekakve krute vile, 2000-2002 DEREX, 2002-2007 ZOOM 538, 2007-2010 RS J4, 2010-2011 RS REBA RACE, 2011- zauvek FOX
Ali hvalim FOX vise iz iskustva drugih nego iz svog iskustva. Dosta sam citao iskustva drugih I ucuio, I dosao do zakljucka da je PO MOM MISLJENJU FOX najbolji
To jeste istina, priznajem....a pa naravno, kako sam mogao da zaboravim! Svako svog konja hvali!
#40
Postavljeno 05 February 2011 - 12:09 PM
a reci mi zašto si toliko siguran i uveren u to? Nekako imam osećaj da nisi vozio mnoge druge amortizere....P.S. prozvan sam, pa cu I ovde ponoviti FOX UVEK, SVUDA I ZA SVE PRUZA NAJBOLJE
....a pa naravno, kako sam mogao da zaboravim! Svako svog konja hvali!
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika