Da li zaista vredi ovoliko?
#42
Postavljeno 19 January 2011 - 11:24 PM
A jel on hoce mtb ili treker sad mi nije jasno.
Heh, ni ja sam ne znam odgovor na to pitanje. Pretpostavljam sta mi naidje. Otprilike cu ga voziti pola-pola, sto se tice off-road i road. A sto se off-roada tice, ne planiram da idem u extremizam, dakle jedna prosecna voznja po Fruskoj gori, eventualno negde nize po Srbiji, ali nista skakanje, kamencuge, strmoglavno spustanje, itd.
Ono sto moze da predstavlja eventualni problem je to sto imam oko 103 kilograma
Da li to ima nekog uticaja na izbor bicikla?
#44
Postavljeno 19 January 2011 - 11:29 PM
On topic:
Koliko bre? Kako si ti to izračunao, leba ti?RAM DRIVE BIKE XTC ALU 22` (47000din)
Promax Carbon rogovi 1.308 dinROGOVI PROMAX CARBON (2500din)
Da, ovo je ok cena. Za nove glave.GLAVA QUANDO XTC (UKUPNO 2135din)
Hahaha, pa toliko košta nova Deore V-brake kočnica, a da ne pričamo o Promaxu koji košta ~300 din nov (a ti ovde prodaješ polovnu).ZADNJA KOČNICA PROMAX V BRAKE (1050din)
E ovde kad se nisam šlognuo nikad neću. Jel čuješ ti sebe?? Tektro disk 10.900?? Pa toliko ne košta ni par najboljih mehaničkih disk kočnica Avid BB7.PREDNJA KOČNICA DISK TEKTRO (10900din)
Ima još bisera ali stvarno nemam strpljenja dalje da tražim cene, već sam dovoljno ja rekao, a i ostali su. A i klipovi sa Youtube-a su objasnili
#47
Postavljeno 19 January 2011 - 11:37 PM
U tvom slučaju bih obratio pažnju na točkove. U prvom redu obručevi (koji nose gumu) bi trebali biti sa duplim zidom (robusniji), zadnja glava bi trebala imati 36 rupa, odnosno da se mogu uplesti 36 žica (u tom slučaju imaš jači točak, nego, recimo točak sa 32 rupe/žice)
Ostalo po želji. Moje nekakvo mišljenje je da bi trebao pogledati bicikl sa aluminijumskim ramom (lakši).
Mada bih obratio više pažnje na trening, odnosno vožnje. Na početku polako, pa povećavati pomalo (5-10%) sedmično. Pulsmetar OBAVEZNO nabaviti. Da bi mogao da se postaviš u određenu zonu rada (brzinu otkucaja) srca, da bi se masti što efikasije koristile/topile.
Pogledaj po forumu, imaš dosta savjeta o ishrani i treningu. A možda nebi bilo loše i da se ode kod kakvog doktora...
Al' se raspisah... Pozdrav...
2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com
#48
Postavljeno 19 January 2011 - 11:40 PM
Sunce mu.Covek kaze da 20 godina servisira biciklove, a ovde mi ne lici ni da je ziv 20 godina...momci, izvinite za ovoliki offtopic, ali moram...
Naš novi kolega biciklista ima kanal na Youtube-u, i voli da pjeva hitove Lejdi Gage... =D> =D> =D>
Evo i link.
.
#49
Postavljeno 19 January 2011 - 11:43 PM
...u prvom redu, da se izvinem za gornje offtopičarenje...
U tvom slučaju bih obratio pažnju na točkove. U prvom redu obručevi (koji nose gumu) bi trebali biti sa duplim zidom (robusniji), zadnja glava bi trebala imati 36 rupa, odnosno da se mogu uplesti 36 žica (u tom slučaju imaš jači točak, nego, recimo točak sa 32 rupe/žice)
Ostalo po želji. Moje nekakvo mišljenje je da bi trebao pogledati bicikl sa aluminijumskim ramom (lakši).
Mada bih obratio više pažnje na trening, odnosno vožnje. Na početku polako, pa povećavati pomalo (5-10%) sedmično. Pulsmetar OBAVEZNO nabaviti. Da bi mogao da se postaviš u određenu zonu rada (brzinu otkucaja) srca, da bi se masti što efikasije koristile/topile.
Pogledaj po forumu, imaš dosta savjeta o ishrani i treningu. A možda nebi bilo loše i da se ode kod kakvog doktora...
Al' se raspisah... Pozdrav...
Da li to za tockove i ram govoris uporedjujuci Svetin bicikli koji je pomenut na 2. stranici ili govoris uopsteno?
Pulsmetar imam, kupio sam ga kad sam poceo da trcim, i znam dosta o HR zonama i pomalo o ishrani, ali procitacu i ovde sta ima zanimljivo.
#50
Postavljeno 19 January 2011 - 11:47 PM
Amin.Iscitaj malo ovaj forum,nauci nesto,pa ces mozda osetiti grizu savesti kad sledeci put budes nekom pokusao da uvalis muda za bubrege.
#52
Postavljeno 19 January 2011 - 11:54 PM
#54
Postavljeno 19 January 2011 - 11:59 PM
Da li to za tockove i ram govoris uporedjujuci Svetin bicikli koji je pomenut na 2. stranici ili govoris uopsteno?
..uopšteno, naravno. Po mom mišljenju, bicikl koji ćeš voziti bi trebao biti što robusniji, što je malo teže (čitaj: jeftinije) ostvariti, a da masa bicikla ostane u granicama normale.
A kad smo već kod točkova, bilo bi dobro da te točkove, koje kupiš, odneseš kod nekog dobrog majstora da ih centrira, i što je najvažnije podjednako zategne žice, da bi takvi točkovi imali konstantnu silu zatezanja na svim tačkama obruča. Takav točak je stabilan, i možda čak i najjeftiniji može dosta dobro služiti, bio on opterećen ili ne.
A mislim da te servisne usluge nisu nešto baš skupe...
Napravih nauku. U principu raspituj se, gledaj, čitaj... rećiće ti se samo.
Pozdrav...
2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com
#55
Postavljeno 20 January 2011 - 12:01 AM
I tockovi su 28",verovatno si pogresno razumeo moj komentar da na velikim ramovima 26" izgleda malecko.Meni je to bitno da ima 36 zbica felna na tu kilazu.Ipak je to masa.Bre ako ti se svidja bajs a covek kaze to sto kaze dogovorite se i to je to.Sveto kazes da je vila 28 a tockovi 26.Ja ko da sam nesto propustio danas
#57
Postavljeno 20 January 2011 - 12:12 AM
Pa dobro, ako je to to... onda je to to. Za sve kojima je ovaj bajk pobudio neke interese, smatrajte ga prodatim.
Sveto, check your email (zvuci gadno na srpskom).
Zahvaljujem se svim ucesnicima ove napete situacije, a posebno glavonjagrob-u za pravljenje stimunga
#59
Postavljeno 20 January 2011 - 07:14 AM
Sunce mu.Covek kaze da 20 godina servisira biciklove, a ovde mi ne lici ni da je ziv 20 godina...momci, izvinite za ovoliki offtopic, ali moram...
Naš novi kolega biciklista ima kanal na Youtube-u, i voli da pjeva hitove Lejdi Gage... =D> =D> =D>
Evo i link.
.
A da li je tebi palo na pamet da sam neverovatno mladolik ili da je to moj mlađi brat =D>
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika