Jump to content


Fotografije

Sram x9 pogon 2x10 na 3 sajbne


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
31 odgovora na ovu temu

#21 MarkoFQ

MarkoFQ
  • Members
  • PipPipPip
  • 142 posts

Postavljeno 09 January 2011 - 05:16 PM

@arioth n2:smiley-score009
FireX je zamenjen modelom X5 http://www.sram.com/...ram-x5-crankset

@Vorda
Nova Sram serija za 2011 je drugacije trzisno pozicionirana, X9 zadnji menjac ima karbonski kavez sto je do sada bilo samo na vrhunskim modelima X.0 i XX...
Cenovno je X9 serija trenutno dosta skuplja od XT.
Nije merodavno ocenjivati klasu, vrednost, kvalitet proizvoda na osnovu cena sa Cikloberze i "strucnih" prodavaca, niti porediti X9 iz prosle generacije i novu seriju, jer stvarno nemaju veze jedno sa 2 :)
  • 0
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

#22 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 09 January 2011 - 05:28 PM

@arioth n2:smiley-score009
FireX je zamenjen modelom X5 http://www.sram.com/...ram-x5-crankset

Kao novi model juga.Sve je isto, ali je nalepnica nova :D
  • 0
Postavljena slika

#23 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 09 January 2011 - 06:09 PM

X.9 zadnji menjac za 9 speed i X.9 zadnji menjac za 10 speed su dva potpuno razlicita produkta. E sad kataloski spadaju u istu poziciju ali nisu jer 9 speed koncept je jedno a 10 speed koncept je sasvim druga stvar.

Drugo...X.9 i XT jesu isti po kataloskim vrednostima ali u realnosti nisu. X.9 je mnogo bolja stvar nego XT. Licno na sebe osetijo.
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first

#24 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 09 January 2011 - 08:22 PM

Znaci posto su ljudi koje ja smatram za strucnije od sebe napisali da je ova nova sramova tehnologija vanzeemaljska i da novi menjac koji je 10 speed nece raditi sa shifterima koji su sram 9 speed i da pogon koji je 10 speed nece raditi sa 9 speed priznajem da sam duduk za mehaniku bicikla i da se vise nikad necu prihvatiti da ponudim neki savet.Samo mi nije jasno,ako je sram izbacio pogone vrh klase na kojima pise 10 speed kako je mogao da se za...be sa shiferima 2x9 koji nece raditi sa tim 10 speed komponentama.Ma sve je to shit za marketing kako bi se ameri koji su najveci potrosaci upecali i pohrlili da obnove svoje bicikle.Da,sad ima x7 menjac sa karbonskim kavezom da bi radio sta :?: Smanjio tezinu za 10 grama i vozac bio psihicki brzi.Ajde neka mi neko objasni sa tehnicke strane koja je razlika izmedju menjaca za 10 faz i menjaca za 9 faz iz ista firme i klase.I STA TAJ POGON X9 CINI SUPERIJORNIJIM U ODNOSU NA STYLO.Mozda triplbutedsemiintegrejted tehnologija.
  • 0
puno znoja,malo krvi

#25 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 09 January 2011 - 09:33 PM

Oficijalno ne postoji 2x9 kombinacija od Sram-a. To sto ti mozes da kupis jedan levi koji je za 2 speed i jedan desni za 9 speed je cisto budzenje. To sto na pogonima pise 10 speed ne mora da znaci da ne mogu da se voze sa 9 speed kombinacijama. Cak sam i na netu(ili nekom casopisu za mtb) naleteo na jedan test na ogroman broj pogona i gde su ljudi objasnili da 10 speed pogon moze da radi sa 9speed lancima i zupcanicima pozadi bez ikakvih problema. Znaci oficijalno ne mozes da koristis 10 speed pogon i 9 speed lanac ali neoficijalno MOZE. Sto se tice menjaca jos nisam imao mogucnost da probam dali 9 speed sifteri rade sa 10 speed zadnji menjacima. To kad probam ili nadjem na neto spodelicu sa vama. Ali mislim da nece moci da radi zbog sasvim drugog nacina rada siftera i zadnjeg menjaca. Mada i da se pobijem sam sebe. Evo recimo na X.4 pise da je za 7 i 8 speed ali bez problema moze da se koristi i za 9 speed. Ali i sifteri za 7,8 i 9 speed rade na isti taj 1:1 actuation. Na 10 speed sifterima pise exact actuation. koga interesuje neka nadje na netu sta je kako je.
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first

#26 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 09 January 2011 - 09:47 PM

Evo na englesko jer ne mogu da prevedem pravopisno na srpskom


Unfortunately while Exact Actuation was developed using much of the same technology as 1:1...they are not the same. 1:1 simply refers to the pull ratio, 1mm cable pull...1mm derailleur movement. Exact Actuation actually ensures that the derailleur move exactly the same linear distance each shift. Because derailleurs do not move linear and instead move diagonally and the diagonal distance between gears can vary quite a bit. A floating upper pulley is what usually compensates for this variable. Exact Actuation actually ensures the lineal distance remains constant, which requires the shifter and derailleur to have variable pull ratios to maintain equal linear movement.

sram-x0-10-speed-rear-derailleur.jpg
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first

#27 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 09 January 2011 - 09:53 PM

Evo ovako iz prve ruke znam da na shifterima x7 3x10 radi zadnji menjac x9 koji je kupljen pre godinu dana savrseno.A to sto pisu stripovi da je pogon za 10 speed lanac su americke bajke da bi ljudi menjali i pogon cim promene shiftere i kasetu i lanac i menjac is sve.Iste price su bile i kad s pojavio shimanov shadow sistem kako nece da radi na 8 faz.....bla bla bla.A videcete kako ce te price da padnu u vodu jako brzo.I sad vise sram nije ni sa samim sobom kompatibilan....
  • 0
puno znoja,malo krvi

#28 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 09 January 2011 - 10:00 PM

I sad vise sram nije ni sa samim sobom kompatibilan....

To je manje bitno dok je stalno kompatibilan sa lovom potencijalnih kupaca :lol:
  • 0
Postavljena slika

#29 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 09 January 2011 - 10:05 PM

Dok ima ovaca bice i vune :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first

#30 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 09 January 2011 - 10:23 PM

Ma da bre,sad ako hoces da predjes na recimo 3x10 menjaj celu grupu.Ali ne tako bistri ameri uvek nasedaju na to.Recimo zna se da sramovi MRX tvistshifteri rade i sa sram 3.0 zadnjim menjacem,a isto tako ih je capriolo napakovao na monitora sa tourney zadnjim menjacem i isto radi bez problema.E sa sad sam mozda i pomesao nesto.Odo da spavam dosta je cukanja.
  • 0
puno znoja,malo krvi

#31 MarkoFQ

MarkoFQ
  • Members
  • PipPipPip
  • 142 posts

Postavljeno 10 January 2011 - 12:09 AM

Fizicka sirina kasete od 8-9-10-11 speed je " Identicna " !

Menjac koji radi na 8 Speed, radi i na koliko god hocete brzina, dok mu to hod menjaca dozvoljava!

Sram 9-speed zadnji menjac radi sa 10-speed sifterima ( bilo to x7 ili xx ;) ).

Sta cini Sram x9 superiornijim od Stylo ? hmm, izrada, materijali, dizajn ili mozda nesto 3 :) O dugotrajnosti i kvalitetu nisam dovoljno kompetentan da pricam :), ali jedno znam da je patrona 3x bolja od stare GXP ;)

p.s. Lancanici su identicni onima na XX (samo 2 boje) :)
  • 0
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

#32 Jeko

Jeko
  • Members
  • PipPipPip
  • 74 posts

Postavljeno 10 January 2011 - 07:42 AM

[quote name="arioth"]Evo na englesko jer ne mogu da prevedem pravopisno na srpskom


Unfortunately while Exact Actuation was developed using much of the same technology as 1:1...they are not the same. 1:1 simply refers to the pull ratio, 1mm cable pull...1mm derailleur movement. Exact Actuation actually ensures that the derailleur move exactly the same linear distance each shift. Because derailleurs do not move linear and instead move diagonally and the diagonal distance between gears can vary quite a bit. A floating upper pulley is what usually compensates for this variable. Exact Actuation actually ensures the lineal distance remains constant, which requires the shifter and derailleur to have variable pull ratios to maintain equal linear movement.


Nazalost, dok precizno aktiviranje je razvijeno koriscenjem iste tehnologije kao i 1:1... oni nisu isti. 1:1 jednostavno se odnosi na odnos vuce, 1mm kabal povuci... 1mm pokreta menjaca. Tacno aktiviranje (precizno) zapravo obezbedjuje da menjac ima hod potpuno iste linearne udaljenosti pri svakom siftovanju (saltanju na rucici). Posto menjaci se ne krecu linearno, no umesto toga krecu se dijagonalno i dijagonalno rastojanje izmedju brzina moze da varira veoma malko. Plutajuci gornji kotur je ono sto obicno kompezuje za ovu promenljivu. Precizno aktiviranje zapravo obezbedjuje da u pravoj liniji rastojanje ostane konstanta, sto zahteva da sifter i menjac imaju promenljivu proporciju vuce, da se odrzi isto linearno kretanje.


Evo ako ce vam pomoci prevod malko citata sto je Ari dao... Dobar sam sa Engleskim i to ovim strucnim za "bike". :D :roll:
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika