AcoChi [DRUM] Fuji SST 1.0
#1
Postavljeno 04 October 2010 - 09:14 PM
2010 Fuji SST 1.0:
Okvir: Fuji C7 carbon sa integrisanim nosacem sica (Integrated Seat Post)
Viljuska: Fuji CF-330 carbon sa carbon osovinom
Volan: Ritchey Pro - aluminijum
Stem: FSA OS99 CSI Carbon
Shimano Dura-Ace menjac prednji i zadnji
Lanac: Shimano Dura-Ace
Zadnja Kaseta - Shimano Dura-Ace
rucke za kocenje sa sifterima: Dura-Ace
Kaliperi kocnica: Shimano Ultegra
Pedale: Dura Ace
Srednji pogon: FSA Carbon krank K-light
Tockovi: Mavic ES
Gume: Vittoria Pro
Sediste: Selle San Marco
Kompjuter: Cat Eye V2c (brzinomer i broj obrtaja pedala)
#2
Postavljeno 04 October 2010 - 09:48 PM
Dobrodosao na forum!
#7
Postavljeno 05 October 2010 - 01:06 AM
Daj nam malo(vise) detaljnijih fotki iz razlicitih uglova da uzivamo.
https://youtube.com/@ionebike
#10
Postavljeno 05 October 2010 - 07:23 AM
Neka zapažanja:
- upravljač nije na nivou ostatka. Možda bi trebalo da kompletiraš sa nekim
FSA karboncem,
- lepo je videti kompletnu garnituru mehanike. Hajde za pogon, ali kočnice
bi takođe trebale da budu DURA ACE,
- pogon je verovatno kompakt, uklapa se u neki, da se kaže standardni setap
bicikala ove klase, koji dolaze sa SHIMANO garniturom i, skoro po pravilu, sa
FSA karbon kompaktom.
- za točkove ne očajavaj, od ES ćeš poteško naći lakše. Samo da znaš da sa tim
ultralakim točkovima nema divljanja. Što se tiče dubokoprofilnih točkova, nisam
skoro video nešto povoljno kod nas (ustvari jesam, al' bolje da nisam). Moraš da
znaš da ako uzmeš ful karbon točkove, sledi ti promena i kočionih paknova. Moj ti
je savet, ako hoćeš baš da voziš, i da voziš svuda, da pre uzmeš jedan komplet
točkova "za svaki dan" tipa WHR-500 koje možeš da maltretiraš po svakojakim
putevima. I za tebe važi kao i za sve vlasnike karbonskih ramova: pazi kako voziš,
kako ostavljaš i kako transportuješ bajk. Srećne vožnje.
#11
Postavljeno 05 October 2010 - 08:28 AM
i biće slomljena leđa...Samo obrni lulu i bice
#12
Postavljeno 05 October 2010 - 04:01 PM
Hvala na savetima. Ove su slike napravaljene cim sam donio bike kuci..posle sam radio detaljan fit i izmedju ostaloga sam skratio sitpost za par centimetara
Sto se tice upravljaca, vec sam promenuo lulu sto nije prikazano na slici. Sad je carbon FSA OS99 CSI. Za upravljac sam mislio da uzmem carbon FSA k-wing anatomsku verziju sa unutarnjim rutiranjem kabla. Medjutim odustao sam kad sam procitao neke postove u kojima je opisano kako se tipu polomio ESTON carbon uprvaljac (handlebar) u punoj brzini. Tip je polomio pola kostiju i skoro postao invalid. Navodno carbon upravljaci su dizajnirani da podnesu vertikalan stres, ali ako bicikl padne na stranu i udari recimo upravljacem o cestu, moze da bude kompromisan i da se polomi bez davanja ikakvih znakova. Zato u profesionalnim trkama tipa Tour de France koriste samo aluminijumske handlebars.
#13
Postavljeno 05 October 2010 - 05:14 PM
U pravu si što se tiče upravljača, ali i ostalih karbonskih delova. Uostalom,
i ram ti je karbonski, i lula, pa i kurble. Ne misliš valjda da je samo upravljač
ugrožen u slučaju pada? Zato sam ti i naveo ono upozorenje na kraju prethodnog
posta. Sa gvozdenjakom ili aluminijumskim bajkom si daleko bezbrižniji. Ali, ne
mora da znači da će ti se nešto i desiti, samo moraš da budeš dosta oprezniji.
Nešto bih te zamolio, kad već komuniciramo. Interesuje me, a verujem i veliki
broj drumaša, izgled ove integralne šticne, pogotovu taj orah za sedište i postu-
pak kraćenja šticne, ako bi mogao da prikažeš slikama izgled tog sklopa, bio bih
ti zahvalan.
A što se tiče točkova, ako već želiš karbonske dubokoprofilne, bar traži one sa
aluminijumskom kočionom površinom, da izbegneš menjanje paknova svaki put
kad zameniš točkove, pošto se za karbon koriste posebni mekši paknovi. Lično
mislim da ti ovakvi točkovi i nisu potrebni, ako se ne baviš trkama ili triatlonom.
#14
Postavljeno 05 October 2010 - 07:44 PM
Gledacu i da napravim neke detaljnije slike i uslikacu klampu sto drzi sediste. Ona je stavljena na post (umesto u njega) i duzine je negde oko 6 cm mislim. Zateze se jednim titanijum vijkom i bitno je da se drzis specifikacija za zatezanje (ne vise od 5nM) i da namazes post sa pastom za carbon pre stavljanja klampe. Na ovim slikama se vidi i alatka (vodjica za secenje) koja je dosla uz bic i koju sam skinuo kad sam skratio post. Sam proces secenje je jednostavan kad odredis gde treba steci. Ja sam radio konzertvativno, po 5 mm dok nismo dobili tacnu duzin (polozaj savijenih kolena, polozaj ispruzene noge, itd). Secenje smo radili pilom sa sitnim zubima (kako mi rekli "bognsek" pila) i mislim da sam odsekao jedno 2-3cm od originalne duzine (ja sam inace visok 185 cm). uzelo nam je jedno 2 sata meri seci, meri seci...
A za tockove cemo videti, mozda dogodine ako bog da zdravlja ..a i bogami i zena da da zeleno svetlo hehe
#15
Postavljeno 05 October 2010 - 08:21 PM
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
#18
Postavljeno 06 October 2010 - 03:32 AM
Koliko kosta ovo cudoviste?Na netu sam nasao da je preko 4000$.
Ovo je 2010 model ikad se pojavio originalno bio je prikazan na Fuji site za cenu oko $6500. Sad kad su izasli modeli za 2011 vidim da se cena 2010 SST 1.0 krece od $4500-$5500, kako kod kog dilera.
#19
Postavljeno 06 October 2010 - 03:55 AM
Ne znam da li se dobro vidi na slici ovaj ima povacanju srednju osovinu sa pressed-in lezajevima (Shimano BB86) koja po prici bi trebalo da prenosi vise enrgije nego standardna. Uz to ima jedna interesantna stvar - noseca vilica tocka (tzv. chainstay) je asimetricna lijeva je deblja a desna je tanja ali sira. Fora ja valjda da se sa ovim dizajnom poboljsava prenos energija na zadnji tocak. U sedeci post cu pokusat da ubacim malu slicicu iz originalnog kataloga gde bi se to trbalo da bolje vidi 9ne znam zasto mi nece da je ulpad ovde...)
Neko me je i pitao kakav je osecaj. Iskreno, kad sma prvi put seo, imao sam osecaj da ce da izleti ispod mene, mnogo je startan za istu kolicinu napora u poredjenju sa prosecnim alu bike. Ja sam imao Fuji Team RC, takodje carbon bike ali sa ovim SST 1.0 sam poboljsao prosecnu brzinu voznje za otprilike 20% u poredjenju sa RC uz isti napor. To sam primetio na rutama koje uvek provezem kad imam sat vremena i tacno znam gde i kako "guram"
Druga stvar, sto je standardno kod carbon bicova, da oprasta na losem asfaltu i suzbija vibracije.
Ja sam se malo bojao da ovaj integralni sitpost ce da mi odbije bubrege, ali srecom prevario sam se.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika