Jump to content


Fotografije

krivine i brzina


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
27 odgovora na ovu temu

#21 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 19 January 2010 - 02:15 PM

Čitao sam opširan članak o krivinama i krivljenju, ne znam je li bilo kod Šeldona ili nekog drugog imena. Svodi se na to da za pravilan prolazak kroz krivinu treba nagnuti i sebe i bicikl. Meni je u svemu tome najveća frka da mi ne okliznu gume pa da ne uradim žabicu po ulici/stazi.
  • 0

#22 Brane

Brane
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 359 posts
  • LocationJagodina

Postavljeno 19 January 2010 - 03:13 PM

Odlicna tema, a eto prvi put je citam... Voleo bih da neko od iskusnijih (takmicara) u drumskom biciklizmu napise nesto o krivinama i prolasku kroz iste. Verovatno se nece mnogo razlikovati od onog sto je Misa vec napisao, ali eto mozda postoji nesto sto je bitno i sto se razlikuje u odnosu na brdske bicikle i teren... Otkad vozim drumasa cesto mi se desava da udjem u krivinu previse brzo pa moram da kocim ili mozda nije u pitanju brzina vec los ugao, mozda ne oborim dovoljno bajs... ne znam ni sam, jos uvek istrazujem! :mrgreen: Tako da bi saveti iskusnijih takmicara dobrodosli svima, a i meni naravno!
  • 0
Staro pravilo za kupovinu bicikala i delova: lagano, dugotrajno, jeftino - izaberite dvoje od toga.

#23 marko

marko
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 847 posts

Postavljeno 19 January 2010 - 04:55 PM

pa sad nista novo al ajd da napisem...

Dosta toga je stvar osecaja i procene , tu treba imati iskustva i ne plasiti se .
Ono sto je bitno da tezinu treba rasporediti pravilno znaci da ni na prednjem ni na zadnjem tocku da ne bude vecina opterecenja. Spustiti se sto vise , zbog tezista i ravnoteze. Ako si na dropovima to pomaze takodje. U krivini ne kociti , ako bas moras nemoj da bude prednja. Ako je krivina na levo izbaciti levo koleno, ja nekad ubacim desno tj zalepim ga sto vise za ram.
Takodje sto se padanja tice , uvek ces se vise razbiti ako ispravis krivinu i odletis ko zna gde, nego ako previse legnes i skliznes na asfalt pa uradis par zabica.
Takodje ako su ti gume sranje i asfalt klizav dzaba i da si valentino rossi ...

Postavljena slika
  • 0

#24 nomad

nomad
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 723 posts
  • LocationIzrael

Postavljeno 19 January 2010 - 06:26 PM

Moj recept - stavite stitnike! Time bitno umanjujes posledice svojih gresaka. Kada se uveris da stitnici rade (posle prvog pada sa njima), dozvoljavaces sebi da se blize pribizis "granici", da je "opipas". Posle ces i bez stitnika istu krivinu moci da prodjes brze, kada si je vec "razradio".

I u krivini obavezno optereti spoljasnju pedalu kao sto je vec pisano :!: Pedale u horizontalu jedino ako nema krivina. Ne zaboravi da nagnes bajk ka unutrasnjosti krivine- ne skrece se kormanom vec telom/bajkom (bike guma umesto "diferencijala" na kolima ima oblinu - treba je koristiti. kada se bajk nagne, onda deo gume blize ivici pravi manji radijus, a srednji deo veci - bas kako i treba u krivini).

mixi - jasan je osecaj oko naginjanja bajka - ako ga samo nagnes (i bajk i sebe, prosuces se). Da bi se to sprecilo, mora se opteretiti spoljna pedala. Cilj je pomeriti centar teze sto vise "spolja"
  • 0

#25 Mile

Mile
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 423 posts

Postavljeno 20 January 2010 - 07:22 AM

A da napravimo nesto ovako pa da vezbamo?
:)

2009.jpg
  • 0
.

#26 Bane2

Bane2
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 193 posts
  • LocationStara Pazova

Postavljeno 16 September 2012 - 04:41 PM

Tema dugo nije dirana pa ajde da je obnovim. Jel bi mogao da se javi neko ko je duze vreme u planinskom biciklizmu. Sta da se radi kad na stazi ima 1001 rupa, il' npr. kad ima lisca, granja, kamenja, stena itd. Jer naspram pocetka sezone, npr. posle FG maratona jednostavno se odsecem od stomaka pa na gore pred spust, ruka sama koci na spustu. Verovatno zbog toga sto su pricali prodju ti slike kroz glavu kako se voznja moze zavrsiti?

Pozdrav.
  • 0

#27 bluboki

bluboki
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 438 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 16 September 2012 - 07:58 PM

Tema dugo nije dirana pa ajde da je obnovim. Jel bi mogao da se javi neko ko je duze vreme u planinskom biciklizmu. Sta da se radi kad na stazi ima 1001 rupa, il' npr. kad ima lisca, granja, kamenja, stena itd. Jer naspram pocetka sezone, npr. posle FG maratona jednostavno se odsecem od stomaka pa na gore pred spust, ruka sama koci na spustu. Verovatno zbog toga sto su pricali prodju ti slike kroz glavu kako se voznja moze zavrsiti?

Pozdrav.


Podigni dupe sa sica, zabaci se nazad iznad zadnjeg tocka, pritiskaj zadnju kocnicu prvenstveno, a prednjom samo blago doziraj, gledaj ispred sebe izaberi najsigurniju/najbrzu/najbolju putanju i njom se zaputi. I sta god radio nemoj se ukrutiti sa rukama i bices siguran. :)
  • 0
Postavljena slika

#28 Bane2

Bane2
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 193 posts
  • LocationStara Pazova

Postavljeno 17 September 2012 - 01:19 PM

Sinoc sam odgledao par klipova DH voznji. Oni sa 30-40 km/h cak i vise ulecu u krivinu i bukvalno obaraju bajk pod nekim uglom od 15 stepeni. Mislim ja to ne zelim ni da pokusam, ali juce spust sto smo vozili, staza nije bila ociscena, bilo je kamenja, granja, lisca svega na stazi i kad pokusam da nesto uradim osetim kako mi ispod krampona sve pukca i kako ce me jedan potez skinuti sa bajka. Sad da li pomazu one fore sa druma, da kad idem u krivinu ravnam pedale i da izbacujem nogu npr. ako je leva krivina ja levu nogu malo izbacim, i isto za desnu krivinu i nogu?
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika