"Busteri" ili "potkovice" kako ih jos nazivaju su bili popularni u ranijim fazama MTB-a. Njihova uloga kako im i ime govori je da pojaca silu kocenja - a u realnosti da prakticno jos vise doprinese cvrstoci - krutosti rama na tom delu gde se V-brake montira. Treba imati na umu da su dosta dugo kod MTB ramova zadnje vodjice ( ili zadnja viljuska, seat stays - kako god vam je draze ) bile ravne i da su kod takvih ramova pod dejstvom sile V-brake-a te iste cevi imale "hod" ili ti horizontalno pomeranje - da ga tako nazovemo. Tu su busteri dolazili do izrazaja sa svojom ulogom dodatnog ucvrscenja cevi. Razvojem dizajna, seat stays dobijaju izmenjenu - krivu cev koja se suzava na deliu gde se V-brake montira,
http://t0.gstatic.co...YpJlYuFvLPNu4I= a sve iz razloga sto manjeg pomeranja istih pod silom kocenja, pa tako i busteri polako gube svoju ulogu sa razvojem novijih dizajna ramova.
Pojavom diskova su prakticno iskorenjeni i veoma malo su u upotrebi. Nekada davno sam ih i ja imao - mozda mi jos uvek negde cuce zatureni u nekoj kutiji...
Modulator sile - to se kosi sa montazom bustera, jer ako hoces da povecas silu - skini to cudo. A samo doziranje v-brake kocnice se vremenom usavrsi do perfekcije, pa nikakav modulator nije potreban.