Da li neko koristi bustere na v brake kocnicama? Da li pojacavaju kocione performanse? Svaki savet je dobro dosao, posto razmisljam o ugradnji Hvala
busteri v brake
Started By
jowwa90
, Sep 22 2010 04:20 PM
8 odgovora na ovu temu
#2
Postavljeno 22 September 2010 - 05:07 PM
Da li je to ona zvčka koja se kači na sajlu i onda kao ne dozvoljava da blokiraš točak ako cimneš naglo?
Svi vi koji hoćete da menjate ljude oko sebe uzmite gibanj od kamiona i tek kad budete naučili kako da ga ispravite pokušajte da ispravljate ljude
Neka moja piskaranja http://ja-pisem-posl...i.blogspot.com/
Neka moja piskaranja http://ja-pisem-posl...i.blogspot.com/
#3
Postavljeno 22 September 2010 - 05:17 PM
nije, to sto se kaci na sajlu je modulator sile, http://www.proteus.j...ake-booster.jpg ovo je buster.
#5
Postavljeno 22 September 2010 - 05:47 PM
ja da kazem da napred imam modulator sile, to je ono sto se montira na sajlu malopre spomenuto i mnogo je dobro, kako god stisnuo ne mozes da blokiras tocak http://techdocs.shim...69830706526.pdf ovde je lep opis modulatora sile.
#8
Postavljeno 22 September 2010 - 08:30 PM
"Busteri" ili "potkovice" kako ih jos nazivaju su bili popularni u ranijim fazama MTB-a. Njihova uloga kako im i ime govori je da pojaca silu kocenja - a u realnosti da prakticno jos vise doprinese cvrstoci - krutosti rama na tom delu gde se V-brake montira. Treba imati na umu da su dosta dugo kod MTB ramova zadnje vodjice ( ili zadnja viljuska, seat stays - kako god vam je draze ) bile ravne i da su kod takvih ramova pod dejstvom sile V-brake-a te iste cevi imale "hod" ili ti horizontalno pomeranje - da ga tako nazovemo. Tu su busteri dolazili do izrazaja sa svojom ulogom dodatnog ucvrscenja cevi. Razvojem dizajna, seat stays dobijaju izmenjenu - krivu cev koja se suzava na deliu gde se V-brake montira, http://t0.gstatic.co...YpJlYuFvLPNu4I=
a sve iz razloga sto manjeg pomeranja istih pod silom kocenja, pa tako i busteri polako gube svoju ulogu sa razvojem novijih dizajna ramova.
Pojavom diskova su prakticno iskorenjeni i veoma malo su u upotrebi. Nekada davno sam ih i ja imao - mozda mi jos uvek negde cuce zatureni u nekoj kutiji...
Modulator sile - to se kosi sa montazom bustera, jer ako hoces da povecas silu - skini to cudo. A samo doziranje v-brake kocnice se vremenom usavrsi do perfekcije, pa nikakav modulator nije potreban.
a sve iz razloga sto manjeg pomeranja istih pod silom kocenja, pa tako i busteri polako gube svoju ulogu sa razvojem novijih dizajna ramova.
Pojavom diskova su prakticno iskorenjeni i veoma malo su u upotrebi. Nekada davno sam ih i ja imao - mozda mi jos uvek negde cuce zatureni u nekoj kutiji...
Modulator sile - to se kosi sa montazom bustera, jer ako hoces da povecas silu - skini to cudo. A samo doziranje v-brake kocnice se vremenom usavrsi do perfekcije, pa nikakav modulator nije potreban.
MTB do groba a i posle...
#9
Postavljeno 23 September 2010 - 05:40 AM
[...] Tu su busteri dolazili do izrazaja sa svojom ulogom dodatnog ucvrscenja cevi. [...]
Upravo tako. Mada treba napomenuti da, po mom iskustvu, i od dizajna kočnica zavisi koliko će cevi rama imati "hod" bez bustera.
Npr., na Cannondale ramu CAAD2, 1998(?) godište, kada sam postavio Shimano LX kočnice sa paralelogramima morao sam da stavim buster pošto se tačno videlo kako se cevi rama razmiču kada je ručica kočnice stisnuta do kraja. Buster je znatno smanjio to uvijanje i povećao silu kočenja. Kada sam te kočnice zamenio Avidovim SD7, a ručice menjača Avidovim SD7, savijanje cevi je bilo minimalno pri max stisku ručice, tako da sam buster skinuo. Nisam osetio nikakav gubitak na sili kočenja.
--
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika