Potreban savet
Started By
ziggy
, Aug 08 2007 04:29 PM
10 odgovora na ovu temu
#1
Postavljeno 08 August 2007 - 04:29 PM
Oću svom konju da dodam opremu u klasi SHIMANO LX-a (menjači i srednji pogon SHIMANO LX ,kaseta SRAM 970 i lanac SRAM 971).
Ne mogu da se odlučim po pitanju srednjeg pogona,da li uzeti SHIM. LX ili TRUVATIV STYLO(razlika u ceni je oko 6 EUR-a).Znam da je TRUVATIV pogon jači model ali mene muči to sto sam cuo da je sa ovogodišnjim modelima TRUVATIV-a bilo podosta problema(razmrda se osovina koja je utisnuta kod zupčanika,e jesam ga opisao )
Druga stvar je sto su me savetovali da bi za moju težiinu, 94 kg,možda bio prikladniji SHIMANO LX iz razloga sto je on "čvršći" ...
E sad,dajte ljudi da čujem savete ,predloge, iskustva...
Ne mogu da se odlučim po pitanju srednjeg pogona,da li uzeti SHIM. LX ili TRUVATIV STYLO(razlika u ceni je oko 6 EUR-a).Znam da je TRUVATIV pogon jači model ali mene muči to sto sam cuo da je sa ovogodišnjim modelima TRUVATIV-a bilo podosta problema(razmrda se osovina koja je utisnuta kod zupčanika,e jesam ga opisao )
Druga stvar je sto su me savetovali da bi za moju težiinu, 94 kg,možda bio prikladniji SHIMANO LX iz razloga sto je on "čvršći" ...
E sad,dajte ljudi da čujem savete ,predloge, iskustva...
#3
Postavljeno 08 August 2007 - 08:22 PM
Lx pogon je u novom izdanju takodje sa integrisanom patronom kao i stylo. Stariji modeli - tzv batak i stariji su sa klasicnom oktalink patronom.
Stylo je CEO odradjen od 7050 legure - od nje je jaca samo XTR 7075 legura aluminijuma. Dakle, lancanici i kurble su od 7050. Kod LX-a to nije slucaj, u pitanju je alu legura ( nikada nije naznacena koja ) kod kurbli i velikog i srednjeg lancanika. Mali je celicni, kao i srafovi lancanika.
Dalje, ako gledamo samu konstrukciju, sami proizvodjaci TVRDE da su pogoni sa integrisanom patronom kruci od njihovih prethodnika sa klasicnom patronom.
Trajnost - umnogome zavisi od nacina voznje, stila i same tezine vozaca.
Konkretno - vozio sam ih sve - LX, XT, XTR, Stylo, a trenutno imam XTR integrisani, XTR sa klasicnom patronom, XT sa klasicnom patronom i Stylo.
Stylo mi se iziuzetno pokazao, ali nemam zamerki ni na one sa klasicnom patronom, tako da sto se mene tice - Stylo je kvalitetniji od LX-a. Dalje, rezervni lageri osovine - tzv. GXP su jeftini, ima ih Capriolo kao rez. deo, tako da nije neki izdatak promeniti ih, ali ponavljam, kod mene radi perfektno vec duuuugo km.
Stylo je CEO odradjen od 7050 legure - od nje je jaca samo XTR 7075 legura aluminijuma. Dakle, lancanici i kurble su od 7050. Kod LX-a to nije slucaj, u pitanju je alu legura ( nikada nije naznacena koja ) kod kurbli i velikog i srednjeg lancanika. Mali je celicni, kao i srafovi lancanika.
Dalje, ako gledamo samu konstrukciju, sami proizvodjaci TVRDE da su pogoni sa integrisanom patronom kruci od njihovih prethodnika sa klasicnom patronom.
Trajnost - umnogome zavisi od nacina voznje, stila i same tezine vozaca.
Konkretno - vozio sam ih sve - LX, XT, XTR, Stylo, a trenutno imam XTR integrisani, XTR sa klasicnom patronom, XT sa klasicnom patronom i Stylo.
Stylo mi se iziuzetno pokazao, ali nemam zamerki ni na one sa klasicnom patronom, tako da sto se mene tice - Stylo je kvalitetniji od LX-a. Dalje, rezervni lageri osovine - tzv. GXP su jeftini, ima ih Capriolo kao rez. deo, tako da nije neki izdatak promeniti ih, ali ponavljam, kod mene radi perfektno vec duuuugo km.
MTB do groba a i posle...
#4
Postavljeno 09 August 2007 - 08:55 AM
Mišo, ti nemaš 94 kg ni sa DH bajkom
#6
Postavljeno 09 August 2007 - 06:23 PM
Trajnost - umnogome zavisi od nacina voznje, stila i same tezine vozaca.
E vi'š, jedno je kad ti uradiš skok na poslednjim metrima uzbrdice pa ga onda pustiš u slobodan pad stojeći na kurblama, a drugo kad to uradi neki tovljeni bajker poput mene ili kolege ziggy-ja Nas u podnožju komotno može da čeka ranac sa priborom za menjanje pogona ako teramo te alumuniminimume
#9
Postavljeno 11 August 2007 - 07:05 PM
Samo da se ubacim sa jos par pitanja.Da li uzimati SRAM X-7 ili X-9 trigerre?
Mislim, sta dobijam a sta gubim ako se odlucim za jedan od ovih.
Zadnji menjac 100% uzimam SRAM X-9 (2006 god), a prednji menjac je SHIMANO DEORE LX.
Da li je za ovu kombinaciju ok uzeti kasetu PG - 970 i lanac PC-971!?
Mislim, sta dobijam a sta gubim ako se odlucim za jedan od ovih.
Zadnji menjac 100% uzimam SRAM X-9 (2006 god), a prednji menjac je SHIMANO DEORE LX.
Da li je za ovu kombinaciju ok uzeti kasetu PG - 970 i lanac PC-971!?
#10
Postavljeno 11 August 2007 - 08:41 PM
X9 je u ovogodisnjoj verziji kao X0 sa malom razlikom u koriscenim materijalima, dok je X7 dobio izgled i odlicje nekadasnjeg starog X9.
Dakle, obe serije rade sasvim korektno, razlikuju se u materijalima od kojih su napravljeni i ergonomiji. Lepsi su izgledom X9 nova serija.
Sto se kasete i lanca tice, kombinacija je ok i radice odlicno.
Ono sto jos mozes da razmislis je kupovina X9 ili X0 twist siftera, koji takodje odlicno rade.
Dakle, obe serije rade sasvim korektno, razlikuju se u materijalima od kojih su napravljeni i ergonomiji. Lepsi su izgledom X9 nova serija.
Sto se kasete i lanca tice, kombinacija je ok i radice odlicno.
Ono sto jos mozes da razmislis je kupovina X9 ili X0 twist siftera, koji takodje odlicno rade.
MTB do groba a i posle...
#11
Postavljeno 06 September 2007 - 05:41 PM
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika