Milan58(drum)
#21
Postavljeno 03 May 2010 - 05:55 PM
Ako ti je čovek pobegao, sigurno nije zbog tog jednog zuba više. Generalno, vozi se
53/39 sa 11-23 i to stvarno ekstra spremni ljudi. 54 (55) /42 je pogon za hronometar
i triatlon, i tu nema pametovanja. Svakome kome tu nešto ne odgovara, neka potraži
savet stručne osobe u vezi tehnike i stila vožnje.
#22
Postavljeno 03 May 2010 - 05:58 PM
Malo je bez veze voditi ovako polemiku, svako neka misli šta hoće i tako i neka radi.
Ako ti je čovek pobegao, sigurno nije zbog tog jednog zuba više. Generalno, vozi se
53/39 sa 11-23 i to stvarno ekstra spremni ljudi. 54 (55) /42 je pogon za hronometar
i triatlon, i tu nema pametovanja. Svakome kome tu nešto ne odgovara, neka potraži
savet stručne osobe u vezi tehnike i stila vožnje.
54-12 sam dobio na prahistory bajsu, ima tema na forumu.... tako da ne znam sad ni ja da li je bas za to, jer ovaj krs koji sam ja uzeo sigurno nije usko specijalizovan za to
#23
Postavljeno 03 May 2010 - 06:19 PM
Malo je bez veze voditi ovako polemiku, svako neka misli šta hoće i tako i neka radi.
Ako ti je čovek pobegao, sigurno nije zbog tog jednog zuba više. Generalno, vozi se
53/39 sa 11-23 i to stvarno ekstra spremni ljudi. 54 (55) /42 je pogon za hronometar
i triatlon, i tu nema pametovanja. Svakome kome tu nešto ne odgovara, neka potraži
savet stručne osobe u vezi tehnike i stila vožnje.
a koji je najbolji preons za uspone ???
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
#25
Postavljeno 03 May 2010 - 06:37 PM
#27
Postavljeno 03 May 2010 - 08:47 PM
championship, kao da ne postoji druga vožnja, osim nizbrdo. Pogotovo, ako
kažeš "pobegao mi čovek na toj i toj deonici..." , znači da voziš neku trku, ili nešto
već šta ti ja znam.
Mislim, nisam ni ja neki stručnjak, samo sam imao priliku da ispratim kolima u pratnji
prva dva kola drumske Lige Srbije. Ko je imao prilike da gleda tu klanicu, malo bi drugačije
pisao ( a i razmišljao).
Nion, za uspon ti je najbolja ljuta papričica u bulju. Onda ti šajbne i ne trebaju.
#29
Postavljeno 03 May 2010 - 09:09 PM
Papricica
#30
Postavljeno 03 May 2010 - 09:11 PM
#31
Postavljeno 03 May 2010 - 09:14 PM
Ne, stvarno je čudno kako pišete, kao da se spremate za neki speed downheel
championship, kao da ne postoji druga vožnja, osim nizbrdo. Pogotovo, ako
kažeš "pobegao mi čovek na toj i toj deonici..." , znači da voziš neku trku, ili nešto
već šta ti ja znam.
Mislim, nisam ni ja neki stručnjak, samo sam imao priliku da ispratim kolima u pratnji
prva dva kola drumske Lige Srbije. Ko je imao prilike da gleda tu klanicu, malo bi drugačije
pisao ( a i razmišljao).
Nion, za uspon ti je najbolja ljuta papričica u bulju. Onda ti šajbne i ne trebaju.
@karpkg ste vi to probali???pa znate =D>
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
#32
Postavljeno 03 May 2010 - 09:40 PM
Ne, stvarno je čudno kako pišete, kao da se spremate za neki speed downheel
championship, kao da ne postoji druga vožnja, osim nizbrdo. Pogotovo, ako
kažeš "pobegao mi čovek na toj i toj deonici..." , znači da voziš neku trku, ili nešto
već šta ti ja znam.
Mislim, nisam ni ja neki stručnjak, samo sam imao priliku da ispratim kolima u pratnji
prva dva kola drumske Lige Srbije. Ko je imao prilike da gleda tu klanicu, malo bi drugačije
pisao ( a i razmišljao).
Nion, za uspon ti je najbolja ljuta papričica u bulju. Onda ti šajbne i ne trebaju.
@karpkg ste vi to probali???pa znate =D>
Htedoh ja da kazem dal je to licno iskustvo al stariji covek pa mi ne dozvoljava kucno vaspitanje
#33
Postavljeno 04 May 2010 - 04:35 PM
Nisam za papričicu ja izmislio, to je fora dok se vi još niste ni rodili:
- Vraćao se kući neki lik i vodio magarca za sobom. Odjednom, magarcu nešto
dođe, i ni makac. Čile se drao, molio, vukao, čak ga i tukao, ali nije pomoglo.
Već izgubio nadu da će živinče da krene, kad se seti: izvadi iz torbe ljutu papri-
čicu i nabije magarcu u dupe ( tad nije bilo ORKE i zakona o zaštiti životinja).
Magarac opizdi kao Šumaher, ovaj za njim, al' sad nova muka: ne može nikako
da ga stigne ( a nema drumaš sa tanjirom 54). Šta će kud će, izvadi još jednu
papričicu i krkne je sebi. To je tako dobro delovalo, kakav doping i UCI kontrole,
signe on magarca i još ga i prestigne. Već stiže do kuće, ukućani izašli da vide
koji mu je, a on u prolazu dobaci: "Drž'te magarca, ja odoh dalje!"
Nion, kad bih bio siguran da postojiš, ja bih ti rekao da se o pogonima pričalo ko
zna koliko puta, ovako...
Druid, momče iz Bidžingrada, nemoj da budeš Nion.
Nema veze koliko ko ima godina, šalu nikad ne treba uzimati za zlo.
Kako kaže ona narodna: "Ko se ljuti, uvale mu kru.i".
#34
Postavljeno 04 May 2010 - 05:18 PM
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
#35
Postavljeno 04 May 2010 - 06:26 PM
#36
Postavljeno 04 May 2010 - 07:22 PM
aman.
prvo , O kakvom vi okretanju nizbrdo pricate ? Stavi najbolje sto veci napred da bankinu ne mozes da preskocis a da se ne zaglavis na zupcaniku. Skoro ceo svet vozi 53 napred, sve preko toga su specificne stvari. Inace postoji i 11 zupcanik za nazad.
Da bi isao brze na spustu radi na tehnici ne na okretanju, jer ja bez okretanja dodjem do 80 na 4km spusta.
Druga stvar , aleksa ima 50 napred.
Sve si lepo rekao Ono što je na spustu najbitnije je kakav položaj tela čovek zauzme. Svako ko je gledao recimo Pantanija zna šta je ovaj čovek radio - a pri tome nije vrteo uopšte. U principu - donja vilica na korman dupe iza sedišta i to je idealna aerodinamika koja na biciklu može da se postigne
Btw. i ja od ove godine vozim kompakt pogon milsim da je 50/32 (znam samo da je BCD 110mm) i uopšte nije tako loše
#37
Postavljeno 04 May 2010 - 07:24 PM
Nion, za uspon ti je najbolja ljuta papričica u bulju. Onda ti šajbne i ne trebaju.
Uz sve dužno poštovanje treba ti što bolji odnos masa/generisana snaga. Čovek koji ima 50kg i generiše npr. 270W će sigurno ići brže od nekoga ko ima 120kg i generiše 350W...
Naravno uvek se postavlja pitanje šta je bolje ići sa što težim prenosom i manjim brojem obrtaja ili vrteti ko sumanut sa lakšim prenosom. Teoretski ovo drugo bi trebalo da je lakše i podnošljivije, ali opet stvar je ličnog preferencijala..
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika