Javni bicikli u Beogradu od jeseni?
#21
Postavljeno 20 April 2010 - 09:17 PM
#22
Postavljeno 20 April 2010 - 09:56 PM
#23
Postavljeno 21 April 2010 - 12:56 AM
Mene zanima sledece... vidim da se cesto skupljate. Evo ova voznja do Stare Pazove... Zasto se ne bi organizovali i jednom mesecno pravili slicna masovna okupljanja gde bi se ukazivalo na probleme biciklista. U ovoj zemlji svi nesto strajkuju, paradiraju, traze neka prava na taj nacin. Evo skoro su bajkeri protutnjali gradom trazeci smanjenje poreza.
Zasto ne bismo i mi mogli nesto slicno? Sta mislite?
#25
Postavljeno 21 April 2010 - 01:24 PM
Elem, biće još 'takvih' vožnji, samo lagano.
#27
Postavljeno 22 April 2010 - 10:49 PM
citiram:
@Biber021
________________________________________________________________________
+ verujem da će napraviti do jeseni jedno 200 Km biciklističkih staza, obzirom na to koliko ih Beograd (osim novog) trenutno ima...
Naravno, ovom, najvećem problemu posvećena je jedna jedina rečenica:
"Mogućnost širenja biciklističke mreže, kako je naveo, postoji na potezu od Avale ka gradu, od naselja Rakovica prema centralnoj gradskoj zoni, takođe od Petlovog i Labudovog brda, preko Vidikovca do izletišta Koštnjak, kao i na delovima Zrenjaninskog i Smederevskog puta."
Nemojte pogrešno da me shvatite, ali da bi nešto uspelo nije dovoljna ni odlična ideja, a kamoli prosečna i nepromišljena poput ove.
________________________________________________________________________
zasto mislis da je povezivanje rakovice(labudovog brda, vidikovca) ne promisljenja ideja???
ja sam sa vidikovca, i stvarno bi bilo extra kada bi se staza i do nas protegla....... ipak jesam ja mtb/xc vozac u dushi, ali bih stvarno zeleo da se odvojenom stazom za bicikliste sjurim do grada, a ne da gledam koji ce autobus da me rokne dok jurcam nizbrdo......
samo mi objasni konstataciju "nepromishljena ideja"........
Nista lichno, samo sukob mishljenja....
TO JE PRAVI DOZIVLJAJ!!!
I LUDOST!!!! : )))
#28
Postavljeno 23 April 2010 - 10:56 AM
samo mi objasni konstataciju "nepromishljena ideja"........
Biciklove za iznajmljivanje, po iskustvu iz Holandije i Belgije, 90% iznajmljuju turisti. Iskreno sumnjam da je turistima interesantno da se vozikaju do Labudovog brda ili Smederevskog puta. U tom kontekstu je ovo besmisleno.
Naravno, izgradnja i jednog metra biciklističke staze bilo gde u Srbiji ima itekako smisla, samo da još političari "promisle" malo o tome i, za promenu, krenu u izgradnju zarad svih nas na dva točka.
Naravno, ništa lično
------------
Biciklom na posao
#29
Postavljeno 23 April 2010 - 12:50 PM
u ostalom zato i sluzi forum... da razmenimo misljenja... pa makar se ona nekada i ne slagala : )))) hehehe
pozdrav za sveee
TO JE PRAVI DOZIVLJAJ!!!
I LUDOST!!!! : )))
#30
Postavljeno 23 April 2010 - 05:21 PM
Takodje mi je odgovaralo i sto prethodni zakon o saobracaju nije priznavao da biciklisti postoje (bar u praksi, nisam ga nikad citao). Gledao sam vise puta kako likovi prolaze (recimo) Kneza Milosa na crveno, a panduri ih ignorisu Dobro sad, to nije bas normalno (sa strane biciklista), ali prirodna selekcija se postara za takve slucajeve. E da, mali problem je bio sto, pored pandura, bicikliste ignorise i dobar broj vozaca
Elem, mogli smo da vozimo sa i bez kacige, sa i bez kocnica, sa slomljenim ramom ako smo hteli, u bilo kakvoj odeci, sa i bez signalizacije. Kako vec ko zeli. Ako si pametan, zbog sopstvene sigurnosti ces se ponasati normalno u saobracaju i sredices bajs. Ako nisi - prirodna selekcija. Vec po novom zakonu nas kao malo vise proverava policija, mada mene nikad nisu zaustavili, niti znam nekoga koga su zaustavili. Neka me samo ne diraju, ja sam zadovoljan
Bici staze - po mom iskustvu, ulica je u 95% slucajeva brza od bici staze, pa ih stoga preferiram. Bici staze su obicno isprekidane rupama i ulicama (stalno morate da prolazite kroz one "zamke"), pesaci smaraju, asfalt je manje kvalitetan. Takodje se obicno nalaze po periferiji, gde je sama ulica slabo opterecena. Da je staza u Bulevaru revolucije, imala bi smisla. Ovako meh.. Mada, posto vidim da se brdo ljudi interesuje za staze, i ja podrzavam akciju
Jedina stvar koju bi trebalo srediti po pitanju bajseva je prevoz vozovima (i basovima?). Na sajtu zeleznice eksplicitno pise da je bicikl rucni prtljag kada se skine prednji tocak. Za rucni prtljag se ne naplacuje nikakva naknada. Tacka. E sad, kako ona stoka hohstaplerska nepismena naplacuje "custom" globu bez priznanica, sam bog zna. Posto nisam tabadzija, ja bih im trazio broj znacke ili sta vec oni nose, i zvao sve moguce inpekcije i novine da isteram stvar. Mislim da kad bi par ljudi to uradilo do kraja, situacija bi morala da se poboljsa. Samo da im neko namesti Sladju iz BG hronike
Mada, ruku na srce, isao sam dva puta beovozom, i ortaci su se vracali putnickim vozom iz Mladenovca za Beograd, i kondukteri ni u jednom slucaju nisu ni popreko pogledali, a ne da traze pare. Mada su vozovi bili prazni u sva tri slucaja..
300 km u 2012 & counting
Sa bajsom ili na njemu!
#31
Postavljeno 20 June 2010 - 02:02 PM
#33
Postavljeno 20 June 2010 - 05:16 PM
Tek kada se uradi jedna tako temeljna "saobraćajna reforma" bi imalo smisla ozbiljno pričati o ovim javnim biciklima... ovako to su bačene pare, kao da platiš Ronalda da igra u prvoj postavi Crvene Zvezde sa novosadskog najlona. Ne mislim uopšte da je ideja loša, super je, ali postoji greška u koracima, to je to.
Lično kada bih trebao da izaberem jednu jedinu stvar koju bi trebalo forsirati u svim biciklističkim akcijama i kampanjama sledećih godinu dve, to bi bila omasovljenje bezbednih parking mesta, sve ostalo je sekundarno ako ne možeš sačuvati svoj bajs.
Zapravo kada malo bolje razmislim neko od pravljenja "bici parking servisa" može da napravi sasvim lep posao... Još ako se šakali iz države ne dosete pa da počnu nekakvim "paukom" dizati bajseve nedozvoljeno "parkirane" na ulici, nadrljali smo
Što se tih javnih bajseva tiče, kapiram da će ih pokrasti u roku od odmah. \:D/
I chill harder than you party.
#35
Postavljeno 16 August 2010 - 11:23 AM
#36
Postavljeno 16 August 2010 - 12:08 PM
Lično kada bih trebao da izaberem jednu jedinu stvar koju bi trebalo forsirati u svim biciklističkim akcijama i kampanjama sledećih godinu dve, to bi bila omasovljenje bezbednih parking mesta, sve ostalo je sekundarno ako ne možeš sačuvati svoj bajs.
I sa ovim se slažem u potpunosti.
Muka mi je od ljigavih političara i nevladinih organizacija,udruženja građana i ostalih sranja,koji uzimaju lepe pare od "projekata" koji su unapred osuđeni na propast i koriste samo njima koji se "ugrađuju" i uveravaju donatore da nam samo to fali da sve bude savršeno.
#37
Postavljeno 16 August 2010 - 04:06 PM
Neka te ne brine voznja levom stranom. Odavno je dokazano da je taj sistem voznje bezbedniji i da ima manje mrtvih uglova u gledanju, jos ako ukapiras da svi mi koji bicikliramo kada stanemo, silazimo i penjemo se upravo sa leve strane bicikle.... milina!!
U Beogradu ce tesko to zaziveti, iako se bude organizovalo i sve navodno uradilo da bude kako treba. Beograd jednostavno nema 'arhitekturu' za tako nesto. Ulice su preuske sa vrlo malo jednosmernih (sto je slucaj sa vecinom povecih evropskih gradova), drugo, previse mesta je upotrebljeno za javne parkinge; a na konto toga ulice su maksimalno suzene-kao Bulevar Kralja Aleksandra na primer, i mnoge druge ulice. hajd sto ne postoji na ulici-kolovozu oznacenih 1m uz desnu ivicu da glumi bici stazu, a i kad bi to postojalo svi ti parkinzi sa desne strane su toliko rizicni da bi se ljudi masovno lomili zbog vozaca koji bez gledanja otvaraju leva vrata i isto tako bez gledanja izlaze na kolovoz........ Sve ovo sam mnogo puta u prakticnom svetu doziveo.
Treac stvar, Beograd je izuzetno prenaseljen! Do pocetka devedesetih godina je imao oko 1 000 000 stanovnika, danas po proceni (neverovatno lazu kada kazu da je oko 1 750 000!!!!??) ima oko 3 500 000, jer je po nezvanicnom popisu iz Novembra 1999. bilo 2 650 000, pa je nemoguce da sada ima madnje nego pre 11 godina. Grad umesto da se siri u predgradje, vise su to bazirali na psihologiji rusenja starih kuca i zgradica i zidanja velikih zgrada, jos je tu famozan efekat nadzidjivanja svega na sta se moze 'natakariti' 2, 3, 4, pa i vise spratova!! Centar je urbani horor, parkinga nema dovoljno ni izbliza, pa se ljudi dovijaju raznim lukavstvima, hteli to ili ne, drugim recima sve ide nizbrdo zbog mnogo gresaka ucinjenih ne razmisljajuci unapred.
Mnogo toga sto je normalno u normalnih sredinama, nikako nije moguce ovde, posebno u Beogradu!!
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika