Nemam kako da potkrepim ove moje izjave, ali sam 100% čitao na par strana da neki proizvođači (dal' šoljica ili viljušaka ) ne preporučuju više od 3 spejsera između lule i šoljica, a ne više od 5 (ili 6) ukupno.E to nisam znao,hvala na informaciji.Aj kazi bar da znam koliko max.zdravo za bajs da ima spacera.Da kod mene smanjim ako treba.Hvala unapred
Problem Sa Lulom
#21
Postavljeno 04 March 2010 - 12:33 PM
#23
Postavljeno 04 March 2010 - 01:30 PM
Ja sam video polarove modele nove izlozene sa po pet sest spejsera ispod lule.....
Nemoj se sekiras druze!
#24
Postavljeno 04 March 2010 - 01:33 PM
koliko ja znam nema veze koliki su spejseri jer je problematična veza između njih. Na mom bivšem, sada Vanessinom bajku, imam samo jedan spejser koji je uz to toliko tesan da se malo teže navuče na vrat vilebem li ga,ako saznas neko informaciju javi,i dali ja bitno u mm ili broj komada spacera.HVALA U SVAKOM SLUCAJU
rezultat, pored OS Thomson lule i karbonskog kormana, nikad kruće upravljanje
#25
Postavljeno 04 March 2010 - 04:09 PM
U uputstvima koja su dosla sa mojim amortima je pisalo max. 30mm (nisu pisali koliko spacer-a). Moja preporuka bi bila - sto manje komada spacer-a - idealno jedan prave duzine. Nije to kriticno, samo povecavas sanse da se nesto malo mrdne, skripne, dok je sa manje spacera broj "spojeva" smanjen na minimum.bem li ga,ako saznas neko informaciju javi,i dali ja bitno u mm ili broj komada spacera.HVALA U SVAKOM SLUCAJU
Vidjao sam ljude da voze i sa vise od 30mm spacera, ali ako je takva situacija, onda ti nesto verovatno ne odgovara - velicina rama, mozda geometrija rama, mozda treba da uzmes hi-rise korman, itd...
#26
Postavljeno 06 March 2010 - 05:40 PM
Polozaj za voznju mi savrseno odgovara,ali kad sam menjao lulu ubacio sam jos dva spacera od 4mm posto u zrenjaninu nisam nasao jedan od 8mm.Sad ih ima ukupno 4,2 kom. od 4mm,1kom.od 10mm i 1 kom od 5mm,sto sve ukupno cini 23mm.Dali zbog toga moze da se desi neka havarija,e to me zanima.U uputstvima koja su dosla sa mojim amortima je pisalo max. 30mm (nisu pisali koliko spacer-a). Moja preporuka bi bila - sto manje komada spacer-a - idealno jedan prave duzine. Nije to kriticno, samo povecavas sanse da se nesto malo mrdne, skripne, dok je sa manje spacera broj "spojeva" smanjen na minimum.bem li ga,ako saznas neko informaciju javi,i dali ja bitno u mm ili broj komada spacera.HVALA U SVAKOM SLUCAJU
Vidjao sam ljude da voze i sa vise od 30mm spacera, ali ako je takva situacija, onda ti nesto verovatno ne odgovara - velicina rama, mozda geometrija rama, mozda treba da uzmes hi-rise korman, itd...
#27
Postavljeno 08 March 2010 - 09:39 PM
Polozaj za voznju mi savrseno odgovara,ali kad sam menjao lulu ubacio sam jos dva spacera od 4mm posto u zrenjaninu nisam nasao jedan od 8mm.Sad ih ima ukupno 4,2 kom. od 4mm,1kom.od 10mm i 1 kom od 5mm,sto sve ukupno cini 23mm.Dali zbog toga moze da se desi neka havarija,e to me zanima.U uputstvima koja su dosla sa mojim amortima je pisalo max. 30mm (nisu pisali koliko spacer-a). Moja preporuka bi bila - sto manje komada spacer-a - idealno jedan prave duzine. Nije to kriticno, samo povecavas sanse da se nesto malo mrdne, skripne, dok je sa manje spacera broj "spojeva" smanjen na minimum.bem li ga,ako saznas neko informaciju javi,i dali ja bitno u mm ili broj komada spacera.HVALA U SVAKOM SLUCAJU
Vidjao sam ljude da voze i sa vise od 30mm spacera, ali ako je takva situacija, onda ti nesto verovatno ne odgovara - velicina rama, mozda geometrija rama, mozda treba da uzmes hi-rise korman, itd...
Ne moze.
#28
Postavljeno 15 March 2010 - 02:20 PM
Kada stavim u kombinaciji 10+8+4 i kada dotegnem gornji sraf luft gore iznosi 1mm
A kada stavim u kombinaciji 10+8+5 i kada dotegnem gore luft iznosi 2mm (logichno:))
Koliko bi bilo napametnije u mom slucaju da ostavim gore lufta 1mm ili 2mm ?
#29
Postavljeno 15 March 2010 - 02:38 PM
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika