Jump to content


Fotografije

STA DA KUPIM? (biciklom na more)


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
95 odgovora na ovu temu

#81 pochetnik

pochetnik
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 324 posts
  • LocationČAČAK,Srbija

Postavljeno 03 June 2010 - 02:49 PM

ajmo redom...
To je isti nosač,tako da je izvodjivo,ali čini mi se da je tvoja šticna 27.2, a na Spec. 30.9,što je u mom slučaju pravilo razliku,iako smo stavili gumu u oba slučaja.
Jednostavno,na debljoj šticni nosač nije mrdao,dok sam na 27.2,morao stalno da ga vraćam u osu.
Verovatno bi deblji sloj gume rešio problem.
Bisage su bile teške između 15 i 20 kg(nismo merili),ali nisu pravile probleme u vožnji.
Bitno je da se težina podeli podjednako.
Prednost ovakvog nosača je lakoća montiranja,mana nosivost
Planet ili Capriolo
  • 0

#82 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2431 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 03 June 2010 - 08:06 PM

Takav nosač, u alu varijanti, može da se nađe u Intersportu, u Merkatoru. Košta oko 1800 i nosivost mu je 10 kg. Nisam siguran da bih stavio baš veće i teže bisage na njega i krenuo na dalek put. Stalno bih čekao kad će da pukne. :D
  • 0
Homesick for a place you've never been...

#83 profa

profa
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 362 posts

Postavljeno 03 June 2010 - 10:45 PM

Ako se nosi pak treger koji se veže samo na šticnu, na njemu svakako već piše max.nosivost tereta. Sve preko toga je rizik! Postavlja se pitanje: šta se dešava ako vozimo em pretovareni, dakle preko granice nosivosti-a pri tom još na nekom laganijem spustu pri brzini od 30 km, naletimo na rupu,zadnjim točkom, koju nismo primetili? 8)
  • 0

#84 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 03 June 2010 - 11:13 PM

Postavlja se pitanje: šta se dešava ako vozimo em pretovareni, dakle preko granice nosivosti-a pri tom još na nekom laganijem spustu pri brzini od 30 km, naletimo na rupu,zadnjim točkom, koju nismo primetili? 8)

Ko ima hrabrosti da proba neka javi :D
  • 0
Postavljena slika

#85 betelgez

betelgez
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 825 posts
  • LocationNiš-Valencia

Postavljeno 04 June 2010 - 03:01 AM

Takav nosač, u alu varijanti, može da se nađe u Intersportu, u Merkatoru. Košta oko 1800 i nosivost mu je 10 kg. Nisam siguran da bih stavio baš veće i teže bisage na njega i krenuo na dalek put. Stalno bih čekao kad će da pukne. :D


pa ne znam da li bi oni pukli ili bi povukli sticnu. jednostavno pogledaj kolko je puva veca poluga od debljine sticne i videces koje opterecenje trpi sticna u tom opterecenju. na primer. ako je sticna 3 cm, a duzina vrata do pocetka bisaga, je 20 cm. ako bisage imaju 10 kg, opterecenje na sticnu bi bilo oko 70 kg, plus mojih 90. to nije poznjeljno opterecenje ni za ram, jer je smer smicanja u nazad, a ne na dole kao kad sedimo. postoje jedan mali vektor i unazad kad se sedi, ali je daleko manji od onog kad se ovo stavi an sticnu. [-X [-o< n:smil42d2
  • 0
Posted Image

#86 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2431 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 04 June 2010 - 07:17 AM

pa ne znam da li bi oni pukli ili bi povukli sticnu.

Pa ok, al koliko vidim, sad su te krive šticne moderne... :D
  • 0
Homesick for a place you've never been...

#87 ciric_ivan

ciric_ivan
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 307 posts

Postavljeno 04 June 2010 - 08:23 AM

Svi nosachi, sticne i delovi uopste se prave sa odredjenim stepenom sigurnosti koji se kod biciklistickih delova krece od 3 do preko 10. Dakle svi su delovi predimenzionisani bas zbog rupa na putu i same stohastike opterecenja.

Ako podjemo od predpostavke da si sve namestio kako treba (sto se sa slike vidi da jesi), smicuci naponi ni kod sticne niti kod rama nisu kriticni. A nosac je opterecen na savijanje, sve ostalo je zanemarljivo! Sto za celu pricu nije nimalo bitno (što je za celu priču nadasve irelevantno).

Najverovatnije nece da se iskrivi nosac ni sa 20-30kg, ali to je stvar srece/bozje volje.
  • 0

#88 sisoje

sisoje
  • Members
  • PipPip
  • 40 posts
  • LocationKragujevac

Postavljeno 04 June 2010 - 11:44 AM

Do kog mora? CG? Mozda je malo lepsi i laksi put do CRO?
  • 0

#89 sasaljubojevic

sasaljubojevic
  • Members
  • 1 posts

Postavljeno 05 June 2010 - 02:00 PM

Moja iskustva su sledeca: U julu 2009. sa jednim drugarom, zaputio sam se preko Obrenovca, Uba, Valjeva, DEBELOG BRDA, Bajine Baste i Tare do Visegrada, Isli smo starim obrenovackim putem da izbegnemo teski saobracaj, sto je nuzno da bi se moglo uzivati u potpunosti. Od Obrenovca do Uba ista prica, preko nekih sela, i tako sve do oko 20-tak km pre Valjeva gde smo izasli na magistralu, gust saobracaj i brza voznja, ali je drum sirok. Od Valjeva prema Bajinoj Basti preko Debelog brda, 15-tak km ravno a onda uz brdo oko 25km sa dve, tri zanemarljive nizbrdice, pa ko prezivi pricace. Saobracaja gotovo da i nema. Na Debelom brdu obavezno proveriti kocnice, jer je to sve sto vam treba narednih 25km (sve nizbrdo, pedalu da ne okrenes). I tako dok se ne izbije na Drinu. Dalje je ravno do Bajine Baste i brane u Peruccu. Od brane do Mitrovca na tari 14km konstantnog uspona i fantasticnog pogleda na jezero i Drinu. Vredi obici i Zaovinsko jezero na Tari, Mokru Goru do koje ima 20km makadama i naizad na Drini cuprija i Visegrad. Istim putem planiram i ove godine da idem, stim sto cu od Visegrada nastaviti preko Foce, Tijentista, Cemernog, Gacka, Bilece, Trebinja i Dubrovnika do crnogorske obale.
  • 0

#90 bachaman

bachaman
  • Members
  • PipPip
  • 48 posts

Postavljeno 07 June 2010 - 11:17 AM

Moja iskustva su sledeca: U julu 2009. sa jednim drugarom, zaputio sam se preko Obrenovca, Uba, Valjeva, DEBELOG BRDA, Bajine Baste i Tare do Visegrada, Isli smo starim obrenovackim putem da izbegnemo teski saobracaj, sto je nuzno da bi se moglo uzivati u potpunosti. Od Obrenovca do Uba ista prica, preko nekih sela, i tako sve do oko 20-tak km pre Valjeva gde smo izasli na magistralu, gust saobracaj i brza voznja, ali je drum sirok. Od Valjeva prema Bajinoj Basti preko Debelog brda, 15-tak km ravno a onda uz brdo oko 25km sa dve, tri zanemarljive nizbrdice, pa ko prezivi pricace. Saobracaja gotovo da i nema. Na Debelom brdu obavezno proveriti kocnice, jer je to sve sto vam treba narednih 25km (sve nizbrdo, pedalu da ne okrenes). I tako dok se ne izbije na Drinu. Dalje je ravno do Bajine Baste i brane u Peruccu. Od brane do Mitrovca na tari 14km konstantnog uspona i fantasticnog pogleda na jezero i Drinu. Vredi obici i Zaovinsko jezero na Tari, Mokru Goru do koje ima 20km makadama i naizad na Drini cuprija i Visegrad. Istim putem planiram i ove godine da idem, stim sto cu od Visegrada nastaviti preko Foce, Tijentista, Cemernog, Gacka, Bilece, Trebinja i Dubrovnika do crnogorske obale.


Upravo , tim putem i mi planiramo da idemo.
26 og juna polazimo...
Za sada josh nisam smislio shta cu povodom bisaga, chak razmishljam o iznajmljivanjuj prikolice, kao shto je ova:
http://www.totalbike...-20”-i-vodootpo
Kapiram da je to smrt za uspone, ali ako ne uspem nishta da zbudzim sa na svoj nosach, nema mi druge.
  • 0
БаћАман
http://www.dzirafa.info

#91 d22

d22
  • Members
  • Pip
  • 22 posts

Postavljeno 07 June 2010 - 05:29 PM

Pre 10tak dana sam imao u gostima biciklistu iz Francuske na putu za Bugarsku, preko 2500 km do Beograda. Posto ide na duze u Bugarsku covek je poneo vise stvari upravo na prikolici slicnoj ovoj sto si postavio link. Nije previse opterecena max 35-40kg. Jedini problem tehnicke prirode sa kojim se suocio na putu je upravo sa spomenutom prikolicom i to delom ( nazovimo ga nosacem ) koji se postavlja na zadnju osovinu. Problem se pojavio tek u Srbiji, zakljucak da je usled odskakanja prikolice po rupama na dobro nam poznatim putevima i po makadamu doslo do krivljenja ... Covek je imao i rezervni deo ali su se oba iskrivila na putu od Backe Palanke do Beograda, pa smo morali standardno cekic i udri :) Obojica smo se saglasili da je stvar u tome da je prikolica napravljena da ide po ravnom putu i tu nema problema ali kad se krene po neravnom ... ( slucaj se ponovio sutradan posle prelaska Pancevackog mosta ) Naravno postoje prikolice koje bi bez problema izdrzale sve sto planiras ovo sam pisao cisto da bih ti skrenuo paznju sta je sve moguce u tom slucaju ...
  • 0

#92 Legionar

Legionar
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 302 posts
  • LocationŠabac

Postavljeno 22 November 2010 - 01:32 PM

Moja iskustva su sledeca: U julu 2009. sa jednim drugarom, zaputio sam se preko Obrenovca, Uba, Valjeva, DEBELOG BRDA, Bajine Baste i Tare do Visegrada, Isli smo starim obrenovackim putem da izbegnemo teski saobracaj, sto je nuzno da bi se moglo uzivati u potpunosti. Od Obrenovca do Uba ista prica, preko nekih sela, i tako sve do oko 20-tak km pre Valjeva gde smo izasli na magistralu, gust saobracaj i brza voznja, ali je drum sirok. Od Valjeva prema Bajinoj Basti preko Debelog brda, 15-tak km ravno a onda uz brdo oko 25km sa dve, tri zanemarljive nizbrdice, pa ko prezivi pricace. Saobracaja gotovo da i nema. Na Debelom brdu obavezno proveriti kocnice, jer je to sve sto vam treba narednih 25km (sve nizbrdo, pedalu da ne okrenes). I tako dok se ne izbije na Drinu. Dalje je ravno do Bajine Baste i brane u Peruccu. Od brane do Mitrovca na tari 14km konstantnog uspona i fantasticnog pogleda na jezero i Drinu. Vredi obici i Zaovinsko jezero na Tari, Mokru Goru do koje ima 20km makadama i naizad na Drini cuprija i Visegrad. Istim putem planiram i ove godine da idem, stim sto cu od Visegrada nastaviti preko Foce, Tijentista, Cemernog, Gacka, Bilece, Trebinja i Dubrovnika do crnogorske obale.


Upravo , tim putem i mi planiramo da idemo.
26 og juna polazimo...
Za sada josh nisam smislio shta cu povodom bisaga, chak razmishljam o iznajmljivanjuj prikolice, kao shto je ova:
http://www.totalbike...-20”-i-vodootpo
Kapiram da je to smrt za uspone, ali ako ne uspem nishta da zbudzim sa na svoj nosach, nema mi druge.


  • 0
Авантуру Снежане Радојичић Снеже,на путу око планете Земље,бициклом,можете пратити на њеном сајту:
http://gea-tour.com

#93 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3830 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 22 November 2010 - 01:37 PM

Legionar, citirao si jedan od prethodnih postova bez dodatne poruke?
  • 0

#94 Legionar

Legionar
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 302 posts
  • LocationŠabac

Postavljeno 22 November 2010 - 01:51 PM

Legionar, citirao si jedan od prethodnih postova bez dodatne poruke?


Tek pokušavam da naučim kako ovo funkcioniše.Do sada nisam uzimao učešća na forumima,ali kada sam pročitao koliko se čovek muči da reši problem,odlučio sam da se javim.Kada sam poslao post,video sam da nemam fotografije koje hoću da pošaljem itd.itd. Izvinjavam se :D
  • 0
Авантуру Снежане Радојичић Снеже,на путу око планете Земље,бициклом,можете пратити на њеном сајту:
http://gea-tour.com

#95 Legionar

Legionar
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 302 posts
  • LocationŠabac

Postavljeno 22 November 2010 - 04:00 PM

Moja iskustva su sledeca: U julu 2009. sa jednim drugarom, zaputio sam se preko Obrenovca, Uba, Valjeva, DEBELOG BRDA, Bajine Baste i Tare do Visegrada, Isli smo starim obrenovackim putem da izbegnemo teski saobracaj, sto je nuzno da bi se moglo uzivati u potpunosti. Od Obrenovca do Uba ista prica, preko nekih sela, i tako sve do oko 20-tak km pre Valjeva gde smo izasli na magistralu, gust saobracaj i brza voznja, ali je drum sirok. Od Valjeva prema Bajinoj Basti preko Debelog brda, 15-tak km ravno a onda uz brdo oko 25km sa dve, tri zanemarljive nizbrdice, pa ko prezivi pricace. Saobracaja gotovo da i nema. Na Debelom brdu obavezno proveriti kocnice, jer je to sve sto vam treba narednih 25km (sve nizbrdo, pedalu da ne okrenes). I tako dok se ne izbije na Drinu. Dalje je ravno do Bajine Baste i brane u Peruccu. Od brane do Mitrovca na tari 14km konstantnog uspona i fantasticnog pogleda na jezero i Drinu. Vredi obici i Zaovinsko jezero na Tari, Mokru Goru do koje ima 20km makadama i naizad na Drini cuprija i Visegrad. Istim putem planiram i ove godine da idem, stim sto cu od Visegrada nastaviti preko Foce, Tijentista, Cemernog, Gacka, Bilece, Trebinja i Dubrovnika do crnogorske obale.


Upravo , tim putem i mi planiramo da idemo.
26 og juna polazimo...
Za sada josh nisam smislio shta cu povodom bisaga, chak razmishljam o iznajmljivanjuj prikolice, kao shto je ova:
http://www.totalbike...-20”-i-vodootpo
Kapiram da je to smrt za uspone, ali ako ne uspem nishta da zbudzim sa na svoj nosach, nema mi druge.


Ja sam taj problem rešio tako što sam majstoru odneo nekoliko metara armature "šestice" i "osmice",izvadili mere po bisagama na licu mesta,izvarili šipke,napravili dve šelne,namontirali na bicikl.Ja sam posle ofarbao nosač i to je to.Armaturu dobio od druga,farbu sam imao ,majstor tražio 1000 dinara,ja mu dao 2000 dinara.Bisage opterećivane poprilično,što je nosač dobro izdržao (ne mrda nigde,kao da je zavaren z bicikl :)Fotografija 0379.jpg

Attached Thumbnails

  • Fotografija 0380.jpg

  • 0
Авантуру Снежане Радојичић Снеже,на путу око планете Земље,бициклом,можете пратити на њеном сајту:
http://gea-tour.com

#96 bur

bur
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 511 posts
  • LocationNovi Sad-Zrenjanin

Postavljeno 13 December 2010 - 11:19 AM

Zakačiš tu prikolicu i kad naiđeš na nizbrdicu-moju ljubavnicu plačeš kao evnuh. Ili ćeš da se pustiš pa da napraviš brz manevar da izbegneš rupu? n:beg
Leti, kako možeš da poneseš 20kg? Čega? (Preciznije, govorim o drumu, a ne o preživljavanju van civilizacije, mada je i to pitanje, ako ideš da preživljavaš van civilizacije, što nosiš civilizaciju? poneseš zube, zippo i nož.)
Nisam merio svoj bagaž letos, ali nije prešlo 6 kg. Sledeće idemo na 6kg, ali mokro ono što može da se pokvasi na pljusku.
Pozz
  • 0
. . . kašika drvena jedna. Jedna.




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika