Jump to content


Fotografije

karpkg (drum)


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
31 odgovora na ovu temu

#21 nblexel

nblexel
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1137 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 25 January 2010 - 12:30 PM

](*,) lightweight točkovi na čelični ram..


nije to toliko glupo kao što se čini... Ako su točkovi laki, treba manja sila da se okreću, čista fizika :wink: al naprimer, džaba je ram neki ultralagan, ako su točkovi opet neki teži (znači važno je da se dobro raspodeli težina).

ja nisam neki veliki fan drumskih bicikala, ali mi se taj plavi čelični Colnago mnogo više sviđa, nego onaj crveni karbonski... al opet, o ukusima se ne treba raspravljati :)
  • 0
Haro X6

Definition of freeride: Ride and feel free! [Richie Schley]

#22 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 25 January 2010 - 12:50 PM

Naravno, sve što si rekao stoji, točkovi sa transmisijom su (po meni) najbitniji deo bicikla, ali zašto takve točkove stavljati na takav ram ? Mislim da je ipak preterivanje..
  • 0

#23 nblexel

nblexel
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1137 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 25 January 2010 - 12:53 PM

... Mislim da je ipak preterivanje..


pa jeste malo :mrgreen:
  • 0
Haro X6

Definition of freeride: Ride and feel free! [Richie Schley]

#24 marko

marko
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 847 posts

Postavljeno 25 January 2010 - 02:23 PM

Ako mislis da su tockovi preskupi za ram , Master frameset kosta nekih 1700e (nov ne onaj od pre 15godina) , tako da nista nije van konteksta kod tog bikea. Bike nije sklapan za trkanje, to je neciji kucni ljubimac.



edit: nazad na [img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:HAHsYGbphhMRmM:http://3.bp.blogspot.com/_atrK-jBKJKY/SuZhZ0W3k0I/AAAAAAAAJc4/YxN1RN6Y_ws/s400/DeRosa_logo_bianco.jpg[/img] kidnapovali smo coveku temu ...
  • 0

#25 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 25 January 2010 - 02:38 PM

U principu, svi su u pravu. Ovakav bajk na berzi skoro da ne vredi ništa, tj. niko neće da ga kupi.
Ali, sa druge strane, sve prave firme i dalje rade "gvozdenjake", sigurno ne da ih mine želja,
već za prodaju. Ova De rosa je bila (i sad je) tako očuvana i utegnuta, da je bilo apsolutno bez veze
bilo šta tu menjati, osim točkova i pogona. Sa 53/39 i dubokim alu felnama, osećaj sigurnosti u vožnji
je takav, da možete slobodno da vozite kako i gde hoćete, pogotovo na spustovima, dok to sa karbons-
kom "peruškom" izgleda sasvim drugačije. Sa karboncem je stalno prisutna misao "šta ako..." i to jedno-
stavno mentalno blokira da se vozi do daske. Zato se ovaj bajk i koristi za trening, a pogotovo zbog
nešto veće težine, ne treba teretana. Osim toga, što bi na trenažeru razbijali od vibracija skup bajk,
kada je mnogo bolje ovo iskoristiti.
@Marko
Pričaj, brate, slobodno, žvakao sam i ja u tuđim temama, a i volim da se o tome priča.
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#26 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 25 January 2010 - 03:02 PM

Slažem se da je niskougeljnični čelik - ako se čuva od korozije - praktično neuništiv tj. večan - što ni za alu ni za carbon ne može da se kaže. Moram priznati da za točkove nisam znao cenu, mislio sam da su u rangu 3000-5000e..
  • 0

#27 robhood

robhood
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 867 posts

Postavljeno 25 January 2010 - 03:17 PM

..ja imam čeličanu i neću da ga menjam [-X ...pošto je sad rasklopljen izmerio sam sve delove posebno,sabrao i dobio 10.57kg...ram 58
  • 0

#28 stolegrom

stolegrom
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts

Postavljeno 25 January 2010 - 03:23 PM

Sto ce reci, nema smisla. Pa toliko je tezak i alu drumas, sa Sorom. :lol:
  • 0

#29 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 25 January 2010 - 03:36 PM

@Robhood
Ti baš u stilu one dečije:" u Robina Huda, su čelična mu.." Sigurno, brate, uopšte se za normalnu upotrebu
ne mora opterećivati materijalom, mnogo je bitnije održavati mašinu u dobrom i sigurnom stanju. Jadno je
videti dobar, a zapušten bajk. I uopšte se ne treba, kao stideti, što, eto, nije neka besna mašina, biće i to
jednog dana, a dotle ulagati u sebe, tj. trenirati vredno, ili čisto uživati u vožnji.
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#30 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 25 January 2010 - 03:47 PM

Marko, šta bi za šraf?
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#31 marko

marko
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 847 posts

Postavljeno 25 January 2010 - 03:49 PM

@ gaja
pa i jesu u tom rangu... ovo je Obermayer model i taj je oko 3700E +- . A trenutno najskupplji set tockova njihov je Ventoux Tune (sa tune glavama) i to je 3900+- ., to su oni plitki . Sad izlazi Challenge 700 i to bi trebalo da bude oko 750-790 g za set tockova....

Obermayer
Postavljena slika
Postavljena slika
Postavljena slika
Postavljena slika
Postavljena slika
Postavljena slika

Ventoux
Postavljena slika
Postavljena slika
Postavljena slika
Postavljena slika
http://a32.idata.ove...ventoux-041.jpg
  • 0

#32 marko

marko
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 847 posts

Postavljeno 25 January 2010 - 03:51 PM

@karpkg
Za sraf jos nista... u ns nisam nasao strugara koji je voljan da se cima da mi to napravi , pa sad cekam da vidim ima li u HU da se naruci , ili mozda nekom isplovi u kutiji sa srafovima ... bedak
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika