gde si našao ovu sliku? imam taj watt-bike ovde u stanu, ali u mnogo ružnijoj izvedbi
Pomoc oko sastavljanja bajsa....
#82
Postavljeno 26 February 2010 - 10:50 AM
#83
Postavljeno 26 February 2010 - 02:26 PM
140mm hoda na capriolo adrenalin (XC) ram !?
Nije adrenalinov ram...
gde si našao ovu sliku? imam taj watt-bike ovde u stanu, ali u mnogo ružnijoj izvedbi
pa na google kucaj pa ces naci..... inace sic je ganc nov nikad koriscen.... i pedale takodje....
Ma nije, ram je nesto na dirt fazon, poput YTZ-a. Za tockove si imao neki dogovor, jel? Ako ces da ih krsis, imas u Capriolu za 4300din Krypton tockove, podrzavaju disk sa 6 rupa.
Hvala na informaciji.... sad pregovaram za kocnice.... tako da ce tockovi malo sacekati... ali u svakom slucaju hvala!
#84
Postavljeno 26 February 2010 - 02:33 PM
#85
Postavljeno 26 February 2010 - 04:42 PM
Sic koji je stigao na wattbike-u je Velo Plush težak 600g!inace sic je ganc nov nikad koriscen....
rekao bih da je i tvoj isti, ali šareniji (i ovde ovaj wattbike je jednobojan)
inače sedište je teški shit, neudobno do yaya... odmah sam stavio neki žuljavi Selle Italia Flite koji je opet 100x bolji od tog...
#87
Postavljeno 26 February 2010 - 05:26 PM
to je taj ne 100% nego 1000%Nemam pojma dal mislimo na isti.... taj sic sa one gore slike.... debeo, nazad ima 2 opruge i extra je udoban.... nisam merio koliko je tezak....
vaga kaže tačno 598g
inače nisu to opruge nego neka varijanta gumenih uložaka koji imaju ulogu suspenzije... ima i rupu na sredini, kao za prostatu, ali džaba sve to kada mi cela guzica upadne u sedište...
Udobno sedište ne treba da legne do kraja čim se spusti guzica na njega, nego da tek blago ulegne kada sedne. takva sedišta su na oko i na pritiskanje prstima tvrda, ili tek blago meka. Ova "premekana" sedišta daju samo iluziju udobnosti i prave se samo zato što prosečan čovek ne može da shvati šta znači udobno sedište...
Niko me ne može slagati da mu je tako neko sedište udobno za 30+ min vožnje... ja sam probao sa mekšim Bontrager sedištem (igrom slučaja Caribrodski maraton pre 3 godine) i guzica mi se upalila posle samo pola sata... nisam više mogao da je držim na sedištu...
#88
Postavljeno 26 February 2010 - 05:38 PM
Vozacu ga malo posto sam ispucao kintu svu koju sam imao, sic ce cekati prolece - leto....
Sad mi fale nable i vila ....
Bas mi krivo sto mi Monitu pobegla ispred nosa....
#89
Postavljeno 26 February 2010 - 06:31 PM
#91
Postavljeno 26 February 2010 - 08:28 PM
#92
Postavljeno 27 February 2010 - 01:30 AM
Retard jednom, retard uvekManitou prijatelju, M-a-n-i-t-o-u.
Velo fush... rok trajanja 500 km.
Na njemu pise samo wattbike..... nikakav Velo... no nije ni bitno! *ebes sic... nek se raspadne i za 2 dana... pre cu ga promenuti....
Danas idem po kocnice....
#93
Postavljeno 28 February 2010 - 01:58 AM
Uzi izbor.... 2 vile!
ROCK SHOX J4 u odličnom stanju
Hod je štelujući od 80-120 mm
ima rebound i lock sa upravljača
sa POP LOCK ručicom
ima opciju za V-B
uz vilu dobijaš i daljinski POP LOCK ručicu Cena 90eura! malo je cena precepila budzet.... nable moraju da sacekaju....
ili.....
http://www.cikloberz...ow.php?id=14172
Sta? molim za pomoc.....
#94
Postavljeno 28 February 2010 - 08:59 AM
Skareb je brutalan amort u poređenju sa J4. Prvo ti govori težina koja je najmanje pola kile u korist Skareba
#95
Postavljeno 28 February 2010 - 10:03 AM
Sa podešavnja što ima u ponudi su više nego korisna. Ako nisi profesionalni biker, da profesionalno voziš trke, zašta ti treba puno veći novčani fond od 90 evra, J4 je dobar izbor za tebe.
Još da dodam da znam trkača iz čačka koji je ovu vlu vozio i pofesionalno natrkama po surovim uslovima godnu dana, spolja je skroz uništio ali semerinzi i funkcija samog amorta nisu otkazali.
Tople preporuke za ovaj amort.
#98
Postavljeno 28 February 2010 - 01:43 PM
Ja se ne sećam da se iko takmičio sa tom viljuškom, a nisam bio samo na jednoj trci prošle sezone. Pretprošle sam bio na svakoj. Za to vreme nije niko vozio J4Još da dodam da znam trkača iz čačka koji je ovu vlu vozio i pofesionalno natrkama po surovim uslovima godnu dana, spolja je skroz uništio ali semerinzi i funkcija samog amorta nisu otkazali.
Kao što sam napisao Skareb je grubo pola kile lakši od J4, a isti ti Skareb-i se još uvek voze na trkama. Dakle, Skareb je provereno dobra viljuška. Uz sve to je i jeftinija tako da ja ne znam šta se ovde ubeđujemo...
#100
Postavljeno 28 February 2010 - 02:52 PM
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika