Jump to content


Fotografije

Servis na selu


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
17 odgovora na ovu temu

#1 Zorex

Zorex
  • Members
  • PipPipPip
  • 90 posts

Postavljeno 20 August 2009 - 09:24 AM

Da li neko sa foruma poseduje ili radi u servisu za biciklove a da nije BG ili N.S,
potrebni su mi neki statistički podaci,
može i na PP ako nećete javno.
Unapred zahvalan
Pozdrav
  • 0

#2 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 20 August 2009 - 09:29 AM

http://www.ciklonaut...azno/Radnje.htm
to su prodavnice, ali većina ima i servis
  • 0

#3 Zorex

Zorex
  • Members
  • PipPipPip
  • 90 posts

Postavljeno 20 August 2009 - 11:26 AM

Ma znam to, ali ne mogu sad da nazovem nekog i pitam koji tip bicikla se najčešće nalazi u servisu, i na čemu najviše zarađuju,mislio sam neko ovako sa foruma.....prijateljski.....da se malo družimo.....da budemo pajtosi.....
pa onda da mi otkrije neke tajne.......mislim ljudi smo, treba pomoći....nije sve u parama.....
Pozdrav
  • 0

#4 Hari

Hari
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1921 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 20 August 2009 - 12:57 PM

Izadjes na ulicu i gledas sta se vozi od bicikala. Upravo to dolazi u servis. Sto god manje mesto losije bicikle. :D
  • 0

#5 Zorex

Zorex
  • Members
  • PipPipPip
  • 90 posts

Postavljeno 20 August 2009 - 09:51 PM

Dobro, na ulici je sve caprijolo do caprijola, polari i no name starudija, znači može i bez dijagnostike da se utvrdi kvar, :lol:
e sad, pošto je takva situacija, jel može neko da nabroji potreban alat za servisiranje gore navedene ciljne grupe bicikala,
evo ja ću da počnem sa najkrupnijim,
kompresor, stalak, sto sa stegom..........
inbusi, šrafcigeri, obični ključevi i kombinirke se podrazumevaju,
šta je još potrebno od specijalnih alatki za bicikle za početak?
Samo da napomenem ako neko zna odgovor na moje pitanje, a razmišlja tržišno, da će se eventualno servisiranje bicikala održavati na selu, kao što sam naziv teme kaže, znači provincija, daleko od gradskog asfalta, sa koga, verujem, potiče većina Vas na ovom forumu, tako da nema konkurencije,
mada stara jevrejska kaže "Nikad se nezna kad će mali postati veliki, a veliki postati mali" :shock:
Hvala unapred
Pozdrav
  • 0

#6 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 20 August 2009 - 10:29 PM

Radapciger, alat za skidanje pogona, nareznice za kojekakve navoje, pribor za krpljenje guma...
  • 0

#7 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3830 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 20 August 2009 - 11:02 PM

cini mi se da je bila slicna tema gde smo nabrajali alat potreban za servis pa baci pogled i u "search". ako je nadjes ostavi link ovde.
  • 0

#8 Sherif_Gile

Sherif_Gile
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 566 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 20 August 2009 - 11:30 PM

Trebaće ti konjski živci, ti krševi imaju rok trajanja od godinu-dve, posle toga mora da se menja sve živo, čak i kad se sve podesi kako treba razšteluje se posle par desetina kilometra. Osim toga prosečni korisnici dvotočkaša ne razmišljaju previše o održavanju, pre 3 dana sam u roku od par minuta video dva čoveka koji su skinuli sajle sa kočnica i zaustavljaju se na sreću.
  • 0
Svi vi koji hoćete da menjate ljude oko sebe uzmite gibanj od kamiona i tek kad budete naučili kako da ga ispravite pokušajte da ispravljate ljude

Neka moja piskaranja http://ja-pisem-posl...i.blogspot.com/

#9 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 21 August 2009 - 12:51 AM

More ako će da plaćaju sve je lako.
  • 0

#10 Zorex

Zorex
  • Members
  • PipPipPip
  • 90 posts

Postavljeno 21 August 2009 - 06:54 AM

cini mi se da je bila slicna tema gde smo nabrajali alat potreban za servis pa baci pogled i u "search". ako je nadjes ostavi link ovde.

Naravno da svaki temeljni pristup rešenju počinje sa "search",
ali ona druga tema se odnosi na kućnu tj ličnu radionicu,
a ovde se ipak radi o radionici za "celo selo".
Pošto nikad nisam krpio gumu u servisu, tj. uvek odem kod vulkanizera koji ima one mašine za krpljenje, kako se krpi guma u servisu?
Da li ima isto neki "alat", ili kao kod kuće, šmirgla, flekica i lepak?
Hvala na odgovorima
Pozdrav
  • 0

#11 zeljkov

zeljkov
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1246 posts
  • LocationBanja Luka

Postavljeno 21 August 2009 - 07:04 AM

Što se tiče alata, moje mišljenje je sljedeće:

1. Nabavi ili napravi stalak za servis bicikala
http://bikehacks.com... ... ir-stands/

2. Odeš na ParkTool-ovu stranicu i pogledaš ju dobro, jako dobro. I onda još jednom.
http://www.parktool.com

3. Zatim skineš njihov Katalog za 2009-tu.
http://www.parktool.... ... sh_WEB.pdf (11.1 MB)

4. Pa onda zaroniš u serviserski dio:
http://www.parktool.com/repair/

5. Nabaviš ili napraviš stalak za balansiranje točkova: (ako procijeniš da ti treba)
http://bikehacks.com...-truing-stands/

6. Ponovo baciš pogled na ParkTool-ov katalog, u sekciji za setove alata, i odlučiš do koje dubine ćeš ići sa servisom (a i isplativost istog), pa skupiš/napraviš alat.

7. Odlučiš o imenu radnje/servisa. :)

8. Napraviš baner / reklamicu na ceradi da ti stoji na zidu, ili okačena na drvetu.

9. Nabaviš bijeli šator, da tebe i ostale sunce ne prži dok radiš.

10. Razglasiš da radiš besplatno prvih 15-tak dana. Ili da prvoj desetorici radiš servi besplatno. Ili da besplatno podešavaš pravilnu visinu sica.

I što je najvažnije: Držiš se svoje ideje, kao pijan plota, nastojiš da svoj entuzijazam preneseš i na ostale članove porodice, drugove, prijatelje, neprijatelje. I ne brineš se o momentu selo/grad, šta će ko reći, već da budeš dobar sa svima, i da budeš koliko toliko dobar svima, ali, naravno, ne na svoju štetu.... i to je to.

Izvini(te) na ovolikom pisaniju, ponijelo me.

Pozdrav.
  • 0

2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com


#12 Zorex

Zorex
  • Members
  • PipPipPip
  • 90 posts

Postavljeno 21 August 2009 - 09:58 AM

Bog ti podario zdravlja, sreće i para.
  • 0

#13 Hari

Hari
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1921 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 21 August 2009 - 01:02 PM

Servis u malom mestu je zeznuta stvar, iz razloga sto malo mozes da uradis, a tesko da naplatis svoj rad. Opsta kultura odrzavanja bicikla je na najmanjem mogucem nivou kao i sam kvalitet bicikla. Kad ti takva dresina dodje u servis ima se hvatas za glavu sta te snaslo i kad saopstis musteriji cenu dobices odgovor ima nov bicikl za 5-6k dinara.

Flekice i krpljenje guma zaboravi. (zbog tebe govorim) Nova guma + ugradnja i kraj price. Ako se opredelis za krpljenje stare gume navlacis sebi problem, jer kad ta guma pusti ili se probusi eto tebi musterije nazad na reklamaciju pa ti dokazuj jer pustila na flekicu ili na drugom mestu, pa na kraju ispadne jedan negativan poen sto volis ga se raspravljas sa musterijom. Jedan negativan poen kao 20 pozitivnih, sto je los pocetak za razradu servisa.

Da sam na tvom mestu ne bi otvarao prvenstveno servis nego bi bacio akcenat na prodaju bicikala i rezervinh delova jeftinih naravno. Usput ono sto prodas i odrzavas pa edukuj ljude da bolje odrzavaju bicikle.

Parktool alat zaboravi jer ga neces otplatiti dok si ziv. :) Pogledaj u Capriolu sta imaju od alata, za pocetak sasvim dovoljno.
  • 0

#14 zeljkov

zeljkov
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1246 posts
  • LocationBanja Luka

Postavljeno 21 August 2009 - 01:09 PM

Odličan savjet, da ne gledaš Parktool.
BTW. Nisam ni mislio da nabavlja njega, nego da ga samo uzme kao smjernicu...

Generalno, treba sebi odrediti neke granice ispod kojih nebi trebao ići, i to je to...

pozdrav.
  • 0

2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com


#15 Sherif_Gile

Sherif_Gile
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 566 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 21 August 2009 - 02:20 PM

Mudro zbori Hari. Gledaj da imaš recimo Promax kočnice koje bi kod tebe sa ugradnjom koštale koliko u Planetu bez ugradnje, kad na Capriolov ili kineski krš stavih Promax kočnice mušterija će da se oduševi a razlika u ceni je podnošljiva. Izbegavaj da naplaćuješ sitnice, ako neko dodje da nacentrira točak ti mu kad je već tu podmaži lanac ili zategni kočnice za džabe, bolja reklama ti ne treba
  • 0
Svi vi koji hoćete da menjate ljude oko sebe uzmite gibanj od kamiona i tek kad budete naučili kako da ga ispravite pokušajte da ispravljate ljude

Neka moja piskaranja http://ja-pisem-posl...i.blogspot.com/

#16 Zorex

Zorex
  • Members
  • PipPipPip
  • 90 posts

Postavljeno 21 August 2009 - 08:44 PM

Hm, za sada uspešno sklapam slagalicu,
i ja sam shvatio da od servisa leba nema ,a plan je i bio da prvenstveno prodajem bicikle, naravno opet te caprijole i polare i to od dečijih pa na gore.
Poslao sam danas svima mejlove i Capriolu i Planeti i Veneri čak i Unioru za alat, pa da vidim ko šta nudi, ako mi uopšte iko odgovori.
Ako još neko ima neki predlog ili sugestiju neka slobodno napiše, a ja mogu da javim šta su mi ovi gore odgovorili, ako mi odgovore i ako to nekog uopšte interesuje.
Hvala na odgovorima
Pozdrav
  • 0

#17 Hari

Hari
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1921 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 21 August 2009 - 08:58 PM

Prvo otvori radnju pa obidji Planet, Capriolo i Veneru. Upoznas se sa ljudima i lepo porazgovaras o poslovnoj saradnji. Kad odaberes partneta za saradnju onda salji mejlove do mile volje. 8)

Raspitaj se jer ima u tvom mestu i okolini neko od gore pomenutih distributera.
  • 0

#18 Zorex

Zorex
  • Members
  • PipPipPip
  • 90 posts

Postavljeno 22 August 2009 - 01:05 PM

Pa u mom selu nema nijedan oficijalni servis, zato mi je to i zapalo za oko,
ima samo prodavnica sa Capriolo bajsevima, ali to drži tip kome to nije primarni posao nego onako usput, imao viška sobe u kući pa izbio vrata , napravio lokal, i napunio sa caprijolama(i njemu je zapalo za oko da u selu nema da se kupi nigde bicikl), nema servis a od delova nešto malo, koji lanac i blatobran.
E sad raspitujući se još pre u vezi nekog drugog posla čuo sam da Capriolo neće da ima dva poslovna partnera u istom mestu, nego jedno mesto, jedna prodavnica, što gledano sa mog trenutno poslovnog gledišta izgleda vrlo stupidna poslovna strategija, no verovatno gledano iz njihovog poslovnog ugla ta strategija ima nekog opravdanja, a možda se nešto i promenulo u zadnjih par godina.
Pošto mi je i Beograd i Bačka Topola a i Subotica daleko, krenuo sam sa mejlovima čisto da vidim kako "diše" biciklističko tržište u ovoj našoj privredno naprednoj zemlji.
Za sada mi je uvoznik Uniora expresno odgovorio i poslao mi cenovnik alata sa napomenom da ima popusta, što je vrlo lepo sa njihove strane.Cenovnik putuje u koverti poštom tako da još neznam da li je njihova lepota i duhom oplemenjena ili im se lepota zasniva na imidžu i lepoj priči :wink:
Čujemo se opet.......
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika