Jump to content


Fotografije

Tora 302 suspenzija - servis ili kupovina nove?


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
5 odgovora na ovu temu

#1 ivanj

ivanj
  • Members
  • PipPip
  • 54 posts
  • LocationBlizu reke Save, Novi Beograd

Postavljeno 23 July 2009 - 02:33 PM

Pozdrav svima jos jednom! :)

Rebound dumper adjuster (regulator za "odskok" amortizera) je nesto slabije radio, a posle se skroz olabavio i ja vise nisam ni mogao da korigujem brzinu odraza.
U pokusaju da sam "spasem" stvar, skinuo sam SRAMova servisna uputstva, obezbedio delove, lavore, itd... i krenuo da rastavljam sam.

Da ne duzim pricu, ne znam sta sve nisam uspeo da unistim... pola ulja sam izgubio i bez obzira na preduzete korake da ga sacuvam, gornji lock se razlabavio, taj regulator sada "radi" jos gore nego ranije (citaj ne radi uopste), a gornje diht-gumice sam prignjecio prilikom vracanja u kuciste... I ko zna sta sam ja jos unistio, a da nisam ni video... Katastrofa, kao slon da je hteo da popravlja. :x


Da ne kukam vise, jer sam juce poludeo od svoje gluposti, imam 2 mogucnosti.

- Servis viljuske... cifru ne znam, jer tek treba da je saljem u Capriolo.

- Da nabavim novu po veoma povoljnoj ceni, a da staru prodam budzasto, ako nekome treba za rezervne delove ili ima znanja i mogucnosti da je popravlja.

Sta mi predlazete? Hocu da budem siguran na duze staze. Bez obzira na prilican novac koji je u igri zbog moje gluposti, necu da sutra nesto fali. Da li se viljuska u ovakvom stanju moze u potpunosti servisirati, da se ponasa kao nova? Ne znam ni da li mi se to isplati, jer ne znam koliko servis moze kostati... ako neko ima neku predstavu, neka kaze.

Hvala!!
  • 0

#2 marko035

marko035
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 991 posts
  • LocationJagodina

Postavljeno 23 July 2009 - 08:22 PM

Pozoves Capriolo i otprilike obrazlozis sta si sve unistio i o cemu se radi pa zamolis da ti kazu koliko ce sve to da kosta(nove gumice,ulje, zamena rebounda i lock-a ako treba itd).Oni ti kazu od-do preracunas se i vidis koja te varijanta finansisijski najmanje 'boli'.Svaka cast na hrabrosti da sam rasklapas amort,ovo je lepa pouka za one koji se nose istom mislju.Za svaki iole ozbiljan amort( a Tora to jeste) treba poseban alat,stalak,znanje itd da ne pametujem.Zelim ti svu srecu i da ne moras da izdvajas pare za nov ili polovan dobro ocuvan :wink: tj da nije strasno koliko si napisao da jeste :?
  • 0

#3 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 23 July 2009 - 08:27 PM

Ajde malo lepse objasni slabi rad rebounda da znam kako da ti odgovorim na pitanje. Radijo pa ne radi, imbus sraf razjeo deo u kom ulazi pa nece rebound da se steluje ili sta vec. Kako sto rekoh malo lepse objasni simptome pa da pretpostavljamo uzrok nesrece uz pretpostavke za resenje
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first

#4 ivanj

ivanj
  • Members
  • PipPip
  • 54 posts
  • LocationBlizu reke Save, Novi Beograd

Postavljeno 24 July 2009 - 12:22 AM

Rebound damper adjuster je u pocetku dosta "preskakao"... e sad, ja nisam uopste znao da je u pitanju imbus i plastican deo koji ga prima.
Tockic (adjuster) ga je posteno razvalio i napravio krug u plastici. Ja sam hteo to da "popravim" sa raznim nastavcima, itd... ali nista nije vredelo i na kraju sam bio toliko pametan da se upustim u sve ovo.

U svakom slucaju, ako sam nesto zaista korisno video rastavljanjem, to je da taj deo koji otvara i zatvara procep u cevi nije bio dobar. Uzasno tesko se pomerao, pa nije ni cudo sto se plastika brzo razvalila. Necu ni da ti kazem kako sam ja to pokusao da popravim.... iglu unutra sam maltene iskrivio. :evil:

Zaista nikome ne preporucujem da ovo sam radi, osim ako ima veliko predznanje i sto marko kaze, sav alat i poznaje tehnuku!

Meni u ovom trenutku dodje da stisnem zube, kupim novu i zaboravim na sve ovo... jer ono sto mi se mota u glavi, a ne znam da li sam u pravu, to je da serviser(i) nece mozda primetiti sta sam ja sve zeznuo i da li sam prilikom vracanja osim gumica izgrebao i cevi i komore... Ovo nije klasican slucaj "nije radilo to i to"... nego moje amatersko-diletantsko popravljanje.
Dobio sam prilicno dobru cenu za novu, pa mi u ovom trenutku usteda od 50tak evra na servis ne znaci puno, ako razmisljam na duze staze...
  • 0

#5 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 24 July 2009 - 07:15 AM

Dobro iskreno mozes da prodjes i mnogo jeftinije nego ta suma novca. Evo sta se radi na takve slucaje:

1. Otvoris sam vilu i rebound rucno postavis na neki polozaj koji tebi najvise odgovara i vise nikada ga ne diras i vila radi tako. Plus kupis gumice za lock i postavis ih tamo gde treba. Vratis ulje u vila radi kao nova samo nema stelovanja rebound-a

2. Kupis sistem rebounda od nekoga(Citaj Capriolo) i gumice i opet ides na rucni rad da sve sklopis kako treba

3. Odneses vilu u servis i za 2-3 dana dobijes gotovu sa time sto rebound opet nece raditi.

Ali posto korak 1-2 su za tebe nesto ne ostvarljivo najbolje da pristupis 3-em koraku i resis svoje muke. A mozes i da kupis neku staru polomljenu ili pokavarenu Tora-u(ali ne da je rebound pokvaren) i odgovarajuce delove prebacis na tvoju. Ma ima milijon kombinacija samo treba da odaberes onu pravu koja ce ti najvise odgovarati za budzet
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first

#6 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 24 July 2009 - 08:21 AM

Kad god je bilo 'reinstalirati windows ili spašavati iz zatečenog stanja', uvek prvo dva dana spašavam da ne bih izgubio dva sata reinstalirajući. [-X
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika