obavezan servis?
#1
Postavljeno 22 July 2009 - 12:32 PM
jel treba da ga vozim na taj servis? (plasim se da nesto ne "rasteluju"; po starom pravilu ako je dobro-ne popravljaj )
#3
Postavljeno 22 July 2009 - 01:09 PM
#4
Postavljeno 22 July 2009 - 03:38 PM
#6
Postavljeno 22 July 2009 - 04:22 PM
Nulti servis je lokalna izmisljotina.Ako se prica o iole kvalitetno uradjenom biciklu njega je pre ubacivanja u izlozbeni prostor potrebno "sklopiti" ali to nije od interesa kupca pa ne vredi pricati o tome.Ako su pitanju niskobudzetni bicikli kakvi su kod nas najzastupljeniji onda je druga prica.Njima je po dolasku u prodavnicu potrebnija generalka nego samo "sklapanje".sad se setih da mi na garanciji pise negde da je posle mesec dana kao obavezan neki nulti servis. mislim da je proslo i vise od mesec dana od kupovine a samo jednom sam vozio bicikl (inace kupljen u intersportu).
jel treba da ga vozim na taj servis? (plasim se da nesto ne "rasteluju"; po starom pravilu ako je dobro-ne popravljaj )
Nakon skidanja iz izlozbenog prostora pre predaje kupcu potrebno proveriti pritisak u gumama eventualno dopumpati, podesiti visinu sticne prema kupcu i sl. a to sigurno nije neki servis.
Sa tvojom kilometrazom u principu ne moras da ides.Mada pogledaj garantne uslove, ako ti explicitno pise da je potrebno a ti idi ne kosta te nista.Mesec dana kao neki rok je relativan pojam, savim je jasno da nije isto ukoliko neko vozi 100km/dan ili 20km mesecno, a ovde je samo kilometraza bitna.
#7
Postavljeno 22 July 2009 - 07:25 PM
potrebno proveriti pritisak u gumama eventualno dopumpati, podesiti visinu sticne prema kupcu i sl. a to sigurno nije neki servis.
Pa nije, ali nije ni na odmet prodati priču. Osim toga, referent za higijenu se nekad zvao spremačica...
#8
Postavljeno 22 July 2009 - 07:37 PM
Polar Avalanche 2010
#9
Postavljeno 22 July 2009 - 08:02 PM
Pa sad, ako je do prodavanja price, tu je ceda smarac sampion.Dodje musterija, hoce da kupi avalanche-a, i onda krene sa pricom o deore grupi pa zavrsi sa nultim servisom ako se posrecipotrebno proveriti pritisak u gumama eventualno dopumpati, podesiti visinu sticne prema kupcu i sl. a to sigurno nije neki servis.
Pa nije, ali nije ni na odmet prodati priču. Osim toga, referent za higijenu se nekad zvao spremačica...
Jbg to je executive sales manager
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika