Jump to content


Fotografije

Pinarello Prince


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
25 odgovora na ovu temu

#21 velocista

velocista
  • Members
  • 2 posts

Postavljeno 19 August 2009 - 11:55 AM

Zanimljivo!I u ovom slucaju je izdrzala prednja vila...I kod mene je takodje kada sam pao izdrzala viljuska a ram se zguzvao kao limenka..( da ne stavljam ponovo slike, ima tema..).Iako je moj ram dosta jefniji od ovog..Bas me zanima zasto tako pucaju odnosno na slicnim mestima..Sto Vajs kaze, Scott tako i puca i bilo je 5-6 slucajeva ali ne bi trebao da se Pinarello tako ponasa..S druge strane, veliki su to udari...
I dalje mi nije jasno kako izdrzava viljuska koja prva pretrpi udar sile....
Jos jedan varijanta, da li je to sad pravi Italijan, danas sve zivo dolazi iz Azije, moze biti da je verna kopija ( Taiwan....), ko zna....


Dobro zapazanje za viljusku, razlog je sto je viljuska vrlo kritican deo i kada ti puca viljuska (bilo na kraku viljuske ili sto je jos opasnije na vratu viljuske) obicno letis sa bicikla i to naglavacke. Ako pukne ram na drugom mestu, imas vece sanse da ostanes na biciklu, ili da otklizas u padu. Zato se viljuska i konstruise da bude izdrzljivija.

To sto je tvoj ram jevtiniji, ne znaci da je manje otporan na lom u odnosu na neki najskuplji ram u klasi. Cak naprotiv.
Vrhunski ramovi se dizajniraju sa dva osnovna parametra, da budu sto laksi i da budu sto kruci, odnosno da omogucavaju maksimalni transfer energije vozaca u brzinu kretanja. Niko ne dizajnira vrhunski ram sa idejom da on treba da ostane netaknut prilikom ovakvih padova i udaraca. U inostranstvu, ljudi koji znaju sta je carbon, prilikom ozbiljnih udaraca, preventivno promene ram ili viljusku, bas zato sto iako ram na oko moze da izgleda neostecen (geometrija nepromenjena ili nema vidljivih pukotina), niko ne moze golim okom da kaze da li je struktura unutra neostecena.

A sto se tice Pinarela iz Italije, mislim da je u Evropi ostalo svega par proizvodjaca koji karbon prave u "domacoj radinosti", sve se radi u Kini ili na Tajvanu, sto ne znaci da je kvalitet ista losiji. Vodece firme u svetu za karbonske proizvode se vec duze vreme tamo i nalaze, a ne u Evropi. Ako mogu da prave delove za boing, formulu jedan i spejs satl, valjda znaju sta rade i sa ramovima za bicikle.

pozz
  • 0

#22 durango

durango
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 464 posts
  • LocationDete sa Kriptona!!!!

Postavljeno 19 August 2009 - 12:58 PM

@velocista:
Hvala na iscrpnom odgovoru!pozz
  • 0
Passo di Gavia

#23 nina

nina
  • Members
  • Pip
  • 23 posts

Postavljeno 26 August 2009 - 10:59 AM

Ni Pinarello a ni bilo koji drugi karbonski drumski bicikl nije napravljen za lose puteve,vec naprotiv,za savrseno uradjene ulice.Bata je neleteo na "krater" od rupe i pri tome jos njegova tezina od 80kg su ucinili da dodje do ovoga do cega je doslo.Cula sam da na toj trci to nije bila jedina rupcaga,bilo ih je vise.Po meni,ovde je i organizator odgovoran.Ali,kod nas je to tako....ko hoce da se trka,onda mora da racuna na sve i svasta.
  • 0

#24 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 26 August 2009 - 11:05 AM

Kod nas ko hoće da se trka na drumu, bolje da ima ovakvu varijantu bajka za drum:
- Neki jeftin ram koji neće izazivati grimase lica vlasnika ukoliko se nešto nepredvidivo dogodi
- opremu koja radi posao a nije skupa (ako tako nešto postoji)
- ili da se oprema dobija od sponzora

Meni lično bi najviše bilo žao kepera, sedišta i pedala. Za ostalo me boli ona stvar ako se nešto dogodi. Učinio sam da mi vožnja na drumu bude što udobnija, i to na te 3 dodirne tačke koje imam na drumašu. Na MTBu je stvar već mnogo drugačija, ali na zemljanim stazama (kakve su u glavnom po Srbiji) se ne može napraviti ne-znam-kakva šteta.
  • 0

#25 zeggerr

zeggerr
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 486 posts

Postavljeno 07 October 2009 - 02:01 PM

Ovo ce zvucati kao naucna fantastika, ali ako posetite Pinarellov sajt mozete i sami videti da model Prince po njihovoj specifikaciji trpi 50 tona po milimetru kvadratnom (ako sam dobro protumacio), a model Dogma cak 60! Pitanje kod lomova je pravac prostiranja sile kroz materijal, mada nisam siguran da li bi ista istrpelo kad su takvi padovi i lomovi u pitanju. Posto se to nedesava cesto, moguce je i da je u samoj izradi rama doslo do nekog minimalnog propusta ( ima nekih redjih svedocenja o tome) prilikom spajanja slojeva karbona. Sam ram 'Pinarello Prince' izgleda i deluje neverovatno monolitno i cvrsto, ja licno nisam video slican ram; mozda bas zbog toga izgleda malo nezgrapno u odnosu na mnoge druge proizvodjace koji konstruisu fine i vitke ramove.
  • 0
vredniji je gram iskustva od tone teorije....

#26 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 03 November 2009 - 03:23 PM

Možda je izbor rama trenutno najveća muka koja može da spopadne jednog poštenog
i finansijskislabostojećeg bajkera. Čist gvozdenjak, čist aluminijum, alu+prednja viljuška
karbon, alu + prednja i zadnja karbon, full karbon... Nije stvar samo u parama, već i u
načinu vožnje i pogotovu u osećaju sigurnosti kad sednete na nešto mnogo lako i "plas-
tično". I baš to plastično i hoće vrlo rado da pukne, pogotovo kad se onako domaćinski
padne. Video sam i ja jednog "pučenog" Princa kod jednog (pre)prodavca bajkova. Samo,
kad ti pukne karbonac, ako nisi u nekom klubu ili ekipi da ti daju drugi, ima lepo da se
izdužiš za zamenu (popravku otpiši). Što reče jedan matorac, ja da sam imao karbonac
svaki put kad sam pao, to bi sad bilo jedno lepo brdo loma. Zato su neki koji su prešli
na karbonce i počeli da voze, što neko reče, ko babe na pijac, pogotovo nizbrdo. Sa druge
strane, ne može se ostati na starom doveka. Zato, trenutno, pogotovo za amatersku vož-
nju, mislim da je najbolja kombinacija alu+prednja viljuška karbon i gledaš slike skupih
bajkova i maštaš da padnu cene karbona. Mada, lično smatam da bi cene i morale da padnu
jer danas ima milion proizvođača i da bi konkurencija trebala da učini svoje. Dotle, ne
očajavajte nad svojim gvozdenjacima.
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika