Jump to content


Fotografije

Shimano 105


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
143 odgovora na ovu temu

#41 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 17 June 2009 - 07:14 PM

105-ica ima samo jednu manu - relativno veća masa delova u odnosu na Ultegru ili Dura-Ace, a moram da napomenem da 5600 lanac nikad nisam vozio, pošto ima lošu reputaciju do sad sam se uvek držao lanca CN-6600 i sasvim pristojno odradi 6000-7000km. Ne znam ni kakav je pogon iz 5600, ali vidjao sam ovde na berzi da ima sasvim ok pogona i to karbon-kompozitnih za ok cenu, tako da ako ti je lova problem - sastavi za početak bicikl sa krš ramom (Capriolo blue :) i pristojnim groupsetom - kad skupiš novce za neki normalan ram prepakuj groupset i to je to.. Aluminijum i onako može da se reciklira :D :D :D
  • 0

#42 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 17 June 2009 - 07:20 PM

Ja vozim full 5600 mehaniku..Pokazala sa izvrsno, osim sto mi par puta pukao lanac.Ali na ogromnim usponima tipa preko 15-20 %...


Baš pukao ili se otvorio? Meni se recimo 6600 otvarao - pošto je kod svih lanaca za desetofaz fora da su krajevi pinova nitnovani i da "mora" da se koristi safety-pin. Onda sam malo proučavao uputstvo i metodu montiranja safety pina i zaključio da je po sredi čista glupost, tj. pošto se lanac kada ideš na usponu krivi (kad si npr. na 39 napred 27 pozadi) cela fora se svodi na to da bilo koji normalan pin ostane nitnovan na strani koja gleda spolja - tj. od točkova ili ka desnoj pedali. U suprotnom - lanac zbog velikog krivljenja - ako je pin oslabljen sa ove spoljne strane hoće naprosto da se otvori na usponu...Zato preventivno sa sobom uvek nosim alat za lanac..
  • 0

#43 durango

durango
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 464 posts
  • LocationDete sa Kriptona!!!!

Postavljeno 17 June 2009 - 08:53 PM

Ja vozim full 5600 mehaniku..Pokazala sa izvrsno, osim sto mi par puta pukao lanac.Ali na ogromnim usponima tipa preko 15-20 %...


Baš pukao ili se otvorio? Meni se recimo 6600 otvarao - pošto je kod svih lanaca za desetofaz fora da su krajevi pinova nitnovani i da "mora" da se koristi safety-pin. Onda sam malo proučavao uputstvo i metodu montiranja safety pina i zaključio da je po sredi čista glupost, tj. pošto se lanac kada ideš na usponu krivi (kad si npr. na 39 napred 27 pozadi) cela fora se svodi na to da bilo koji normalan pin ostane nitnovan na strani koja gleda spolja - tj. od točkova ili ka desnoj pedali. U suprotnom - lanac zbog velikog krivljenja - ako je pin oslabljen sa ove spoljne strane hoće naprosto da se otvori na usponu...Zato preventivno sa sobom uvek nosim alat za lanac..

Bas tako.Problematika je ta.Ja sa sobom nosim dva kljuca za lanac, onaj mali, i jedan profi shimano, mozda je malo tezi ali sa njime ne rizikujem.Skratim lanac za sekund...
Dvaput mi je potpuno pukao a cini mi se jedanput kao samo se otvorio.Video sam tako sto je zupcanik poceo da preskace..
Dobar je to lanac, za svo ovo predjeno vreme par pucanja nije nista..Samo ja ga menjam na nekih 2500 km, nekad mozda, izmerim koliko je izduzen i to je to..Bolje da cesce menjam lance ali da sacuvam kasetu nego obratno....
  • 0
Passo di Gavia

#44 Nion

Nion
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1709 posts

Postavljeno 17 June 2009 - 10:43 PM

sad ste poceli jos i da me plasite :shock:
  • 0

5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014

8500km-2015

5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V


#45 Hari

Hari
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1921 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 17 June 2009 - 10:58 PM

5600 lanac pukao na spojnici cim je kupljen i to dva puta. Izbacivanjem pina i spajanjem powerlinkom problem je resen, ali 5600 lanac i kaseta su umrli posle 3000 km.
  • 0

#46 Nion

Nion
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1709 posts

Postavljeno 18 June 2009 - 12:07 PM

znaci lanac 5600 da zaobidjem :roll:
  • 0

5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014

8500km-2015

5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V


#47 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 18 June 2009 - 12:35 PM

Pa ajd da rezimiramo:
kočnice i paknovi 105 (BR-5600) par
šamaraljke za desetofaz 105 (ST-5600)
kaseta zadnja (desetofaz 12-25) 105 (CS-5600)
zadnji menjač 105 (RD-5600)
lanac - ultegra CN-6600
prednji menjač 105 (FD-5600)
ram - Capriolo blue Tajvanac
viljuška i šolje, lula, korman, šticna, sedište, traka za korman, bužiri, sajle... to ti je sve dodatni trošak.. ne veliki, ali deo po deo pa se skupi...
pogon - 105 sa 53-39 ili 53-42. (FC-5600 sa bottom bracketom, tj. sa lagerima)

Ostaju točkovi. tu imaš dve opcije. Kapriolo ima neke češke Remerex, felne su mislim 10-15 evra, ali onda moraš sam da pleteš točkove, pa moraš u trošak da računaš žice i nable (tu opet možeš 105 nable). I da, dodao bih da se sve ovo može montirati alatom koji većina ima kao regularan u kući - tj. pomoću imbusa, okastih ključeva itd. poseban alat ti treba za
a) lanac TL-CN27
B) pogon
c) kasetu.
d) centriranje točkova (ako ih sam pleteš a i ako kupiš gotove taj alat ti svejedno treba)

E sad, pogledaj cene, napravi finansijsku konstrukciju i srećno. Iz iskustva mogu da kažem da su ti u ovoj kombinaciji šamaraljke kao i pogon najskuplji, mada za 105 šamaraljke 5600 imam samo reči hvale - preko 40000km i dalje besprekorno rade.

I na kraju, dodaj gume, pribor za krpljenje unutrašnjih guma, pajserčiće i pumpu i to ti je to.. ako se opredeliš za varijantu da sam sklapaš od delova.

Evo i jedne slike groupseta:
http://www.bike24.ne...cts/p046319.jpg
  • 0

#48 stolegrom

stolegrom
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts

Postavljeno 18 June 2009 - 01:28 PM

Ili, jednostavno za 500eur, ganc novu mashinu 8)

Postavljena slika
  • 0

#49 djole_ada

djole_ada
  • Members
  • PipPipPip
  • 165 posts
  • LocationVojvodina, ADA (ne Ciganlija) - Trenutno Zemun

Postavljeno 18 June 2009 - 01:56 PM

Koliko se secam i kako sam racunao izadje jeftinije ovaj bajs ako se da neki krs u capriolo i tako se skine cena za 30 % i dobije se neki pulsmetar ;) ispravite me ako gresim :))
  • 0
To bicycle, or not to bicycle: that is not a question
http://www.cikloberz...a1e76e9d4==&t=1

#50 durango

durango
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 464 posts
  • LocationDete sa Kriptona!!!!

Postavljeno 18 June 2009 - 02:12 PM

Gresis, ovo sto prodaje capriolo ne moze nikako da se poredi sa ovim o cemu Gaja prica...
Gajo, potpuni sa slazem sa tobom, od reci do reci...
@nion,
i po meni i po mnogima ti je 105 najbolji 0dnos cena - performanse..
Niko nije rekao da je los lanac, samo da mi je par puta pukao.I to na kakvim usponima... Ne znam koliko hiljada km predjes godisnje, ali ne kidaju se tek tako lanci...
  • 0
Passo di Gavia

#51 djole_ada

djole_ada
  • Members
  • PipPipPip
  • 165 posts
  • LocationVojvodina, ADA (ne Ciganlija) - Trenutno Zemun

Postavljeno 18 June 2009 - 02:15 PM

Nisam ni ja rekao da je bolje ovo capriolovo .... nego samo da je jos jeftinije... A to sto hoce da sklopi bajs od 105 komponenti nisam komentarisao, i po meni je bolja ideja ako ima pare za to :mrgreen:
  • 0
To bicycle, or not to bicycle: that is not a question
http://www.cikloberz...a1e76e9d4==&t=1

#52 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 18 June 2009 - 02:45 PM

Uvek je jeftinije kupiti kompletan bicikl nego ga sklapati iz delova - to stoji. Ali isto tako smo nebrojano puta diskutovali na forumu šta kada neko nema odmah para da izdvoji ni za kompletan bicikl ni za delove - tada je sklapanje od komponenti na duže staze iako deluje skuplje - isplativije jer je podnošljivije izdvojiti mesečno 4000-5000 dinara npr. nego odmah pljunuti 500 jura. Ja isto preferiram 105 groupset baš zato što mu je odnos cena/performanse najbolji.
  • 0

#53 Nion

Nion
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1709 posts

Postavljeno 18 June 2009 - 02:50 PM

pa nemam prijatelji 500e da imam vec bi ja kupio ne bi vas davio capriola ovaj bas je Ok(bela hmm....)
  • 0

5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014

8500km-2015

5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V


#54 Biodiesel

Biodiesel
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 771 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 18 June 2009 - 04:04 PM

Ja imam sve delove da sklopim bajk sa tim ramom koji ti preporučuju. Samo se sada trebam nakaniti da odem da ga plastificiram u neku drugu boju i da prodam ovaj što sada vozim jer mi je u sobi gužva. Ja sam bajk sklapao sa malo skupljom opremom (Ultegra, Dura Ace, 105). Izaći će te sa 105 full najmanje 40000 pa na više u zavisnosti da li uzimaš polovno ili ne. Mehanika neka bude nova (pogon, nable, menjači i šamaraljke), a gvožđe uzmi polovno i očuvano. Lule i šticne za oko 10-15 eura imaš koliko hoćeš. U Capriolo korman za drumaša Uno AL 7075 legura za smešne pare. Remerx Stormy obručeve jer su duplo nitovani, izdržljivi i jeftini uzmi i navrati do Planeta za žbice i da ti to upletu u Partizanu. Nable ne moraš 105 jer nema neke velike razlike u kvalitetu između Tiagre ili 105-ice, dok je cena baš lepa (moje mišljenje). Mada ako nisi spreman da se voziš tek sledeće godine ni ne razmišljaj o ovome. Nađi polovnjaka i kupi. Ja sam izludeo dok nisam našao crne šoljice za vilu da ukombinujem za crnom lulom, crnim kormanom i crnom vilom. Ako ne ispratiš barem malo i boje, bicikl ima tendenciju da izgleda smešno. Znači dobro razmisli o svemu pre nego kreneš da kupuješ delove za bajk.
  • 0
Bože mili, čuda velikoga!
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...

o__
_.>/ _
(_) \(_)

#55 durango

durango
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 464 posts
  • LocationDete sa Kriptona!!!!

Postavljeno 18 June 2009 - 05:11 PM

Ne bih se bas slozio da nema razlike izmedju 105-ice i tiagre.Rekao bih da su grupe tipa 105, ultegra , dura ace pre bliza jedan drugoj nego li tiagra..
Slusao sam ljude koji su u drumskom biciklizmu preko 20 godina.Svi kazu da je razlika izmedju 105 i tiagre velika.Ako zelis da treniras, da te ne kosta puno nemas bolje od 105-ice.Ako ides na trke, pa ti je i tezina bitna onda furas Dura ace..
Druga prica su tockovi..Pitanje : jer je bolje kupiti tockove tipa ultegra sa 16 i 20 zica ili tockove sa 36 zica...
Po meni, opet ako nisi takmicar pa ti sponzori placaju tockove, cista glupost.Evo i zasto, da uzmemo pr. mavic ksyrium , znam coveka kome su pukle dve zice na prednjem tocku..Ubio se da ih trazi,plus mu trebale crne a on je naso bele...katastrofa..
Drugo, mnogo je teze iscentrirati tocak sa 16 zica nego li sa 36 zica...
Moja varijanta, kupio sam nable ultegra sa 32 rupe u planetu ( bile na popustu ), kasnije cu uzeti mavic open pro pa dt zice..I sta fali ovakvom tocku, mozda je malo tezi od onog sa 16 ali to su nijanse..
I plus, kad mi pukne zica ( plus dt retko puca, stvarno elasticna..) zamenim i teram dalje..A ne da jurim za zicama ili td..
Naravno, sve ovo ako niste takmicar pa vam ekipa odnosno sponzori ne placaju tockove..Onda je to druga prica..
  • 0
Passo di Gavia

#56 Biodiesel

Biodiesel
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 771 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 18 June 2009 - 06:30 PM

Govorio sam o nablama...Realna razlika je upravo u težini kao što si i sam rekao. Za ostatak groupset-a se slažem. Normalno da je velika razlika. Može on da vozi i sa Tiagra nablama, a ostalo da bude 105 i da se navozi bicikle.

A opet bih potpuno izdvojio DA jer apsolutno nema nikakve veze sa ostalim group set-ovima sem što je za drumaša. Da ne nipodaštavam ostalu opremu ali Dura Ace je elita.
  • 0
Bože mili, čuda velikoga!
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...

o__
_.>/ _
(_) \(_)

#57 Nion

Nion
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1709 posts

Postavljeno 18 June 2009 - 06:35 PM

mozete tockove koji sve mogu da se stave i dimenzije da bi video koliko se krecu itd...koliko kosta srednji pogon (ja sam nasao za 15.000 planetbike POGON FC-5600 52x39 172,5mm ) mada sam sada nasao ( POGON FC-5600-L 52x39 172,5mm crne boje za 11.000_)
  • 0

5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014

8500km-2015

5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V


#58 stolegrom

stolegrom
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts

Postavljeno 18 June 2009 - 07:13 PM

Po meni, cela 105 grupa u crnoj boji izgleda mnogo lepse. 8)
  • 0

#59 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 18 June 2009 - 08:00 PM

Moja varijanta, kupio sam nable ultegra sa 32 rupe u planetu ( bile na popustu ), kasnije cu uzeti mavic open pro pa dt zice..I sta fali ovakvom tocku, mozda je malo tezi od onog sa 16 ali to su nijanse..

Umesto Mavica, za duplo manje novca moze Rigida Chrina (ispod 2000 din/komad). Vozio sam ih sa DuraAce nablama i ne mogu bas ni malo da se pozalim na njih. Znam ljude koji su ih vozili mnogo duze od mene bez ikakvih problema.
  • 0
.

#60 durango

durango
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 464 posts
  • LocationDete sa Kriptona!!!!

Postavljeno 18 June 2009 - 08:04 PM

mozete tockove koji sve mogu da se stave i dimenzije da bi video koliko se krecu itd...koliko kosta srednji pogon (ja sam nasao za 15.000 planetbike POGON FC-5600 52x39 172,5mm ) mada sam sada nasao ( POGON FC-5600-L 52x39 172,5mm crne boje za 11.000_)

Cekaj, da razjasnimo! Jer pakujes bike deo po deo ili mislis da kupis neki spakovan.Sta ce ti pogon, jer mislis da da stavis na onaj ram sto si vozio ili..
Sto se tice tockova, imas ih od mislim 200 eura minimum pa navise...
Odluci prvo tacno sta hoces i koliko imas para pa ti mozemo dati neki savet.Ovako, samo pricamo u prazno.....
  • 0
Passo di Gavia




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika