Jump to content


Fotografije

Nakamura ili?


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
43 odgovora na ovu temu

#1 Obtainer

Obtainer
  • Members
  • 6 posts

Postavljeno 03 May 2009 - 07:17 PM

Pozdrav svima!

Odlucio sam da kupim biciklo, pa da se ne bih zeznuo odlucio sam da se malo obrazujem u vezi sa njima. Zadnjih pola meseca sam proveo na netu polako uceci i na kraju sam i pohvatao neke stvari sa razno raznih sajtova (sis< 050< tourney< acera< altus< deore< LX< XT... jel tako? :D ). Ipak finasije mi nisu neke jer sam student pa se zato ne traze ekstra stvari.

Nedavno sam setajuci se sa prijateljima po Merkatoru (trazili smo pikado:D ) video Nakamura bajkove. Jedan od njih mi se posebno svideo-taj mi je i zapravo privukao paznju pa sam se okrenuo kao da sam video zgodnu ribu. :D Naime bajk ima Alloy 7005 ram, Suntour amortizere i Deore opremu (i prednju i zadnju koliko sam ja kao amater mogao da skontam) te Wellgo pedale, ostalo nisam nasao. Cena je 25000 din. Po meni je bajk sa tom Deore opremom po toj ceni dobra kupovina, ali opet nisam siguran jer kazem da sam tek poceo da ucim o tim stvarima.
Nakon toga sam pogledao neke cene od Trek marke i za te pare sam nasao bajsove samo sa acera opremom.
E sad pitanje je da li je to zbog toga sto je Trek brand pa se kupuje i to ime ili je bolje za uzeti manje poznatu Nakamuru sa boljom opremom? Ili Trek ima neku podsebnu "tajnu" zbog cega je naizgled oprema losija, a ista cena? Postoji li jos bicikla sa slicnom opremom u tom cenovnom rangu (20-25k)?

Hvala unapred!
  • 0

#2 Webber92

Webber92
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 423 posts
  • LocationZajecar

Postavljeno 03 May 2009 - 07:26 PM

ja bi ti preporuchio neki polar mirage ili tako nesto, ili to nakamuru.. jer ipak novo je novo !
  • 0
My world is not flat ,there are tousand ways to the botom , every way is a new EXPERIENCE,i choose DOWNHILL , what is you way ?
Postavljena slika
Postavljena slika

#3 gilgames

gilgames
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip