Verovali ili ne! (ja ne verujem)!
#141
Postavljeno 04 May 2010 - 05:24 PM
a vama mogu samo da zavidim sto picite 60 i vise...
#142
Postavljeno 05 May 2010 - 11:58 AM
Ciklo, i mene zanima nešto slično. Tačno je da se ne može dati univerzalni odgovor za umerenu vožnju, jači tempo itd jer zavisno od uslova, za istu brzinu nekad moraš zapeti, a nekad ni ne osetiš.
Kao i srdjonijevo treće pitanje, i mene interesuje konkretno najčešće korišćen odnos da bih stekao neku predstavu u poređenju sa MTB-om. Znači koji lančanici su vam favorites, koje najbrže potrošite . Recimo pri vožnji 30ak km/h bez vetra. Da vidim koliko veći točkovi menjaju stvar. Meni je ta brzina na MTB-u neki prelaz, za manje brzine uvek je srednja šajbna, dok je za veće uvek velika. A oko 30 mogu i srednjom 38-11 ili 38-13, a i velikom 48-13 ili 48-15 sve zavisi od kadence, kako mi dođe, i koliko želim da okrećem.
#143
Postavljeno 05 May 2010 - 12:24 PM
#144
Postavljeno 05 May 2010 - 12:53 PM
Neka nam se jave i drumaši, na njih sam prvenstveno mislio , verujem da oni to voze manjom (srednjom) šajbnom (34 ili 39).
#146
Postavljeno 05 May 2010 - 05:28 PM
#147
Postavljeno 05 May 2010 - 09:53 PM
Heh, koliko manji odnos , šta ti je drumaš i veći točkovi. Preći ću ja na to kad tad , pošto me samo asfalt zanima. Koliko tu samo još prostora ima za jaču vožnju, napred velika šajbna a i nazad može da se spusti do 11/12 koliko je već. Tako da nema da bicikl bude ograničenje u bilo kakvom slučaju tipa žestok sprint, jači vozač ili povoljniji uslovi (vetar, kamion ). Ja i sada vozim Capriolo budžet bicikl (Cobra) ali sam na njega prešao sa dva kineska krša koji su bili čista frustracija sa najmanjim 14T pozadi. Jednostavno kad poduva jači vetar voleo sam da zaletim ali pedale već dostignu veliku brzinu da ne mogu da pratim, praktično jurim pedale i verglam u prazno. Mislim da nikad nisam prešao 51 Km/s, a sa ovim biciklom kada sam zamenio kasetu za 11T niz jak vetar 60. A još nikakav vetar ne može prići zavetrini iza dobrog šlepera . Tu osetim kao da je jedino ograničenje prenos jer jednostavno nema nikakvog otpora, samo treba pratiti pedale a da to ne bude prebrzo. Lego bi mi drumaš ko budali šamar, jer pri tih 60kmh npr sećam se da nisam mogao da pratim šleper sa 48-13 dok je sa 48-11 druga priča.39/16, 39/17.
#149
Postavljeno 05 May 2010 - 10:21 PM
zavisi od forme bicikliste, opreme
Da se nadovežem: ove sezone mi je potpuno prirodno da na MTB čim pređem 23-24 idem na veliku šajbu (44) napred. Koji je sad razlog? Ojačao sam a ne prija mi više da mlataram nogama? Hm. Na startom fulašu mi je velika šajba bila u upotrebi jednom mesečno a bilo mi je najnormalnije da 27-28 vozim na srednjoj (32) šajbi uz kadencu plus beskonačno. Da li je caka što sad vozim skoro dvostruko lakši ht? (za neupućene - nije ovaj ht ultralagan nego je fulaš imao 20 kg ).
S druge strane, na trekeru se i dalje vrlo prijatno osećam na srednjoj šajbi (38) i preko 30 a upotreba velike šajbe je još uvek rezervisana za inspirišuće trenutke i nizbrdice.
#150
Postavljeno 06 May 2010 - 12:02 AM
#151
Postavljeno 13 May 2010 - 07:50 PM
#153
Postavljeno 22 August 2010 - 01:55 AM
#154
Postavljeno 22 August 2010 - 08:28 AM
cycling is life, that's why I pedal ...
#159
Postavljeno 22 August 2010 - 12:03 PM
Moj max 63km/h,spust niz Tupiznicu od releja prema Manjincu(nisam smeo brze zbog ostrih krivina,peska i uzanog puta).Desetak puta isao 62km/h ali nije htelo vise,mozda zbog guma 2.0.
Nisam se jos spustao(sa brzinomerom) od granicnog prelaza Vrska Cuka pa do Zajecara,mislim da prelazi 70
pozzzzzzz
PS
Ako ima nekog iz okoline ZA a da je raspolozen za voznju nek se javi,moze road,off,sve
Marko,Grljan
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika