Jump to content


Fotografije

Kodeks kazni


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
21 odgovora na ovu temu

#1 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 02 April 2009 - 11:19 AM

Kodeks kazni za takmičare i klubove usvojen na Upravnom odboru BSS-a

Dodaj prilog


  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#2 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3771 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 02 April 2009 - 11:25 AM

sta je SFR? euri pretpostavljam, posto su medjunarodne trke?
  • 0

#3 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 02 April 2009 - 11:28 AM

SFR = Švajcarski franak
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#4 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 02 April 2009 - 11:31 AM

Zabranjena je i upotreba mobilnog u toku "vožnje"...i svašta još. Drago mi je što vozim MTB :wink: :wink: 8) 8)
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#5 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3771 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 02 April 2009 - 11:31 AM

aha... nisam se setio toga, CHF je inace zvanicna oznaka
  • 0

#6 IONE

IONE
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 954 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 02 April 2009 - 12:26 PM

Sta je sa uriniranjem u toku voznje...iza zbuna,pored hrasta,u bidon,niz vetar(uz vetar za mazohiste)??? :wink: n:bicycle n:bye
  • 0

Biciklisticki Youtube Kanal
Kopirajte link(copy/paste) ako Vas prebacuje na Google+
https://www.youtube.com/user/IONESabac


#7 Hari

Hari
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1921 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 02 April 2009 - 01:22 PM

Samo da vidim kako ce se primenjivati kodeks kazni. :D
  • 0

#8 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 02 April 2009 - 01:37 PM

To i mene živo zanima, a pošto ti posećuješ drumaška takmičenja - javi ako se tako nešto desi...
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#9 marko

marko
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 847 posts

Postavljeno 02 April 2009 - 04:38 PM

brale 7 strana....svaka cast stvarno :shock:
mada mislim da nece biti ni 20% toga sprovedeno u praksu
  • 0

#10 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 02 April 2009 - 07:08 PM

ako ikada iko od nas bude morao da plaća neku kaznu, neka spremi CHF, pošto im kurs nikako nije dobar:
50CHF je kod njih 1800RSD
100CHF je kod njih 3000RSD
200CHF je kod njih 6000RSD
i opet
200CHF je po nekad i 12000RSD :?: :?: :-s
ko god da je ovo pravio, svaka mu dala ](*,)
  • 0

#11 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3771 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 02 April 2009 - 07:12 PM

ja sam to shvatio kao dva odvojena cenovnika, jedan za medjunarodne trke (verovatno prenešen od uci-ja), a drugi za nacionalne pa su i cene/kriterijumi različiti
  • 0

#12 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 02 April 2009 - 07:26 PM

ja sam to shvatio kao dva odvojena cenovnika, jedan za medjunarodne trke (verovatno prenešen od uci-ja), a drugi za nacionalne pa su i cene/kriterijumi različiti

Ispade da su naše skuplje?
Dođe mi da ne startujem Mišeluk kada pročitam sve ovo...
  • 0

#13 gordan

gordan
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 517 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 03 April 2009 - 05:53 AM

hmh, koliko vidim u MTB delu ovog kodeksa nema sankcija za one koji voze probni krug po stazi dok traje trka u drugoj kategoriji (npr. master vozi probni krug dok hobi kategorije voze svoju trku).

ako se dobro sećam, ljudi koji su vozili hobi trke žalili su se, na ovom ili bounty forumu (nažalost, trenutno ne mogu da iskopam http:// referencu), da im to smeta.
  • 0
--

#14 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 03 April 2009 - 10:41 AM

to jeste generalno problem, ali nema se vremena da se odvoje startovi trka, a mora se odvozati probni krug...
  • 0

#15 skylab

skylab
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 596 posts

Postavljeno 09 February 2021 - 08:15 AM

Nisam našao prikladniju temu pa kačim ovde.

UCI je novim pravilima uvela još besmislenih zabrana koje treba da počnu da važe od 01.04.2021

Prva zabrana se odnosi na zabranu tkz "super tuck" pozicije u spustu:
https://www.cyclingn...afety-measures/

Druga zabrana sankcioniše simulaciju vožnje na aerobaru, što mnogi vozači koriste kad su u begu da telo postave u što aerodinamičniju poziciju:
https://www.swisscyc...-for-littering/

Moje lično mišljenje je da sve ovo vodi još dosadnijem i manje interesantnom peletonu. Vozači će biti destimulisani da naprave neki odlučujući beg od grupe. Mnoge velike pobede su izvojevane u spustu.
  • 0

#16 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 09 February 2021 - 08:49 AM

Meni zabrana naslanjanja podlakticama na volan ima smisla. Ako je zabranjen aerobar i slični nastavci koji se kače na volan (izvan trka protiv hronometra), onda iz istog razloga treba da bude zabranjena i ta pozicija koja je još nesigurnija za vožnju u grupi.

Iskreno, ne vidim ovo kao nešto što pravi drastičnu razliku. Mnoge su pobede osvojene na spustu i u begu i pre nego što je Mohorič zapedalao sa horizontalne cevi, ili se Museeuw nalaktio na volan.

Velika primedba je što se UCI i dalje fokusira na šminku i sankcionisanje vozača, umesto da pritisne organizatore da više obrate pažnju na bezbednost na rutama trka.
  • 0

#17 skylab

skylab
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 596 posts

Postavljeno 09 February 2021 - 08:56 AM

To niko ni ne koristi u vožnji u grupi već solo kad je u begu, tako da mislim da grešiš.
Bilo bi interesantno izvući statistiku koliko je padova prouzrokovano ovim načinom vožnje.
  • 1

#18 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2121 posts

Postavljeno 09 February 2021 - 09:29 AM

Aj kad se trkaju pa da još razumem. Pribegavaju svemu i svačemu samo da na bilo koji način smanje otpor vazduha. Malo po malo pa posle 4 sata trke znači puno. Ali kad vidim amatere da se nizbrdo spuštaju na horizontalnoj šipci uz sasvim normalne uslove saobraćaja ne mogu da se ne zapitam šta je s mozgom lep te lebov???
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#19 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 09 February 2021 - 10:42 AM

To niko ni ne koristi u vožnji u grupi već solo kad je u begu, tako da mislim da grešiš.
Bilo bi interesantno izvući statistiku koliko je padova prouzrokovano ovim načinom vožnje.

Poenta je u principu - ako je zabranjen aerobar, iz istog razloga treba da bude zabranjen i "nevidljivi aerobar". A inače sam u poslednjih godinu-dve više puta video da se neko nalakti na volan i kad nije na čelu kolone.
  • 0

#20 skylab

skylab
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 596 posts

Postavljeno 09 February 2021 - 11:41 AM

Mogli su onda da uvedu pravilo da je to zabranjeno u grupi iza nekoga ako se vozi, a ne ovako generalizovati.
Pa ako gledaš taj princip onda vidiš da ovo nije nikakav nevidljivi aerobar već tehnika vožnje. Prosto ko je veštiji i može da vozi ovako zgrčen u toj poziciji ima veće šanse. Isto važi i za "super tuck" poziciju za spust.
Biciklizam je oduvek bio spoj snage i pre svega tehnike, taktike i mudrosti i tako treba i da ostane.
Komentari na stranim forumima su uglavnom negativni na ovu vest. Otprilike svodi se na to da oni lepo ukinu i biciklizam.

Osim toga padovi su neizostavni deo biciklizma i svaki vozač preuzima rizik onog momenta kad sedne na bicikl.
Meni je recimo uživanje gledati Sagana i ostale tehnički potkovane vozače na spustu.
  • 3




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika