Rock shox pilot sl 2004
Started By
zuba88
, Feb 15 2009 05:52 PM
13 odgovora na ovu temu
#5
Postavljeno 15 February 2009 - 06:25 PM
Sve zavisi kolika je cena obe viljuske. Sl varijanta ima Compression i Motion Control ogibanje. XC nema te stvari, ali neznam dali ti iskreno i trebaju. Neznam koja je cena rebound-a ali moja gruba procena je maks 20-30e. Na to treba da dodas i jos nekoliko eura da das serviseru da ti to zameni osim ako neznas sam. Moj savet je da ne uzimas Pilot jer je to vec stara viljuska. Pogledaj lepo po oglasima vidi nesto novijeg datuma proizvodnje
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first
#9
Postavljeno 15 February 2009 - 07:00 PM
Pilot Race je odlična viljuška. Ja sam je vozio oko godinu dana, pa je Vanessa vozila još toliko. Ako središ damping, imaćeš praktično SIDa bez negativnog vazduha. sa druge strane to je 100x bolje od Pilota SL koji bi bio teži skoro pola kg
Inače, Pilot Race je izašao (ako se ne varam) neke 2001. kao ex SID XC, a ubrzo je i ovaj Pilot prestao da se proizvodi...
Inače, Pilot Race je izašao (ako se ne varam) neke 2001. kao ex SID XC, a ubrzo je i ovaj Pilot prestao da se proizvodi...
#11
Postavljeno 15 February 2009 - 07:03 PM
Motion Control - je u principu probusena plastika koja pomaze da se dobije bolji rad amortizera. Znaci kada radi amortizer ulje se prosipa kros otvore plastike i daje stabilnost amortizeru. najvise se oseca kada si u krivinu. Znaci sprecava da ulje igra u teleskop
Compression - Kod Pilot-a to je Low Speed Compression i to je podesavanje amortizera koliko brzo ce savladati neravnine na terenu. Kada je otkljucan amortizer radi punim hodom. kada ide prema zakljucavanju amortizer polako postaje tvrdji
Compression - Kod Pilot-a to je Low Speed Compression i to je podesavanje amortizera koliko brzo ce savladati neravnine na terenu. Kada je otkljucan amortizer radi punim hodom. kada ide prema zakljucavanju amortizer polako postaje tvrdji
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first
#13
Postavljeno 15 February 2009 - 07:18 PM
Vozio sam Pilota sl ranije i mogu ti reci da sam bio zadovoljan viljuskom. Tezina mu jeste relativno velika i to mu je moja zamerka, a ovaj koji sam imao radio je stvarno dobro. Obrati paznju ako ga kupis da se pumpa na 10-20 psi a ne na 100-150 kao vecina vazdusnih viljuski. I nemoj da mu povecavas hod na 100 mm, iako to moze promenom mesta spejsera, jer onda viljuska dobije neki cudan luft i gubi na krutosti (mozda ja nisam umeo da namestim sve kako treba). Cena nove je bila oko 110 evra pre neku godinu u capriolu, a realna cena polovne je 55-85 evra, naravno ispravne (u zavisosti od stanja i da li ima pop lock). Menjao sam mu ulje sam redovno (ulje za viljuske motora, 5wt), cak sam i o-ringove promenio (nasao sam u prvoj petoletki u trsteniku). U odnosu na rs indy, judy, suntour XCC, XCM i neke Manitou Axel viljuske koje sam imao prilike da probam i vozim Pilot je primetno bolji.
Od tih starijih viljuski je rs Duke bolja kupovina.
Od tih starijih viljuski je rs Duke bolja kupovina.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika