Jump to content


Fotografije

Rock shox pilot sl 2004


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
13 odgovora na ovu temu

#1 zuba88

zuba88
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 893 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 15 February 2009 - 05:52 PM

jel zan neko koliko kosta popravka rebounda za ovaj amort?
  • 0
........

#2 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 15 February 2009 - 06:04 PM

Sta podrazumevas pod porpavku. Promena rebound-a ili samo cisto promena ulja u rebound?
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first

#3 zuba88

zuba88
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 893 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 15 February 2009 - 06:14 PM

promena rebounda. imam ponudu da kupim pomenuti amort sa pokvarenim reboundom i takodje imam ponudu da kupim isti taj amort samo u race verziji godinu dana stariji, jel bolje da uzmem race, on je dual air
  • 0
........

#4 sasac

sasac
  • Members
  • PipPipPip
  • 164 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 15 February 2009 - 06:18 PM

Pitaj
Terrano Team
011/3340920 Profa
  • 0
07 Specialized Stumpjumper FSR Comp D4W
08 Specialized Stumpjumper FSR Expert
09 Specialized Crosstrail Pro

#5 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 15 February 2009 - 06:25 PM

Sve zavisi kolika je cena obe viljuske. Sl varijanta ima Compression i Motion Control ogibanje. XC nema te stvari, ali neznam dali ti iskreno i trebaju. Neznam koja je cena rebound-a ali moja gruba procena je maks 20-30e. Na to treba da dodas i jos nekoliko eura da das serviseru da ti to zameni osim ako neznas sam. Moj savet je da ne uzimas Pilot jer je to vec stara viljuska. Pogledaj lepo po oglasima vidi nesto novijeg datuma proizvodnje
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first

#6 zuba88

zuba88
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 893 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 15 February 2009 - 06:30 PM

cena nije velika oko 70. a uzeo bih aj novije samo akda bih imao para, jer sve novije malko bolje su mnogo skupe za mene, ne bih uzimao klasicnu viljusku samo sa oprugom, ipak i ako je stariej bolje je nego novi dart.
  • 0
........

#7 srba037

srba037
  • Members
  • PipPipPip
  • 124 posts

Postavljeno 15 February 2009 - 06:36 PM

ja sam prošle godine na sidu menjao damping i sam deo me je koštao 20e + ugradnja, izašlo me je 2700din. ako se ne varam PILOT RACE je oko 1400kg, ako je 2002god a PILOT SL 1900kg.
  • 0

#8 zuba88

zuba88
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 893 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 15 February 2009 - 06:55 PM

Sl varijanta ima Compression i Motion Control ogibanje. XC nema te stvari, ali neznam dali ti iskreno i trebaju.

jel mozes d ami pojasnis cemu tacno sluze ta podesavanja
  • 0
........

#9 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 15 February 2009 - 07:00 PM

Pilot Race je odlična viljuška. Ja sam je vozio oko godinu dana, pa je Vanessa vozila još toliko. Ako središ damping, imaćeš praktično SIDa bez negativnog vazduha. sa druge strane to je 100x bolje od Pilota SL koji bi bio teži skoro pola kg :mrgreen:

Inače, Pilot Race je izašao (ako se ne varam) neke 2001. kao ex SID XC, a ubrzo je i ovaj Pilot prestao da se proizvodi...
  • 0

#10 zuba88

zuba88
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 893 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 15 February 2009 - 07:02 PM

na race-u radi rebound a na sl-u ne. znaci onda da uzmem race
  • 0
........

#11 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 15 February 2009 - 07:03 PM

Motion Control - je u principu probusena plastika koja pomaze da se dobije bolji rad amortizera. Znaci kada radi amortizer ulje se prosipa kros otvore plastike i daje stabilnost amortizeru. najvise se oseca kada si u krivinu. Znaci sprecava da ulje igra u teleskop

Postavljena slika

Compression - Kod Pilot-a to je Low Speed Compression i to je podesavanje amortizera koliko brzo ce savladati neravnine na terenu. Kada je otkljucan amortizer radi punim hodom. kada ide prema zakljucavanju amortizer polako postaje tvrdji
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first

#12 zuba88

zuba88
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 893 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 15 February 2009 - 07:12 PM

ok hvala na odgovoru. ipak sam se odlucio za race verziju, em sto je laksa em sto je ispravna.
  • 0
........

#13 ciric_ivan

ciric_ivan
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 307 posts

Postavljeno 15 February 2009 - 07:18 PM

Vozio sam Pilota sl ranije i mogu ti reci da sam bio zadovoljan viljuskom. Tezina mu jeste relativno velika i to mu je moja zamerka, a ovaj koji sam imao radio je stvarno dobro. Obrati paznju ako ga kupis da se pumpa na 10-20 psi a ne na 100-150 kao vecina vazdusnih viljuski. I nemoj da mu povecavas hod na 100 mm, iako to moze promenom mesta spejsera, jer onda viljuska dobije neki cudan luft i gubi na krutosti (mozda ja nisam umeo da namestim sve kako treba). Cena nove je bila oko 110 evra pre neku godinu u capriolu, a realna cena polovne je 55-85 evra, naravno ispravne (u zavisosti od stanja i da li ima pop lock). Menjao sam mu ulje sam redovno (ulje za viljuske motora, 5wt), cak sam i o-ringove promenio (nasao sam u prvoj petoletki u trsteniku). U odnosu na rs indy, judy, suntour XCC, XCM i neke Manitou Axel viljuske koje sam imao prilike da probam i vozim Pilot je primetno bolji.
Od tih starijih viljuski je rs Duke bolja kupovina.
  • 0

#14 zuba88

zuba88
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 893 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 15 February 2009 - 08:11 PM

pa prvo sam trebao da uzmem duke u-turn, ali me je lik ispalio i prodao nekom drugom, tago da sam sada uzeo ovaj pilot race.
  • 0
........




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika