Razlika 1x pogona se racuna 38-38=0 a ne 38-0=38.
Koji long cage menjac za 42T kasetu 8s ?
#24
Posted 19 December 2023 - 02:03 PM
Moj xt serije 780 je dobacio do 40. To je 4 vise od specifikacije. Mislim da tih dva nece biti problem@Vorda hvala puno, prema Amazonu:
I needed a derailleur to go from 11 to 42 for a gravel bike and it works great! I was worried that I would have to add an extended, but this did the trick. Will buy again if this one gets damaged or worn out.
Tako da... probacemo
#29
Posted 21 January 2024 - 10:33 AM
#30
Posted 21 January 2024 - 11:44 AM
Zar zupčanici ne naležu na freewheel i to ih drži u jednoj osi, a pritisnuti su maticom kasete po drugoj osi.
Dosta Shimano kaseta uopšte nema nikakvu vezu između zupčanika već samo plastične distancere i drži ih locknut ili ti matica kasete.
P.S. Verovatno će ti trebati produžetak kuke menjača da bi radilo.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#31
Posted 21 January 2024 - 04:50 PM
Dobio sam za tih 17$ i produžetak kuke menjača. Javljam kad nabudzim kako je ispalo. Možda mi uspe i bez tog nastavka jer sam podesio b-screw na maksimum dodavanje duplo dužeg šrafa.
Pročitao sam u sličnoj temi iz ranijih godina da si ti prešao na 1x baš sa Ztto kasetom. Kako te je služila za ove godine?
#32
Posted 21 January 2024 - 06:27 PM
Drugi bajs sam prodao sa fabričkom postavkom 3x10 pa mi ostala nova ZTTO kaseta sa 10 brzina.
Radi to sasvim dobro kada se našteluje.
Vidiš dobro me podseti da oglasim tu kasetu i ostale nepotrebne delove koji mi čuče po fijokama.
Pravim veliko spremanje.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
#33
Posted 22 January 2024 - 12:16 PM
Evo da izvestim da mi je uspelo da nateram Acera menjac RD-M360 da radi sa najvećim zupčanikom kasete od 42 (umesto 34 koliko je deklarisano u specifikaciji) bez upotrebe produžetka kuke menjača. Znači dovoljno je bilo nabaviti duži b-screw i odraditi njegovo podešavanje na maksimum kao prema fotografijama. Posle sam samo zamenio kasetu koja je imala najveći zupčanik 32 sa novom koja ima najveći sa 42 zuba i sve uključujući i prebacivanje brzina radi kao i pre, bez da sam podešavao menjač bilo šta. Na poslednjoj fotografiji se to najbolje vidi kako je modifikovan b-screw, bukvalno je uzet novi šraf i proturen ni manje ni više nego suprotno da bi se menjač doveo u krajnu moguću poziciju, Posle je još pričvršćen jednom plastičnom vezicom da bude krući spoj i to je to. Do pre promene kasete vozio sam nekih 80km bez problema ovako, sad posle promene kasete sve radi odlično, menja bez ikakvih problema i čudnih zvukova i slično.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users