Truvativ Noir
#1
Postavljeno 05 December 2008 - 07:52 AM
#2
Postavljeno 05 December 2008 - 08:16 AM
#3
Postavljeno 05 December 2008 - 10:33 AM
Ja ih imam i sluze mi sa 160mm rotorima i crvenim KoolStop paknama. Podesava ih malo dete kako hoce. Imas podesavanje pritiska ulja sa pomenutim tockicem (priblizavanje i odaljavanje pakni) i imas mali imbus izmedju rucice i kormana da opet vratis rucicu gde je bila iako si povecao pritisak.
Odrzavanje smesno lako, pakne menjas sam, klipovi su namagnetisani pa je montaza izuzetno laka, ako imas Sram triggere (samo X-9 i X-0) mozes da uzmes Match Maker i da na jednoj selni imas i kocnicu i triggere
Drugar je recimo vozio Hayes Nine i imao nightmare kada je morao da steluje... to sto sam video me je jako odbijalo od prelaska na diskove, dok nisam video kako se Avid prosto namesta.
#4
Postavljeno 05 December 2008 - 10:58 AM
Kapiram da ovaj novi Carbon bolje koci, laksi je, i 10 puta bolje izgleda!!!
Ako mene pitas, novi karbon je do jaja
Kada bi birao izmedju ova dva ...dodao bi jos malo para i zabo Carbon!!!
#5
Postavljeno 05 December 2008 - 11:08 AM
Carbon se vise ne pravi za slececu sezonu
#6
Postavljeno 05 December 2008 - 11:27 AM
Juicy Carbon se praktično razlikuju od "sedmice" samo po karbonskoj ručici i poklopcu rezervoara. A zbog te 2 stvari je stvarno bilo i glupo imati "2" modela koja su realno gledano funkcionalno identična. Juicy 7 vozim i odlično koče, lake su za montažu i štelovanje, kao i za promenu pločica. Ako je Avid to što hoćeš - Juicy 7 sasvim ispunjava svoju svrhu za šta je i namenjena.
Što se pogona tiče - Noir je Truvativ-ov XC model prvi u rangu, ali uporediti ga sa ostatkom konkurencije - malo je zeznuto...Kurble su od alu-karbon varijante, šajbne odrađene od alu legure 7075, težine 821 gr...Vozio sam ga i sasvim je korektan za XC.
Što se mene lično tiče - ovde odnos cena-kvalitet odnosi Stylo pogon, jer su šajbne od iste legure, nema karbona već Alu varijanta, težine 820-880 gr što je odlična cifra, lageri kao i kod Noir-a...a košta nemerljivo manje. Ja ga imam na više bajkova i pokazao mi se za XC varijante kao odličan pogon.
MTB do groba a i posle...
#9
Postavljeno 05 December 2008 - 02:27 PM
http://www.jensonusa...2C00.jpg&type=3
Juicy carbon poslednja varijanta
http://www.jensonusa...6C07.jpg&type=3
Juicy 7 nova varijanta
Juicy ultimate
MTB do groba a i posle...
#10
Postavljeno 05 December 2008 - 04:27 PM
za 2009 po rangu imamo Ultimate (crni, beli i plavi), Elixir CR, Elixir R, 7, 5, 3
#11
Postavljeno 05 December 2008 - 07:55 PM
Nema novog i starog carbona, nego Ultimate (crni i beli), Carbon (crni i beli), 7, 5, 3 -poređano po rangu za do 2008
za 2009 po rangu imamo Ultimate (crni, beli i plavi), Elixir CR, Elixir R, 7, 5, 3
Fatalna greska sine . Poredjani po rangu Code, Ultimate (crni, beli i plavi),Elixir CR, 7, Code 5, Elixir R, 5, 3. To je po rangu cene. Po rangu tezine Ultimate pa tako dalje. A po rangu kocenja nema sta da se mislimo Code je apsolutni favorit. Za koji dan krsi ce moj bajk
#12
Postavljeno 05 December 2008 - 09:35 PM
#13
Postavljeno 05 December 2008 - 09:43 PM
#14
Postavljeno 05 December 2008 - 10:36 PM
Uz XT 2008 i SLX 2008/2009 - XTR je po meni za one koji imaju visak para. Primer: kljesta XTR 217 gr - klesta XT 223gr F&R; Rucice XTR 96 gr - XT 128 gr, dakle nije velika razlika u gramazi, ali u servo wave - jeste.
Poredjenja radi, SLX kljesta su oko 150 gr, rucice nesto preko 130 gr...
MTB do groba a i posle...
#16
Postavljeno 06 December 2008 - 09:39 AM
Pa dobro, greši čovek... možda sam i ja kočio zzlzzlzllzlzzyzxFatalna greska sine...
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika