Jump to content


Fotografije

RST Aerosa AT


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
3 odgovora na ovu temu

#1 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 29 October 2022 - 07:43 AM

Donesi mi covek prosle nedelje  RST viljusku na servis. Viljuska je bas stari model ali nekada njihova vrhunska viljuska. Naravno nikada u istoriji nije servisirana. Problem sa njom je taj, da iako je napumpana na nenormalnih 20 bari, ona je i dalje skroz meka. Interesantno pritisak ne gubi vremenom.

 

Viljuska je dobra aluminijumski vrat, kruna, stapovi, za to vreme odlicna. Otvorim je vidim sta je , medjutim ne znam koje i kolika kolicina ulja ide u nju. A ostala je prazna. Trazio sam po netu, ali nailazio sam na ista pitanja, koja su i mene mucila, ali nigde odgovora.

Posto volim da bude uradjeno sve po PS, resim da pisem RST i pitam ih o kolicini i viskoznosti ulja koje ide u nju. Ulja postoje od 5w,-7,5w, -10w, -15w itd.

Cekao par dana  odgovora nema, krenem najtezom metodom. Eksperimentisanjem. Zanaci 50 puta sam rasturio viljusku probao sve kobinacije ulja i viskoznosti i na kraju je uradio.

 

Danas mi stize mail od njih sa sledecim odgovorom. 

Hello Sasa

Unfortunately I can't send you much of this fork as it is an older model, all I can send you are parts drawings see email attachment.

 

Toliko o  njihovoj dokumentaciji, azuriranju i cuvanju podataka. 


  • 0

#2 omega

omega
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3361 posts

Postavljeno 29 October 2022 - 08:30 AM

Ја сам слао мејлове са упитима неколицини произвођача неких ствари (не сећам се сад тачно коме) и никад нисам добио ниједан одговор. :) баш их брига.
Вероватно постоје и компаније које су по том питању боље, али и ови примери довољно говоре о митологији како је негде тамо пословност на свемирско високом нивоу.
  • 0

#3 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4279 posts

Postavljeno 29 October 2022 - 09:00 AM

Kao da su u međuvremenu napravili 6000 modela viljuški pa ne mogu da čuvaju tolike podatke. Sramota. 


  • 1
.

#4 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 29 October 2022 - 11:13 AM

Mi imamo mnogo visoko misljenje o njima, a pogotovu kada je Nemacka tehnologija u pitanju.

Samo jedan primer iz Zastave.  Samo mehanicka obrada je imala blizu 3000 masina. Italijanskih, Nemackih, Americkih,  i nesto Japanskih. Bilo je vise obradnih centara, ali evo primer OC za pravljenje menjaca. Znaci bilo je 2 OC jedan za zvono drugi za kuciste menjaca. Ko ne zna to su masine svaka velicine omanje garsonjere, koja su imale vise obradnih glava specijalno napravljen za taj menjac. ona je istovremeno i busila i rezala navoje, i pravila kanale, obarala ivice, znaci sve je radila.

Imali smo dve "Modene" Italijanskog proizvodjaca. To je radilo dan i noc bez problema ili sa malim  i  retkim kvarovima. Rese nasi da posle dosta godina modernizuju i da nabave jedan mesto ta dva obradna centra. Poruce od Nemaca neku masinu, cena je bila 18-20 miliona DM. Nameste je to nikad nije sastavilo nedelju dana da radi. Stalno se kvarila, i onda su se opet vracali i radili na starim Modenama. 

I tako kada su industrijske masine u pitanju, najbolje se pokazale Americke, mogu o tome da napisem ako nekoga interesuje, pa Italijanske pa Nemacke. 

Sve su oni lepo, precizno napravili, ali svaki deo x 3. Isuvise komplikovane.


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika