Ne znam koliko je to bitno. Najbolje ce vas posavetovati BikeGremlin, dusan011, dule0901 i mirek2200, sigurno jos neko ali sad ne mogu da se setim. Meni kao rekreativcu koji se vozika poslednjih 20 godina najvise je znacilo da pogodim velicinu rama (sto sam tek kod treceg bicikla uspela) i da kupim nov bajk da se ne bih borila sa skrivenim manama polovnih bicikala. Kupila sam u Intersportu, vozikam ga vec 15 godina i svake godine vozim na redovni servis. Taj treci bajk je bio MTB i vremenom sam mu zamenila lulu i volan tako da sad vozim u vise uspravnom polozaju. Iako su mi u mnogim servisima rekli da MTB ne moze da se preradi u gradski zbog geometrije - ipak moze, i to sa malo ulaganja, i vrlo je udoban. Ulaganja su bila 700 din za zakrivljeni volan i 2100 din za zglobnu lulu. Kao sa neke davne reklame - zvuci blesavo ali mene ledja vise ne bole Od opreme nemam nista posebno, amortizer neki nize klase koji moze da se zakljuca, nazad menjac Shimano Acera, duplozidne felne, ram je aluminijumski. Vozim nekad 150km nedeljno a nekad 0 km. Kocnice su V-brake i po kisi umeju da skripe i malo proklizaju. Mislim da se to desava i sa mnogo boljim kocnicama. U kocnice bih ulozila u narednom periodu, isto po savetima navedenih clanova foruma. To je moje iskustvo obicnog rekreativca. Na biciklu ne znam nista sama da popravim. Ispostavilo se da me novi bicikl van sezone kostao kao polovan bicikl u sezoni, sa slicnim karakteristikama. Pritom u Intersportu (sad je najbolji izbor u Galeriji, nekad je bio u Merkatoru) imaju uvek vise velicina ramova za isti model, pa se moze probati. Cak i da ne kupite kod njih, znacete okvirno kakav ram vam odgovara.