Ali GUNSROSE !!! A na viljušci 'ladno GUNS'N'ROSES !
kol'ko su otkinuti ovi kitajčiki ...
Postavljeno 02 October 2023 - 05:03 PM
Ali GUNSROSE !!! A na viljušci 'ladno GUNS'N'ROSES !
kol'ko su otkinuti ovi kitajčiki ...
Postavljeno 03 October 2023 - 11:28 AM
Nasao sam polovan trazi 500 evra
https://novi.kupujem...oglas/157044375
kaze 800 w motor baterija 48 v 15 ah
Postavljeno 03 October 2023 - 04:46 PM
Svejedno, nije to bicikl koji ce trajati godinama. To je vise bicikl za jednu sezonu, kupis ga, zezas se sa njime i posle ga bacis ili prodas... Baterija traje oko sat vremena voznje, cini mi se da motor nije direktan vec u sebi ima plasticne zupcanike koji moraju da se redovno menjaju, verovatno jednom godisnje pri toj snazi motora...
Postavljeno 03 October 2023 - 06:17 PM
Postavljeno 03 October 2023 - 07:38 PM
Tesko je odgovoriti na tvoje pitanje kada su u pitanju pedalec bicikli jer bez obzira u kom modu se nalazi pomaganje motora zavisi od toga kojom snagom vozac gura pedale, npr. motor trosi vise ako vozac vozi brze bez obzira u kom modu se nalazi. U najslabijem eco modu motor pomaze ~35% od snage kojom vozac gura pedale, pri srednjem modu ~75% od snage kojim vozac gura pedale i u najjacem modu motor pomaze ~100%... Znaci u najslabijem modu ako vozac proizvodi 120W motor pomaze/ trosi 45W, ali ako u tom istom modu vozac vozi brze tj. gura jace pedale onda motor trosi vise, npr. vozac pravi 200W motor dodaje 70W.
Dakle ako pise da baterija ima kapacitet za 120km to je matematicka pretpostavka pri voznji po ravnom u najslabijem modu ili kako ti kazes maksimalno se stedi baterija. U realnosti motor ima efikasnost od 80% i baterija je neupotrebljiva ako kapacitet padne ispod 25%. Od tih 120km ja bih pretpostavio da je realan domet ili sigurica oko 80km-90km u najslabijem modu po ravnom pri brzini od ~16km/h...
Voznja bicikla slabo skida naslage oko stomaka, jedino MTB tj voznja po sumi uzbrdo i nizbrdo gde moras dosta da stojis na pedalama... Tada pomaze, inace voznja bicikla po ravnom u sedistu, mrka kapa... Gledaj da izbacis tecni secer iz ishrane, takav odmah ide u salo bilo da je koka kola ili prirodni zasecereni sok od zove, zasecerena kafa, a tek ne uzimaj one zero napitke...
Postavljeno 03 October 2023 - 07:52 PM
Hvala na odgovoru.Tesko je odgovoriti na tvoje pitanje kada su u pitanju pedalec bicikli jer bez obzira u kom modu se nalazi pomaganje motora zavisi od toga kojom snagom vozac gura pedale, npr. motor trosi vise ako vozac vozi brze bez obzira u kom modu se nalazi. U najslabijem eco modu motor pomaze ~35% od snage kojom vozac gura pedale, pri srednjem modu ~75% od snage kojim vozac gura pedale i u najjacem modu motor pomaze ~100%... Znaci u najslabijem modu ako vozac proizvodi 120W motor pomaze/ trosi 45W, ali ako u tom istom modu vozac vozi brze tj. gura jace pedale onda motor trosi vise, npr. vozac pravi 200W motor dodaje 70W.
Dakle ako pise da baterija ima kapacitet za 120km to je matematicka pretpostavka pri voznji po ravnom u najslabijem modu ili kako ti kazes maksimalno se stedi baterija. U realnosti motor ima efikasnost od 80% i baterija je neupotrebljiva ako kapacitet padne ispod 25%. Od tih 120km ja bih pretpostavio da je realan domet ili sigurica oko 80km-90km u najslabijem modu po ravnom pri brzini od ~16km/h...
Voznja bicikla slabo skida naslage oko stomaka, jedino MTB tj voznja po sumi uzbrdo i nizbrdo gde moras dosta da stojis na pedalama... Tada pomaze, inace voznja bicikla po ravnom u sedistu, mrka kapa...
Postavljeno 04 October 2023 - 12:26 AM
Postavljeno 04 October 2023 - 09:34 PM
Gledaj kapacitet baterije, gađaj minimum 625wh a još bolje je 750wh.Dvoumim se da kupim el.bicikl.Pedalec tj .bicikl sa asistencijom.Moze li mi neko reci ako pise da baterija ima kapacitet za 120km asistencije sta to znaci?
Ako vozim u modu koji maximalno stedi bateriju mogu da predjem 120kmIli ako vozim u modu kada mi motor najvise pomaze da predjem 120km.Sigurno u nekoj temi pise ali da ne trazim.
Postavljeno 09 October 2023 - 07:50 AM
Hvala Dusan 011 na savetima pretpostavljao sam da su ti bicikli losi. Imam elektricni bicikl koji je bio na dostavi kupio ga polovnog za 550 evra pred zimu, 1000 w motor 700 wh baterija. Batriju polovnu sam prodao za 200 evra dodao 200 evra i kupio kod Dusana novu bateriju od 800 wh za 400 evra. Znaci sada imam el biciklo u vrednosti od 750 evra. Veoma sam zadovoljan. Svi koji hoce da kupe el baj ovo im je najbolja kombinacija. Kupi polovno ulozi malo para i uzivaj...
Sva ostala sranja od 250 w ne vrede nista jer biciklo mora uzbrdo da ide a 250 w za brda Bogradska je nista...
Postavljeno 11 October 2023 - 09:19 AM
Ma da, sta znaju inzenjeri iz Yamahe i Boscha, eto ti ih prosveti sad da je sve sto oni prave sranje, i da ne vredi nista
Ja pišem o činjenicama i praksi a praksa kaže da najveći deo bicikala koji rade na dostavi su dograđivani bicikli ni jednog ali nijednog nisam video sa Bosch motorom.
Ti si mnogo pametan pa pametni daj 3000 evra za Bosch bajs sa motorom od 250 w i dođi kod mene Avala da se vozas po Avalskim brdima.
Pojma nemas.....
Postavljeno 14 November 2023 - 09:20 AM
Jel može neko da mi pomogne u izboru kupovine električnog bajsa,
Vidim po oglasima da za 500-600 eur postoje 3 opcije:
novi no name kineski,
polovni brendirani iz uvoza (poznati danski, švajcarski, holandski brend....)
ugradnja kita na postojeći bajs
Bicikli mi treba za stariju osobu da vozi po ravnom 10 km, tako da je bitna samo funkcionalnost, i da je na pedale, city bike.
Shvatio sam da je bitno da je litijumska baterija.
Nedoumica mi je samo kvalitet novih kineskih biciklova i dostupnost delova polovnih brendiranih.
Znam da bajs nije spejsšatl, ali ne bih da odu neki ležajevi koji koštaju 2 eur ali ne mogu nigde da se nabave.
Postavljeno 14 November 2023 - 09:53 AM
Postavljeno 23 November 2023 - 11:46 AM
Postavljeno 23 November 2023 - 12:59 PM
U nakjraćem - pogon samo prednjem točku je nezhvalan iz aspekta stabilnosti, može da bude samo na gas (throttle). Pogon na zadnjem točku može da bude na gas (throttle) ili asistenciju pedalama (pedal assist ili pedelec), glavna razlika je što bicikl sa asistencijom pedalama ne ide ako ti ne pedalaš, dakle on samo dodaje snagu onome što ti već guraš kroz pedale, ne može sam da se kreće kao sa ovim što ima gas na volanu. Pogon u sredini je isključivo za asistenciju pedalama.
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika