Kocnicama treba period da se prilagode (da se malo materijala sa paknova nanese na disk) ali ce to potrajati malo duze jer su shimanovi diskovi tek od serije 6 vredni paznje (link). Rucice preporucujem silikonske bez problema rade i jeftine kineske (link). Nalepnice za zastitu rama (link). Pedale sire (link).
Pomoć - poboljšanje starog ili kupovina novog bicikla
#25
Postavljeno 08 June 2020 - 07:00 PM
Grafotehna D.O.O.
Crnotravska 23, Beograd, Serbia
+381 11 3670955
https://maps.app.goo...pZJajp46AGQhPX9
Svidja mi se parking na poslu, ima nastresnicu? Prava stvar, ja moje ne mogu da najurim godinu dana da naprave bilo sta jer su vlasnici prostora idioti.
#26
Postavljeno 08 June 2020 - 07:03 PM
Hvala na dojavi. Ima nadstrešica u vidu još 9 spratova iznad. A ima i kameru tik preko puta, što je možda i važnijeAko ne nadjes nigde usput provozaj se do VMA, samo ces vrv morati da uzmes kvadrat folije i da seckas, ali ostane ti za razne druge namene
Grafotehna D.O.O.
Crnotravska 23, Beograd, Serbia
+381 11 3670955
https://maps.app.goo...pZJajp46AGQhPX9
Svidja mi se parking na poslu, ima nastresnicu? Prava stvar, ja moje ne mogu da najurim godinu dana da naprave bilo sta jer su vlasnici prostora idioti.
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
#27
Postavljeno 08 June 2020 - 09:12 PM
BrzinaTeško da ti je novi sporiji na pravcu (pošto imaš isti raspon zuba na pogonu i kaseti kao i pre) nego ti je vrv. lakše da okrećeš zbog većeg točka i uže gume.
Jel su ti kočnice "gumene", kakav je osećaj kada stisneš do kraja ručicu?
Proveri da ti desna kurbla (deo pogona na koji se kači pedala) ne kači prednji menjač prilikom okretanja pogona.
Moguće da je to uzrok, mada mi pada na pamet da brzinomer ili nije dobro bio postavljen ili sada nije kako treba. Nije stvar subjektivnog osećaja, nego jako teško postižem brzine na poznatim pravcima na kojima sam to radio
Kočnice
Čim izađem na ulicu ja sam na 250-300 m ekstremne nizbrdice koja je još većinom pokrivena kockom (znači štruckanje i kočenje). Zadnja kočnica je do pola pritiska mekana i nekako vazdušasta - ne proizvodi odmah zaustavljanje, već blagi zvuk struganje i usporavanje kretanja Kada je pritisnem jako (imam osećaj ko da ću je slomiti), biciklo se ne zaustavlja odmah nego ima zaustavni put. Kod prethodnog bicikla, jak pritisak je ili zaustavljao bicikl odmah ili je kod veće brzine točak jednostavno blokirao i bajs je proklizavao. Na novom bajsu kao da ne mogu da se "potpišem" kočenjem. Prednju kočnicu jako doziram za sada, jer za 2-3 dana nisam uspeo da je osetim (koliko hvata, koliko jako smem da je koristim itd)
Što se tiče struganje, mislim da spoljni najveći točak lanca ima dodir sa alu štitnikom - strelica pokazuje mesto dodira. Nisam siguran ali mislim da dodir nastaje samo kada je desna pedala na polovini kruga štitnika. Čim pedala prođe mesto dodira, zvuk nestaje sve dok pedala ne uđe u polovinu kruga štitnika. Polaganim okretanjem pedale (rukom) sam došao do tog zaključka. Nisam 100% siguran ali mislim da je tako. Zvuk je inače identičan zvuku kada mašina seče salamu - više šušti/reže nego što škripi.
Au, šta sve napisa
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
#28
Postavljeno 08 June 2020 - 09:24 PM
Čestitam na novom bajsu neka je sa srećom, a rogove montiraj obavezno da ti ne trnu prsti na dužim turama..
Mnogo si se navikao na stari bajs pa sad treba vožnje da ti legne novi bicikl..
#29
Postavljeno 08 June 2020 - 09:37 PM
Rogići dok ne uzmem prave rogove. Što se tiče stezanja možda ima i toga. U špicu idem i vraćam se sa posla. Skačem sa i penjem se na trotoar, zaobilazim rupe, imam ekstremne nizbrdice I uzbrdice, nervozne vozače itd. Nisam baš najopušteniji, priznajemTebra, nosi rukavice,ne fali ništa gimenim ručkama nego ti stežeš korman kao da voziš motor..
Čestitam na novom bajsu neka je sa srećom, a rogove montiraj obavezno da ti ne trnu prsti na dužim turama..
Mnogo si se navikao na stari bajs pa sad treba vožnje da ti legne novi bicikl..
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
#31
Postavljeno 08 June 2020 - 10:06 PM
Ja sam se tog zvuka resio,barem za sada.Elem,pokusavam i gledam u voznji da provalim odakle dolazi i dali ima neke nepravilnosti.Nema sve u redu,nista ne kaci nigde.U jednom trenutku ustanem sa sedla i vozim tako i zvuk se izgubi.Vratim se na sedlo,opet se cuje.Ustanem i nagazim malo jace nekih 50 metara i nema vise,izgubi se struganje.
#33
Postavljeno 08 June 2020 - 11:00 PM
Kocnice mi deluju kao da nisu dovoljno dobro podesene a moze biti i do samog kvaliteta pakni. Uglavnom kod bajseva sa nekom srednjom nizom opremom kocnice i nisu bas najsjajniji deo bicikla. Zamena za neke kvalitetne pakne bi trebalo da poboljsa kocenje.
A sto se tice razvijanja brzine na pravcu... Koliko vidim po specifikacijama, s obzirom da je najveci prenos 48-11, ovaj bajs je moze da razvije sasvim solidne brzine. Zapravo, ako mozes da ga poteras dovoljno, ide on i preko 50 na ravnom. Ne vidim ni jedan logican razlog na osnovu kojeg bi tvoj stari bajs bio brzi s obzirom da je ovaj laksi, ima vece tockove i agresivniji polozaj u voznji. Pogledaj da nisi na brzinomeru uneo pogresnu dimenziju tocka pa ti zato pokazuje da ides sporije... Ili si mozda ovog Polara vozio iskljucivo sa vetrom u lice a onaj stari obrnuto.
Po svim znanim zakonima fizike, ovo mora biti osetno brzi bicikl od onog starog...
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#35
Postavljeno 09 June 2020 - 07:28 AM
A jel ta ulica sa kaldrmom na Banovom brdu možda ?
Ako ti kavez menjača kači taj štitnik, ili skineš štitnik (bolja varijanta) ili uvučeš malo prednji menjač.
Pakne trebaš da razradiš (http://skr.rs/9ER), ali gumenog/vazdušastog osećaja ne bi trebalo da bude. Testiraj još pa na prvom servisu im to naznači.
#36
Postavljeno 09 June 2020 - 07:34 AM
Nisam uneo novi obim točkova!!!! Na pamet mi nije palo. 26 inča vs 28 inča. UghrrrrrrrrLep ti je bajs. Odlican kompromis izmedju mtb i bicikla za drum. Ja bih ovo uvek preporucio nekome ko nije siguran sta mu treba a vozio bi bajs iskljucivo na asfaltu sa povremenim silaskom na makadam ili letnji put. Svakako daleko bolja, brza, zabavnija i prakticnija opcija nego da si se zakucao sa nekim teskim MTB-om na kojeg bi potom montirao celave gume da bi isao brze po asfaltu. Ovo je super izbor.
Kocnice mi deluju kao da nisu dovoljno dobro podesene a moze biti i do samog kvaliteta pakni. Uglavnom kod bajseva sa nekom srednjom nizom opremom kocnice i nisu bas najsjajniji deo bicikla. Zamena za neke kvalitetne pakne bi trebalo da poboljsa kocenje.
A sto se tice razvijanja brzine na pravcu... Koliko vidim po specifikacijama, s obzirom da je najveci prenos 48-11, ovaj bajs je moze da razvije sasvim solidne brzine. Zapravo, ako mozes da ga poteras dovoljno, ide on i preko 50 na ravnom. Ne vidim ni jedan logican razlog na osnovu kojeg bi tvoj stari bajs bio brzi s obzirom da je ovaj laksi, ima vece tockove i agresivniji polozaj u voznji. Pogledaj da nisi na brzinomeru uneo pogresnu dimenziju tocka pa ti zato pokazuje da ides sporije... Ili si mozda ovog Polara vozio iskljucivo sa vetrom u lice a onaj stari obrnuto.
Po svim znanim zakonima fizike, ovo mora biti osetno brzi bicikl od onog starog...
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
#37
Postavljeno 09 June 2020 - 07:42 AM
Da, Banovo Brdo. Žarka Vukovića Pucara je jedna od ulica koje sam prinuđen da često koristimA jel ta ulica sa kaldrmom na Banovom brdu možda ?
Ako ti kavez menjača kači taj štitnik, ili skineš štitnik (bolja varijanta) ili uvučeš malo prednji menjač.
Pakne trebaš da razradiš (http://skr.rs/9ER), ali gumenog/vazdušastog osećaja ne bi trebalo da bude. Testiraj još pa na prvom servisu im to naznači.
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
#39
Postavljeno 09 June 2020 - 12:01 PM
Da, Banovo Brdo. Žarka Vukovića Pucara je jedna od ulica koje sam prinuđen da često koristim
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
U komšiluku smo. Pucara je baš zamorna za spuštanje, ako ideš ka gradu ili Adi lakše i brže (a i bezbednije jer nema parkiranja) je Kneza Višeslava.
#40
Postavljeno 09 June 2020 - 02:46 PM
Treking/specijalka - Kneza Višeslava
mtb - kroz park .
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika