Jump to content


Fotografije

Kako najbolje "podesiti" kontra matrice i šraf na luli?

lula kontra matrice korman viljuska bicikl sraf zatezanje

  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
5 odgovora na ovu temu

#1 Filip00031

Filip00031
  • Members
  • Pip
  • 26 posts

Postavljeno 21 May 2020 - 02:17 PM

Zanima me kako i kojim redosledom stegnuti onaj šraf na luli i kontra matrice, kao i koliko jako treba to sve stegnuti da se prilikom okretanja kormana ne oseća neko otežanje. Kada okrenem korman skroz u levo ili desno oseća se da dosta teže ide nego ovako napred.


  • 0

#2 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 922 posts

Postavljeno 21 May 2020 - 07:23 PM

Idi u neki servis za bicikle,jer verovatno treba rasturiti.ocistiti,ili zameniti,vencice lezajeva ili solje ,cim zapinje.Ili neki komsija neka ti pomogne.


  • 0

#3 Filip00031

Filip00031
  • Members
  • Pip
  • 26 posts

Postavljeno 21 May 2020 - 07:55 PM

Idi u neki servis za bicikle,jer verovatno treba rasturiti.ocistiti,ili zameniti,vencice lezajeva ili solje ,cim zapinje.Ili neki komsija neka ti pomogne.

Ma nije zapinjalo, nego sam ja greskom dirao te kontra matice i sad ne znam koliko jako treba da se stegne.


  • 0

#4 FalloutBoy

FalloutBoy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7963 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 22 May 2020 - 05:36 AM

Ako korman zapinje u delu okreta, onda je najverovatnije nešto od sledećeg:

 

Kuglice/ležaj nije dobro namešten/legao.

Šolje ležaja nisu nabijene do kraja.

Cev upravljača (na ramu) nije dobro fabrički poravnata, pa to treba poravnati alatom za to.

 

Predopterećenje se inače podešava tako da se dođe do tačke kad ima lufta, pa još malo dotegne. Tako da luft nestane, ali da se korman lako sam od sebe klati levo-desno, ako se bicikl drži u vazduhu, sa kormanom okrenutim ka dole, pa se onda korman zaljulja.

 

Ovde sam, u poslednja 2-3 paragrafa 2. poglavlja objasnio kako se proverava ima li lufta:

 

Podešavanje ugla, visine kormana i predopterećenja ležaja viljuške


  • 0

Uglavnom bezopasni™

 

BikeGremlin.com


#5 veljo1981

veljo1981
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 372 posts

Postavljeno 22 May 2020 - 09:19 AM

Ma on je vjerovatno tu htio podesiti lulu pa odvrnuo, i meni se desilo prvi put, bio onaj cep na luli pa nisam vidio vijak, kontam nema sta biti nego ovi od lezaja i odvrnem ja to :)

Poslano sa mog KING_KONG_3 koristeći Tapatalk
  • 0

#6 Filip00031

Filip00031
  • Members
  • Pip
  • 26 posts

Postavljeno 22 May 2020 - 09:03 PM

Ako korman zapinje u delu okreta, onda je najverovatnije nešto od sledećeg:

 

Kuglice/ležaj nije dobro namešten/legao.

Šolje ležaja nisu nabijene do kraja.

Cev upravljača (na ramu) nije dobro fabrički poravnata, pa to treba poravnati alatom za to.

 

Predopterećenje se inače podešava tako da se dođe do tačke kad ima lufta, pa još malo dotegne. Tako da luft nestane, ali da se korman lako sam od sebe klati levo-desno, ako se bicikl drži u vazduhu, sa kormanom okrenutim ka dole, pa se onda korman zaljulja.

 

Ovde sam, u poslednja 2-3 paragrafa 2. poglavlja objasnio kako se proverava ima li lufta:

 

Podešavanje ugla, visine kormana i predopterećenja ležaja viljuške

Hvala, sada sam lepo naštelovao.


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: lula, kontra matrice, korman, viljuska, bicikl, sraf, zatezanje

0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika