Jump to content


Fotografije

Da li ste zadovoljni vašim Capriolo-om ?


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
55 odgovora na ovu temu

#1 syncemasters

syncemasters
  • Members
  • Pip
  • 20 posts

Postavljeno 28 July 2019 - 01:46 PM

Pozdrav svim aktivnim biciklistima i onima koji planiraju da to postanu.
Želeo bih da ovo bude tema u kojoj mogu da se iznesu sve "pozitivne" kritike na rad Capriola.

Moja priča kreće od skoro, kupovinom "novog" Capriolo Level 9.5 modela - iz 2015 godine.
Prilikom posete njihove radnje zapao mi je za oko level 9.5 sa Deore XT menjacima, tubeless gumama...da ne nabrajam sada sve... uglavnom ok bajs za taj novac.
Rezervišem bajs pre kupovine kako bih ga pogledao i probao barem oko radnje, da vidim da li mi odgovara 29 er i sama veličina rama.

Dolazim u radnju, gledam bajs i pitam da li mogu da probam bajs uz ostavljanje dokumenta i mobilnog kod njih u radnji, kažu ne može. Već tu meni počinje nešto da "smrdi".
Dolazim sutra dan da ga preuzmem i pogledam još jednom bajs i imam šta da vidim.
Ram u delu ispod patrone izgreban i, kod kurble takodje, pozadi ima tragova od kačenja na stalak. Ok, spuste oni meni cenu i ja kupim bajs.

Par dana bajs radio dobro, napumpam gume na 90% od maksimalne vrednosti i guma počinje da kači u prednji menjač.
Odvezem u servis i oni mi zamene menjač.

Krenem kući s njim i vidim menjač skroz nepodešen. Graničnik ide ceo 1 cm preko najvećeg zuba i lanac spada. Dodjem kući, malo se namučim i podesim lepo menjač. Rekoh to je to, sada je sve ok. Krenem juče u malo dužu vožnju i na pola puta pukne mi lanac na ravnom(u trećoj brzini pozadini-napred najniži zupčanik). Lanac nije košen iz npr. prvi zupčanik napred, a pozadi 10-ti. O tome strogo vodim računa.
Nekako sklopim lanac i oteram kod majstora na Adu Ciganliju i on mi stavi spojnicu kako bih mogao da se vratim kući.

Moje pitanje za vas je šta raditi ? Nisam zadovoljan onim što sam platio. Za skoro 20 dana imao sam toliko problema kao sa starim za 15 godina.
Plašim se da oteram bajs kod njih u servis, jer jedno poprave, a dva pokvare. Toliko im je opao kvalitet usluge da nemam reči. Jedino momci sa NBGD-a izađu u susret kada treba, ali tamo ne mogu da ga oteram na reklamaciju, jer nije kupljen na NBGD.
Evo par slika u prilogu
IMG_20190711_175737.jpg IMG_20190711_175717.jpg IMG_20190711_175644.jpg
  • 0

#2 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 821 posts

Postavljeno 28 July 2019 - 01:59 PM

Pre vise od 5 godina sam kupio prvi drumski bicikl, Capriolo Firebird 2. Narucio ga online, stigao mi upakovan na kucnu adresu. Posle prvog i osnovnog servisa koji sam platio 1000 dinara (ne u Capriolu), vozio sam ga 2 sezone i nikad nisam imao ni najmanji problem. Oprema je bila osnovna drumska, Claris i Sora, Truvativ pogon, ali je sve radilo utegnuto, glatko, bez lufta. Kocnice su jedino bile krs ali za novog drumasa od 40 000 dinara i nije bilo tako lose.

Ne bih ga opet kupovao pre svega jer je ram bespotrebno pretezak ali posluzio je svrsi bez problema....
  • 0
"I have no idols. I admire work, dedication and competence. "
A. Senna

#3 zdebeli

zdebeli
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 447 posts
  • LocationBrdo

Postavljeno 28 July 2019 - 02:27 PM

Vozim njihov mtb ram već ~10 god. (sklapan bicikl), i nemam apsolutno nikakave zamerke. Svašta je preživeo i još uvek preživljava dok sam full suspension ram polomio u istim uslovima, ali to je (između ostalog) posledica tanjenja cevi i skidanja grama.

E sada, ovo gore što sam pisao nema mnogo veze sa samim Capriolom jer oni samo stave nalepnicu na ram koji pravi tamo neko.

 

Stanje tvog bicikla izgleda loše, i bezobrazluk je da ti moraš da popravljaš bajs u startu i da se cimaš i gubiš vreme i živce. Patrona srednjeg pogona se odvila (ili nije bila ni zavijena kako treba) i jedino je pogon drži da ne ispadne. Ogrebotine na ramu kod pogona mogu da budu od transporta i sl (nije opravdanje), a kako su izgulili levu kurblu onoliko to samo oni znaju...
Meni bajs izgleda smešno sastavljen, stavili XT pozadi da se ljudi zalepe, a pogon četvrtka ili octalink (ostalo nisam ni gledao, i pitanje da li im je specifikacija sa sajta tačna).

Ja bih im tražio novi bicikl bez svih tih oštećenja, a ako ti ne nađu isti onda povrat novca pa vidi šta ima u Planetu.


  • 0

#4 syncemasters

syncemasters
  • Members
  • Pip
  • 20 posts

Postavljeno 28 July 2019 - 02:44 PM

@zdebeli
Problem je što ovaj model više nigde nema na stanju tj. sada se prodaje model iz 2018 koji ima malih razlika, a medju njima je i Rock Shock prednji amortizer. Cena je veća za 30.000
Još sam ga kupio na čekove pa nije moguce ni stopiranje rata.
Patronu nisam ni video da je odvijena.
Izgleda da imam ozbiljnu priču sa Capriolom.
Sve se bojim da će otići u Bačku Topolu i da će ga do tamo još dodatno izgrebati i sklepati nekako.

Ako mi nekako prihvate zamenu nemam šta valjano da uzmem za taj novac. Sve je Altus ili Turney klasa.
  • 0

#5 FalloutBoy

FalloutBoy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7598 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 28 July 2019 - 02:52 PM

Po ovome što si opisao, deluje mi da bajsu treba kršteno podešavanje/servis.

Prijatelj je uzimao jeftin Capriolo i to smo odmah uradili - sami:

 

https://www.bikegrem...dugorocni-test/

 

Nikakvih problema.

 

Ovakve stvari po mom iskustvu nemaju veze sa markom. To je do prodavnice koja sklapa i prodaje bicikle (nulti i prvi servis, je li).

Ako se bajs kupuje u proleće, ili leto, kad je gužva & navala, onda je puno veća verovatnoća da tu bude propusta.

 

Ono što bih uradio je da odem do prodavnice/servisa i objasnim sve lepo, pa da vidim šta će uraditi.


  • 0

"Sve što se radi na brzinu, mora posle da se radi ponovo - sa strpljenjem."

 

BikeGremlin.com


#6 zdebeli

zdebeli
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 447 posts
  • LocationBrdo

Postavljeno 28 July 2019 - 03:11 PM

@syncemasters

Razumem u potpunosti situaciju, ali ja bih im vratio pa ako poprave super, ako ne traži povraćaj novca.

Na trećoj fotografiji postoji luft između rama i poklopca patrone, vidi se navoj.

 

@Fallout

Nulti bi trebalo da su menjači, kočnice, visina/nagib volana i sl. sitnice, a potrona bi trebalo još u Topoli da je lepo zavijena.

Jebeš takvu prodavnicu da ja novu stvar moram da nosim u servis, neka odrade svoj posao.

 

Došlo je vreme da se i u kupovinu novog bicikla ide kao za polovan, sa nekim ko se razume i ko će sve da pregleda.


  • 0

#7 syncemasters

syncemasters
  • Members
  • Pip
  • 20 posts

Postavljeno 28 July 2019 - 03:34 PM

@falloutboy @zdebeli

Razumem potpuno.
Juče kada mi je pukao lanac bio sam vezan sprintericama za pedale i malo je nedostajalo da padnem na stranu, na sred kolovoza.

Nije problem da odvezem bajs u servis, nego je problem bezobrazluk i nestručnost majstora koji mi je poslednji put radio na bajsu. Ne želim nikog da vredjam, ali poslednji put kada sam vozio bajs tamo imao sam osećaj da sam pogrešio što sam uopšte došao. Neću da pominjem koja je njihova radnja u pitanju u BG-u. Zvao sam NBGD radnju i kazu ne može kod nas, morate da priložite reklamaciju tamo gde je kupljeno ili radjeno na njemu.

Sutra kada ga oteram i kažem pukao je lanac, patrona na pola zavrnuta, menjač mi niste ni podesili poslednji put...mogu da pretpostavim šta će mi reći. Misliće da sam vozio off road po Fruškoj Gori.
Baš sam ogorčen, jer sam izgleda dobio vožen bajk, koji je malo doteran i vraćen u prodaju.

Ako neko zna nekog dobrog majstora u BG molim da mi preporuči, jer me to čeka izgleda.
  • 0

#8 flocus

flocus
  • Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 28 July 2019 - 03:54 PM

Nažalost, kod nas jako puno zavisi od pojedinca. Ja sam dva bicikla kupio u istoj prodavnici, ali nulti servis je radio drugi majstor. Prvi je bio sređen i utegnut kako treba (prema mom skromnom znanju), a drugi je bio katastrofa. Nulti servis kod prvog je uključivao i skraćenje vrata vile, pa je ipak headset bio zategnut kako treba. Kod drugog nije ništa menjano za vrat viljuške, ali headset je bio toliko labav da mi nije trebala kočnica da to primetim.
Takođe sa drugim biciklom, na prvoj vožnji primetim da ne može da ubaci u najsporiju brzinu nazad. Prednji menjač čegrta samo tako (podignut 6mm iznad zuba) i stoji blago krivo. Prednja kočnica ima podosta lufta u ručici. I dalje mislim da su spejseri na kaseti postavljeni pogrešno ali vozim tako, ionako skoro i ne koristim dva najmanja zupčanika. Kad budem radio prvi obavezni servis (za par dana), potrudiću se da proverim da radi onaj prvi majstor i vozim bicikl kod njega.
Bicikl u garantnom roku možeš da voziš u bilo koji ovlašćeni servis. Ako su u Capriolu na Nbgd bolji majstori, vozi tamo. Ako razmišljaš o zameni, obavezno napiši (pismeno, nikako usmeno!) prigovor na saobraznost proizvoda. Imaju rok od 8 dana da ti pismeno odgovore. Prvih šest meseci je na njima da dokazuju da je proizvod ispravan, a posle toga ti moraš da dokazuješ da je neispravan. Takođe, u nekom roku od kupovine (nisam siguran kom), ako je proizvod nesaobrazan, ti biraš da li pristaješ na popravku ili hoćeš pare nazad. Problem može biti što su oni i prodavci i servis, pa kao servis mogu da tvrde da je nešto ispravno čak i ako ne radi kako treba. Ali vredi probati.
Edit: u originalnu radnju moraš da ideš ako tražiš pare nazad. Za popravku bi morao bilo koji servis da prihvati bicikl.
  • 0

#9 zdebeli

zdebeli
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 447 posts
  • LocationBrdo

Postavljeno 28 July 2019 - 04:13 PM

@flocus

Mala ispravka i dopuna.

 

U punom garantnom roku prodavac mora da dokazuje da je proizvod ispravan, ne samo u prvih šest meseci. Ukoliko nisi saglasan sa njihovim rešenjem možeš da se obratiš ustanovi/firmi koja će utvrditi (ne)saobraznost proizvoda, i ako se ista utvrdi, prodavac mora da prihvati to rešenje, odnosno da izvrši povrat novca i da refundira troškove angažovanja druge firme.

U prvih 6 meseci ne moraš da pristaneš na popravku već možeš da tražiš povraćaj novca.

Ukoliko se menja bitan deo uređaja (recimo motor u veš mašini - ne znam šta bi na bajsu bio bitan deo) garancija za ceo uređaj kreće od nule od datuma zamene.


  • 0

#10 flocus

flocus
  • Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 28 July 2019 - 06:03 PM

Izvinjavam se, loše sam se izrazio. Mislio sam na ovo:

Član 53

Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.

Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.
...
Izvor: https://www.paragraf..._potrosaca.html
  • 0

#11 FalloutBoy

FalloutBoy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7598 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 29 July 2019 - 05:51 AM

@falloutboy @zdebeli

Razumem potpuno.
Juče kada mi je pukao lanac bio sam vezan sprintericama za pedale i malo je nedostajalo da padnem na stranu, na sred kolovoza.

Nije problem da odvezem bajs u servis, nego je problem bezobrazluk i nestručnost majstora koji mi je poslednji put radio na bajsu. Ne želim nikog da vredjam, ali poslednji put kada sam vozio bajs tamo imao sam osećaj da sam pogrešio što sam uopšte došao. Neću da pominjem koja je njihova radnja u pitanju u BG-u. Zvao sam NBGD radnju i kazu ne može kod nas, morate da priložite reklamaciju tamo gde je kupljeno ili radjeno na njemu.

Sutra kada ga oteram i kažem pukao je lanac, patrona na pola zavrnuta, menjač mi niste ni podesili poslednji put...mogu da pretpostavim šta će mi reći. Misliće da sam vozio off road po Fruškoj Gori.
Baš sam ogorčen, jer sam izgleda dobio vožen bajk, koji je malo doteran i vraćen u prodaju.

Ako neko zna nekog dobrog majstora u BG molim da mi preporuči, jer me to čeka izgleda.

 

Kako bih ja uradio u sličnoj situaciji, bez želje da bilo koga pravdam, ili osuđujem (ne tvrdim da je tako najbolje i jedino ispravno, ali imam dosta iskustva sa "obe strane šaltera" da tako kažem):

 

Ljubazno, smireno i kulturno. Nikad nije kasno da postaneš grublji (mišljenja kod nas pogotovo su veoma podeljena po ovom pitanju i znam i sam da ima ljudi kod kojih je bolje odmah na prvu krenuti đonom, ali mislim da u ovoj konkretnoj situaciji treba krenuti lepo).

 

Objasniš šta se sve desilo sa biciklom, šta si primetio. Bez da bilo koga kriviš. Dakle, ne: "niste dobro zavili patronu", nego "čini mi se da je patrona labava". Tako i sve ostalo.

 

Objasniš i šta si sve radio sa biciklom - koja vrsta vožnje i sl - ako budu imali vremena i strpljenja da slušaju, pošto verujem da je ovih dana velika gužva. :)

 

Nikakve naznake pritužbi na to da su oni loše uradili posao, ili da bajs koji su prodali nije kvalitetan. Samo iznošenje zapažanja i pitanje može li se to srediti.

 

Odatle bih barem počeo. Dalje sve zavisi od njihove reakcije. Idealno bi bilo da uzmu bicikl i nameste sve kako treba, uz zamenu oštećenih delova - sve besplatno.

 

Na taj način im pružaš priliku da "sačuvaju obraz" i isprave sve eventualne brljotine. Ne znam šta se desilo, ne znam kakva im je praksa, ali u sezoni, čak i u boljim servisima, bude gužva, bude često i novih majstora jer fali ljudi, pa ako neko nije ispratio šta novajlija radi na konkretnom biciklu, što se može desiti (opet - gužva).

 

Takođe, računam da će bolje reagovati i biti spremniji da sve reše. 

 

Uz napomenu: to što je pukao lanac i što je bio u "drugom servisu" jeste nezgodno. 

Lanac može pući zbog nepravilnog menjanja brzina pod naponom. Tako da, tehnički, mislim da mogu odbiti tu reklamaciju. 

Ipak, iz mog dosadašnjeg iskustva: većina servisa, čak i kad je očigledno klijentova greška (što ovde nisam siguran da je slučaj, samo navodim kao primer), hoće da izađu u susret i reše problem. Hoće da pomognu. Ako se postaviš OK, znaju da vrate 10 puta više nego što očekuješ.

 

Naravno, ima i seronja. Lepim nastupom radiš ono što je do tebe, a ako se oni ipak postave ružno, onda tražiš razgovor sa menadžerom, kojem spomeneš da ćeš se obratiti i Capriolu, inspekciji i sve po redu - jer u tom slučaju to svakako zaslužuju.

 

Suma sumarum - ako "na reklamaciju" dođeš nasmejan sa flašom hladne Kole, stvari mogu da se odvijaju iznenađujuće lepo, osim ako su baš idioti (što ne isključujem, pogotovo na osnovu ovoga što si izneo do sada, ali treba pružiti njima i sebi šansu da to prođe što bezbolnije).

 

P.S.

Servisi, kod većina servisa :)

 

Nulti servis je sklapanje bicikla i podešavanje svega da radi. Često uz štelovanje bajsa za kupca, ako kupuje za sebe na licu mesta (visina sedla, položaj kormana itd.).

 

 

Prvi servis, posle oko mesec dana je provera je li sve u redu (dotezanje labavih šrafova - ako se to desi, štelovanje menjača, kočnica, podmazivanje lanca ako treba...).

 

Ova dva servisa su uračunati u cenu, osim eventualno zamenjenih delova (pakne kočnica na prvom servisu ako treba, mada je malo verovatno, ali nije nemoguće).

 

 

Veliki servis posle godinu dana, ili 4000 km (šta god dođe prvo) je čišćenje i podmazivanje svih ležajeva, zamena svega što je pohabano (lanac, kaseta ako su za zamenu, sajle, bužiri ako su oštećeni...), štelovanje svega (menjači, kočnice...).

 

Ovaj servis se plaća, kao i svi ugrađeni delovi.


  • 1

"Sve što se radi na brzinu, mora posle da se radi ponovo - sa strpljenjem."

 

BikeGremlin.com


#12 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5461 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 29 July 2019 - 07:19 AM

Pre ~2 godine uzmem par novih spoljnih guma iz Capriola. Grbić mi još lepo rekao nemoj, imaju prebajate gume na zalihama. Ne poslušam, budem pametan. Zamenim gume.

 

Sutra (bajk nije ni vožen, samo sam ga prezuo i ostavio) - eksplodirala jedna spoljna.

 

Probao sam prvo na civilizovan način. Tim putem su probali da me na sve moguće načine ubede da sam juče počeo da vozim bicikl, verovatno uštinuo spoljnu gumu zamenom u neovlašćenom servisu i napumpao je na 500 bara, ba bi tako pukla i nova traktorka, akamoli njihova. E onda sam otvorio vrata bazukom i sve je išlo kao po loju.

 

Iiiii od tad za mene Capriolo više ne postoji.


  • 1

#13 FalloutBoy

FalloutBoy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7598 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 29 July 2019 - 08:23 AM

Pre ~2 godine uzmem par novih spoljnih guma iz Capriola. Grbić mi još lepo rekao nemoj, imaju prebajate gume na zalihama. Ne poslušam, budem pametan. Zamenim gume.

 

Sutra (bajk nije ni vožen, samo sam ga prezuo i ostavio) - eksplodirala jedna spoljna.

 

Probao sam prvo na civilizovan način. Tim putem su probali da me na sve moguće načine ubede da sam juče počeo da vozim bicikl, verovatno uštinuo spoljnu gumu zamenom u neovlašćenom servisu i napumpao je na 500 bara, ba bi tako pukla i nova traktorka, akamoli njihova. E onda sam otvorio vrata bazukom i sve je išlo kao po loju.

 

Iiiii od tad za mene Capriolo više ne postoji.

 

Čak i kod previsokog pritiska, spoljna guma se smakne (ili zid felne pukne), pa unutrašnja eksplodira, jer je više ništa ne drži.

Ako se spoljna guma rascepi, onda je bila oštećena. Nisam još video da se ispravna spoljna guma pokida od previsokog pritiska. Samo sleti s felne.

 

Iz ugla servisa: u svakom slučaju, ako nisi baš 100% siguran/uveren da je problem nastao usled greške korisnika (ili drugog majstora), puno je bolje zameniti/prihvatiti reklamaciju, nego se natezati. Mislim da je natezanje veoma loša "matematika", u svakom smislu i pogledu (ljudskom, finansijskom, nervnom...).


  • 0

"Sve što se radi na brzinu, mora posle da se radi ponovo - sa strpljenjem."

 

BikeGremlin.com


#14 flocus

flocus
  • Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 29 July 2019 - 08:42 AM

Fallout, na koliko km se radi prvi servis?
  • 0

#15 FalloutBoy

FalloutBoy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7598 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 29 July 2019 - 09:15 AM

Fallout, na koliko km se radi prvi servis?


Na oko 300 km. Ranije, ako ima problema, ili čudnih zvukova. To je u suštini provera je li se nešto razdesilo, neka vrsta kontrole.
  • 0

"Sve što se radi na brzinu, mora posle da se radi ponovo - sa strpljenjem."

 

BikeGremlin.com


#16 flocus

flocus
  • Members
  • PipPipPip
  • 141 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 29 July 2019 - 09:55 AM

Onda već kasnim :)
Hvala.
  • 0

#17 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3292 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 29 July 2019 - 10:23 AM

Nisam ni malo zadovoljan svojim Capriolom, naprotiv. Otkrio sam šta je pravi biciklizam tek kada sam ga se otarasio i spasao, nažalost to me je skupo koštalo, najbolje godine sam protraćio i mučio se na njemu i mladost ostavio (9 godina). Bio sam zadovoljan samo zato što sam bio početnik i nisam znao za bolje. I pao na standardnu žvaku da je "još uvek u garanciji" ej, garancija na bicikl... (bio 9 meseci star), prvi vlasnik, papir, servisiran u Fanaticu itd i povoljna/niska cena presudila.

Mislim da u životu više neću kupiti nov deo u prodavnici a kamo li ceo bicikl.

Imao bih još svašta da napišem na ovu temu ali nemam vremena da se udubljujem. I onako je mnogo puta prežvakano : )


  • 0

#18 Sideshow

Sideshow
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 230 posts
  • LocationCANNONDALE Quick

Postavljeno 29 July 2019 - 10:48 AM

Capriolo servis u Kragujevcu (dok sam obitavao tamo) oteram da mi okrpe gumu. Nisam imao set za krpljenje a žurilo mi se.

Naplatio mi baja 600 dindži nije trepnuo.

To je bilo pre skoro 3 godine. Od tada kada prođem pored koje bilo Capriolo prodavnice okrenem glavu. Mada ih nikada i nisam nešto mirisao. 

 

Capriolo i Venera bike u širokom luku zaobilazim!


  • 0

#19 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 780 posts

Postavljeno 29 July 2019 - 11:00 AM

Nemora da znaci da patrona nije usrafljena do kraja, zavisi od sirine BB, neki su uzi tih 2 mm


  • 1

#20 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3292 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 29 July 2019 - 11:02 AM

Sa malo čim se na forumu slažem, mislim na novo vs polovno stavove : ) ali se itekako slažem da je ponuda, barem u planetbajku odlična s obzirom na naš standard, platežnu moć i interesovanje :)

Malo nam je stanje s novim drumašima u zemlji tanko ali izbor delova i opreme je sasvim zadovoljavajuć, opet kažem shodno potražnji. Oni napredniji će se uvek snaći i iscimati da dobave baš ono što žele.


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika