Torbica za smartphone
#22
Postavljeno 25 February 2019 - 04:09 PM
1. Koristi se telefon umesto ciklokompjutera. Ne samo za brzinu i kadencu (postoje jeftine zamene) nego i za HR, strava upload itd (a nema baš jeftinih ciklokompjutera sa BT, a svaki telefon to ima).
2. Potrebna je i navigacija. Opet, dobar (i skup) ciklokompjuter može i to, ali cena je u rangu vrlo solidnog telefona.
Ima ljudi koji neće da ulože u dobar ciklokompjuter već koriste telefon za sve. Ja sam našao kompromis, koristim telekom samo za navigaciju koja mi retko treba, jer uglavnom vozim poznatim putevima.
Najzagriženijim biciklistima koji idu na vožnje od više sati/ceo dan, telefon ne može da zameni ciklokomp, bar ne bez dodatne baterije. Ali i to može biti jeftinije od ciklokompa.
#24
Postavljeno 25 February 2019 - 07:21 PM
To je klanje vola za kilo mesa
Ciklokomjuteri su jako jeftini, a telefon nikako nije u rangu sa tim.
Druga stvar je dok dokupite te senzore to ce da kosta vise nego neki dobar ciklokompjuter i opste telefon koji radi non stop nema nikakvu autonomiju, a rizik da ga razbijete ili unistite takvim koriscenjem je ocigledan.
Drugo, sve to nije ni pregledno ni bezbedno jer odvlaci paznju, takodje i rezolucija telefona je previse velika i detaljna da vi u voznji mozete da tipkate po ekranu i da se ne razbijete
Ok moze to tako da posluzi za neku probu i igranje ali za neko duze ozbiljnije koriscenje jok, i potrosice vam bateriju kada vam najvise bude trebalo.
#25
Postavljeno 25 February 2019 - 08:38 PM
Meni služi čisto da vidim ko zove/piše pa da li da stajem ili nastavim. ( : Eventualno, nekad navigaciju upalim, mada nije ni da mi je nešto potrebna. Nisam imao problem sa zagrevanjem, a telefon je siguran i bez previše truckanja kao kada je fiksiran.
#26
Postavljeno 25 February 2019 - 08:42 PM
Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk
#29
Postavljeno 26 February 2019 - 07:49 PM
Najzagriženijim biciklistima koji idu na vožnje od više sati/ceo dan, telefon ne može da zameni ciklokomp, bar ne bez dodatne baterije. Ali i to može biti jeftinije od ciklokompa.
Može itekako.. ovaj moj snima u Oruxu rutu 3 dana bez dopunjavanja. Baterija od 4mAh je i više nego dovoljna.
https://picasaweb.go...208760685671353
#30
Postavljeno 26 February 2019 - 08:48 PM
Godinama sam koristio telefon kao ciklokompjuter, za vožnje od sat, dva je skoro savršen. Može i duže, ali negde na 4-5 sati gubi dah u zavisnosti da li je sunčano ili ne. U nekom periodu sam testirao programe, znao sam i četiri komada istovremeno da držim upaljena, da prate vožnju. U tom režimu je RN4 trošio oko 25% baterije na sat, uz uključen BT za puls i kadencu, ekran na 100%, bez ikakvih opcija za štednju baterije (da ne bi ubijao aplikacije).
Ipak, Bryton mi je praktičniji, sve radi odmah, nema uparivanja senzora, samo sedi i vozi. Prikazuje mi više informacija, bolje prati uspone... Samo da je ekran veći (ima i to, ali košta).
#31
Postavljeno 26 February 2019 - 11:36 PM
^^^
Ne treba da guglaš, dođi na grupnu vožnju i videćeš da svima radi autopauza.
Nisi opisao detaljnije, ali cenim da je problem ili do telefona (loš gps) ili do ega, ako je toliko bitno tih nekoliko sekundi što otkuca pre nego što auto-pauzira. To što se vreme ne zaustavi istog trenutka kad i bicikl spada u normalno ponašanje. Pri nastavku vožnje nema nikakav delay, kreće da meri čim se mrdneš. Takođe svako šetkanje nekoliko metara u krugu, do prodavnice itd računa u kretanje. Jbg, brzinomeri su precizniji i uvek će biti. Strava je zabavna društvena mreža sa mnogo korisnih funkcija, ko ima vremena da se bavi time.
#35
Postavljeno 27 February 2019 - 06:51 PM
Baš ću da probam sa J5 od moje ćerke. Na Lenovu i Huaweiju sve opcije normalno funkcionišu kod S.Trekera, Strave i Oruxa.
Slažem se, može danima da snima, ali sa ugašenim ekranom, a to nije baš potpuna zamena za ciklokompjuter. Meni ciklokompjuter sve vreme pokazuje i kadencu i puls, a oni najzagriženiji žele da vide i power meter. A to sa 4Ah nećeš dobiti duže od 4-5 sati, bar ne po svetlom danu kada osvetljenje ekrana mora biti blizu maksimuma (probao sa Redmi Note 4).
Godinama sam koristio telefon kao ciklokompjuter, za vožnje od sat, dva je skoro savršen. Može i duže, ali negde na 4-5 sati gubi dah u zavisnosti da li je sunčano ili ne. U nekom periodu sam testirao programe, znao sam i četiri komada istovremeno da držim upaljena, da prate vožnju. U tom režimu je RN4 trošio oko 25% baterije na sat, uz uključen BT za puls i kadencu, ekran na 100%, bez ikakvih opcija za štednju baterije (da ne bi ubijao aplikacije).
Ipak, Bryton mi je praktičniji, sve radi odmah, nema uparivanja senzora, samo sedi i vozi. Prikazuje mi više informacija, bolje prati uspone... Samo da je ekran veći (ima i to, ali košta).
To je već nešto drugo.. meni lično nije potrebno da skran telefona bude konstantno aktivan. Za tu svrhu bilo koji ciklomaster radi posao, čak i oni jeftini iz Kine.
https://picasaweb.go...208760685671353
#37
Postavljeno 08 July 2019 - 01:31 PM
Jos jedan glas za drzac pre torbice.
Alu drzac , 10 e , mehanizam kod kog ze telefon steze.
Imao sam par situacija u voznji gde sam prednjim lupio tako da ne mog da verujem da me tel nije ispao. Zavrsava poso.
Na 50 c ventilacija dobro dodje.
#39
Postavljeno 08 July 2019 - 02:20 PM
https://s.click.alie....com/e/cLkRuUm4
Poslano sa mog KING_KONG_3 koristeći Tapatalk
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika