Stavljam na papir sve troškove. Videćemo za nekih godinu-dve dana kako će se pokazati. Ovo sve što je bilo problematično su ipak, uglavnom sitnice. I prisutne su na većini, što novih, što polovnih bicikala.
"Problem" sa zadnjim menjačem je standardan kod svakog menjanja sajli i bužira, pa tako i kod novih bajseva: kad se sajle i bužiri "ulegnu", treba malo odvrnuti točkić na zadnjem menjaču da se kompenzuje to "istezanje". Same ručice menjača, tj. šifteri, su isto dobrim delom zamenjene zbog psihološkog efekta - čovek je navikao na stare frikcione ručice i samo tako vozi.
Slazem se ja sa tobom da su to sitnice i da je manje vise to i sa novim i polovnim biciklama.Ali mene recimo nervira to sto odes,iskesiras za nov bicikl (koja god cena i oprema bila) i opet pored toga moras nesto da radis.Zamenis neke srafove,podmazes ovo,podmazes ono.Ja recimo kao neko ko nema mnogo iskustva,morao bih da dam jos koji dinar preko cene da bi to licilo na nesto.Po mom misljenju tu rec novo gubi smisao.Tvoj kum ima srece sto ima tebe pa si mu to odradio
.Jos i to sa buzirom za menjac gde je koriscen buzir za kocnice...Jesu to sve sitnice,ali opet kad kupujes novo,ocekujes da sve bude kako treba,bez obzira na cenu i opremu.
Sve u svemu,ne bih vise da davim raznim glupostima i kvarim temu,jer je odlicna i praticu je naravno.Ima korisnih stvari i moze da se nauci dosta.Zato ti i kum,samo napred i iskreno se nadam da ces morati sto manje da se bavis oko njegovog bicikla.
I malo je van teme,ali hvala jos jednom na savetima za mini v brake
jer bez toga nista ne bih uradio.
Послато са 8050D уз помоћ Тапатока