Sta mi je sve od opreme potrebno da pređem sa 3x10 na 1x10
Prelazak sa 3x10 na 1x10
#4
Posted 18 October 2016 - 10:27 AM
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
And now something completely different
#5
Posted 18 October 2016 - 10:35 AM
treba ti samo NW. Mozes da kupis preko ebay-a za 20$
Dovoljon drzi i sa obicnim menjacima.
Nista drugo ti nije potrebno, al sve pride ne moze da skodi.
Vodilica lanca ti je nepotrebna ako imas NW (vozim NW vec 2 i kusur godine mozda je 2-3 pao lanac, dok mi je s lancanikom i obicnim lancem cesce padao lanac)
Isto tako ti i ne treba 40/42T kaseta i 36 radi posao i mozes da se popnes skoro svugde.
ಠ_ಠ
#6
Posted 18 October 2016 - 04:50 PM
treba ti samo NW. Mozes da kupis preko ebay-a za 20$
Dovoljon drzi i sa obicnim menjacima.
Nista drugo ti nije potrebno, al sve pride ne moze da skodi.
Vodilica lanca ti je nepotrebna ako imas NW (vozim NW vec 2 i kusur godine mozda je 2-3 pao lanac, dok mi je s lancanikom i obicnim lancem cesce padao lanac)
Isto tako ti i ne treba 40/42T kaseta i 36 radi posao i mozes da se popnes skoro svugde.
Imam i ja pitanje u vezi ovoga, lanac i kaseta su mi pred zamenu, pa razmišljam o sledećem, imam triple xt 780 pogon 42-32-22, hoću da uradim konverziju na 1x10 ili 2x10, pitanje je sledeće:
-Prva opcija je da umesto srednjeg lančanika stavim narrow wide, Draka koji si ti tačno lančanik stavio ako može link i da li si koristio postojeće šrafove za pogon ili si morao da kupiš neke druge i da li si morao da stavljaš podloške zbog chainline-a, i čini mi se da stavio sunrace kasetu 40 ili 42.
-U slučaju da uradim konverziju na 2x10 iz razloga što mi je 1x10 (30t napred 11-42 kaseta) možda prejaka konfiguracija, išao bih na neki double pogon i kasetu sunrace sa 40 zuba
Da li je moguće da postojeći 3x pogon konvertujem u 2x i sa kojim lančanicima, kupovao bih sa chainreactioncycles i da li bi postojeći menjač koji je sada triple morao da menjam da bi radio na 2x
#7
Posted 18 October 2016 - 08:14 PM
Evo razmisljam naglas, definitivno mi najvise odgovara napred 26t lancanik uparen sa sunrace 11-42t kasetom, jer je to najpribliznije sadasnoj postavci 22t lancanik sa 11-36t kasetom.Imam i ja pitanje u vezi ovoga, lanac i kaseta su mi pred zamenu, pa razmišljam o sledećem, imam triple xt 780 pogon 42-32-22, hoću da uradim konverziju na 1x10 ili 2x10, pitanje je sledeće:
-Prva opcija je da umesto srednjeg lančanika stavim narrow wide, Draka koji si ti tačno lančanik stavio ako može link i da li si koristio postojeće šrafove za pogon ili si morao da kupiš neke druge i da li si morao da stavljaš podloške zbog chainline-a, i čini mi se da stavio sunrace kasetu 40 ili 42.
-U slučaju da uradim konverziju na 2x10 iz razloga što mi je 1x10 (30t napred 11-42 kaseta) možda prejaka konfiguracija, išao bih na neki double pogon i kasetu sunrace sa 40 zuba
Da li je moguće da postojeći 3x pogon konvertujem u 2x i sa kojim lančanicima, kupovao bih sa chainreactioncycles i da li bi postojeći menjač koji je sada triple morao da menjam da bi radio na 2x
E sad posto na pogon 104bcd ne moze da se postavi narrow wide lancanik manji od 30t nasao sam ovaj http://absoluteblack...le-shimano.html od 26t koji se postavlja umesto najmanjeg 64bcd i to bi bila dobitna kombinacija, jedino mi cena od 50+e za lancanik ne odgovara. Da li neko ima neko bolje resenje ili zna za jos nekog jeftinijeg proizvodjaca 26t lancanika za 64bcd?
E da da navedem i razlog, iznervirao sam se na poslednjoj blatnjavoj voznji, 10 puta mi se uplitao i spadao lanac sa prednjeg lancanika tzv. Chain suck, ono kada se lanac zaglavi izmedju rama i pogona, verovatno je neki zub na pogonu kriv, lanac istegnut, kaseta vrv isto pred izdisajem, pa je vreme da se sve menja, pa kad se menja ajde da probamo nesto novo.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#9
Posted 18 October 2016 - 09:32 PM
#10
Posted 18 October 2016 - 10:03 PM
Da nesto se mora zrtvovati, u mom slucaju nemam sta da izgubim. Nemam potrebe za 30kmh na mtb-u posto ga ne vozim po asfaltu, za to ima drumasa, offroad osim nizbrdo nikad ni ne idem brze, vise mi znaci da imam rezervu uzbrdo.Neće li ti biti mnogo slab prenos sa lančanikom sa 26 zuba? Da bi vozio 30kmh trebaće ti kadenca 95 u najjačem prenosu. I to ako imaš 29" točak..
Htedoh sajbnu sa 30 ili 32 zuba ali mislim da je to preambiciozno, ipak imam 44 godine i jedno su zelje a drugo mogucnosti, a mrzim kad moram da sidjem i guram
To skoro nigde sa postojecim prenosom ne radim, toliko mi odgovara da ne bih nista menjao, osim sto ne pamtim kada sam prebacio na veliku sajbnu pogona i najmanji zupcanik pozadi.
Dosao red da se menjaju delovi pa tako dodjoh na ideju da se prebacim na 1x10. Nego jel ima jos neka opcija sa 26t pogonom to je pitanje.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#11
Posted 19 October 2016 - 09:59 AM
Najjeftiniji 64 bcd koji sam uspeo da nadjem je
http://www.ebay.com/...BEAAOSwLF1X6qUf
Koje srafove, sve zavisi od lancanika.
Npr. Raceface dolaze sa udublenjem sa jedne strane da mogu da pasu i kraci srafovi ili duzi (ako okrenes lancanik). Neki lancanici imaju navoje pa je onda drugacije.
Ako ides 2x10 sa 40/42 kasetom samo ti treba sa duzim kavezom menjac.
ಠ_ಠ
#12
Posted 19 October 2016 - 11:38 AM
Najjeftiniji 64 bcd koji sam uspeo da nadjem je
http://www.ebay.com/...BEAAOSwLF1X6qUf
Koje srafove, sve zavisi od lancanika.
Npr. Raceface dolaze sa udublenjem sa jedne strane da mogu da pasu i kraci srafovi ili duzi (ako okrenes lancanik). Neki lancanici imaju navoje pa je onda drugacije.
Ako ides 2x10 sa 40/42 kasetom samo ti treba sa duzim kavezom menjac.
Gledao sam taj, jeste bcd64 ali to je za 8000 pogon koji ima drugačije rasporedjene rupe za srafove pa ne odgovara za moj pogon.
#13
Posted 19 October 2016 - 12:03 PM
Da nesto se mora zrtvovati, u mom slucaju nemam sta da izgubim. Nemam potrebe za 30kmh na mtb-u posto ga ne vozim po asfaltu, za to ima drumasa, offroad osim nizbrdo nikad ni ne idem brze, vise mi znaci da imam rezervu uzbrdo.
Htedoh sajbnu sa 30 ili 32 zuba ali mislim da je to preambiciozno, ipak imam 44 godine i jedno su zelje a drugo mogucnosti, a mrzim kad moram da sidjem i guram
To skoro nigde sa postojecim prenosom ne radim, toliko mi odgovara da ne bih nista menjao, osim sto ne pamtim kada sam prebacio na veliku sajbnu pogona i najmanji zupcanik pozadi.
Dosao red da se menjaju delovi pa tako dodjoh na ideju da se prebacim na 1x10. Nego jel ima jos neka opcija sa 26t pogonom to je pitanje.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Ja imam 4 banke, sa 42kom napred, a i sa 46 penjam se na strarom drumasu, gde god sam hteo, u smislu, normalnijih uspona, cesto idem da vozim ona brdasca iznad Umke, Zlatibor, i slicno.
Jos na zadnjm lancanicima, obicno imam 5ofaz, ili 7ofaz, zavisi koji bicikl...
Znaci nikakv brdski pogon.
Sad zavisi od amortizera, oni znaju da sisaju energiju.
#14
Posted 19 October 2016 - 12:56 PM
Zovem te na sledecu offroad voznju, ponesi taj bajs, bice za jedno dve nedelje idemo na Homoljske planine pa cemo da se natenane provozamo da mi demonstriras kako to radis.Ja imam 4 banke, sa 42kom napred, a i sa 46 penjam se na strarom drumasu, gde god sam hteo, u smislu, normalnijih uspona, cesto idem da vozim ona brdasca iznad Umke, Zlatibor, i slicno.
Jos na zadnjm lancanicima, obicno imam 5ofaz, ili 7ofaz, zavisi koji bicikl...
Znaci nikakv brdski pogon.
Sad zavisi od amortizera, oni znaju da sisaju energiju.
Placeni su ti svi troskovi puta, smestaja, hrane i opijanja, ukoliko se sa takvim biciklom i sa takvim prenosom popnes gde god se ja popnem sa mojim biciklom, a ocekujem isto i od tebe ako ne uspes.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#15
Posted 19 October 2016 - 01:09 PM
To nisam siguran, ali rado cu da se provozam jedan vikend u brdašca do Velike moštanice, pa da probamo te uspone, kad budes raspoložen.
Ne vozim taj offroad, ovo su sve normalni putevi.
Ima tezih uspona, mada nam je dovoljno i da se od Ade uspenjemo na Banovo brdo, onim strmim uliicicama, ako hoces da testiramo.
Mogu da ponesem ovaj najobicniji sto ima 5ofaz pozadi, napred je mislim jedna 46ica, znaci petobrzinac, preko 12kg ima, sad sam mu stavio deblje zimske gume 35mm, pa se dosta umrtvio, bajs placen 12 evra.
#16
Posted 19 October 2016 - 01:22 PM
To nisam siguran, ali rado cu da se provozam jedan vikend u brdašca do Velike moštanice, pa da probamo te uspone, kad budes raspoložen.
Ne vozim taj offroad, ovo su sve normalni putevi.
Ima tezih uspona, mada nam je dovoljno i da se od Ade uspenjemo na Banovo brdo, onim strmim uliicicama, ako hoces da testiramo.
Mogu da ponesem ovaj najobicniji sto ima 5ofaz pozadi, napred je mislim jedna 46ica, znaci petobrzinac, preko 12kg ima, sad sam mu stavio deblje zimske gume 35mm, pa se dosta umrtvio, bajs placen 12 evra.
Kod vožnje van asfalta, specifično je to što na strmom usponu često ne smeš ustati iz sedla - čim ne opterećuješ zadnji točak, on prokliza, staneš, a posle je puno teže krenuti. Zato za off road treba imati prenos dovoljno spor da strme delove možeš da izguraš sedeći u sedlu, bez ustajanja. Nije isto što i vožnja po asfaltu.
#18
Posted 19 October 2016 - 01:35 PM
To nisam siguran, ali rado cu da se provozam jedan vikend u brdašca do Velike moštanice, pa da probamo te uspone, kad budes raspoložen.
Ne vozim taj offroad, ovo su sve normalni putevi.
Ja pricam o offroadu i maratonskim voznjama i ova tema je prelazak na 1x10 za mtb koji iskljucivo tome sluzi.
Zato i kazem da mi treba takav prenos za planine i to ozbiljne, nista asfalt, nista brdasca Mostanice i Avale jer se to prelazi bilo kojim biciklom usponi su mali i asfalt je u pitanju.
Teren po kojem vozim i planiram da vozim su Alpi, Kajmakcalan, Homolje, Kucaj, Stara Planina, Pelister, F. Gora, Durmitor, Golija, Bobija, Vlasina itd. da ne nabrajam i to samo cist offroad.
Kapiras sad o cemu se radi, voznje od 50-100km teskih terena, blato, kamenje, stene, usponi od 20% natovaren kao magare, krenes ujutru zorom, vratis se cesto po mraku pod lampom.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#19
Posted 19 October 2016 - 01:38 PM
Ima u Kosutnjaku, mtb staza vise komada, kreni ujutru, vrti ih ceo dan do uvece, znaces o cemu ti pricam, i to nemoj da cekas da se osusi, idi sutra dok je jos blato.Jel ima nesto blizu gde to moze da se proba, bez da idem bas u homoljske planine, mada ovo nije bajs za to, ali sad ima kao neke male bocne kramponcice na gumama, sto se tice bajsa nije mi zao da ga akam...
Ali nemoj da se spustas offroad a da se penjes asfaltom, sve offroad vozi.
Napravi 50-60km pa javi utiske.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#20
Posted 19 October 2016 - 07:02 PM
Gledao sam taj, jeste bcd64 ali to je za 8000 pogon koji ima drugačije rasporedjene rupe za srafove pa ne odgovara za moj pogon.
Sorry, moja greska. Nisam primetio da je za 8000 :/
Jbg. Nadam se da ces naici na nesto.
Moze da probas kod http://www.shovel.bike
Decko je iz Osjeka. i moze da ti napravi lancanik ako ga zamolis.
ಠ_ಠ
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users