Pitanje je već u naslovu. Znam da su jedno vreme tamo prepadali bicikliste, jer prolazak tuda baš i nije po zakonu . Jel prolazio neko skoro?
#9
Postavljeno 03 June 2016 - 05:45 AM
Ja sam prošle godine vozio Ostružničkim mostom. Verovatno da kažnjavaju kada bi naleteo na pandure. Krenuo iz Obrenovca za BG preko Jakova i NBGD nasipa taman šro sam došao do mosta žena me zvala da se vratim kući da vodimo dete kod lekara, kraći put mi je bio da se popenjem na most i vratim se preko Bariča za Obrenovac. Svo vreme sam vozio zaustavnom trakom. Ako će mo realno veća ti je bezbednost na samoj obilaznici da voziš zaustavnom trakom nego put od Ostružnice do Obrenovca tu ti je tek glava u torbi i gledaš dali će da te neki kamion ili autobus oduva u Savu, put je baš mnogo prometan pogotovo radnim danima.
Bolja ti je opcija(sigurnija) i naravno duža ovu koju ti je Grbić predložio. Ja često vozim Obrenovac-BG Preko Jakova i vraćam se posle starim obrenovačkim za Obrenovac i uvek od Ostružnice do ulaska u Obrenovac nije mi sve jedno jer te non stop obilaze kamioni, kola i autobusi.
#11
Postavljeno 03 June 2016 - 07:34 AM
Како грбиц рече, Остружнички мост је део Обилазнице, односно аутопута и бициклистима је вожња по коловозу забрањена. Уз то, саобраћај је све оптерећенији и то углавном камионима који често возе управо зауставном траком, да не праве колоне. Притом су и брзине приличне, па већ и вакуум који стварају може да те баци под нечије точкове, као и евентуални удари ветра, а свака грешкица може да кошта живота и тебе и оне који покушају да те заобиђу, па се закуцају у неки камион, ни криви ни дужни.
С друге стране, на мосту постоји простор између заштитне ограде и ограде самог моста. Туда може да се прође далеко безбедније, а и ако паднеш, нећеш угрозити никог другог. Још је и далеко лепши поглед на Саву. Јесте изузетно уско (и још увек опасно), има и мини шахтова (некада и ђубрета) који додатно избацују из равнотеже, али може да се пређе. Било пешице, било пажљивом вожњом. Незгодно јесте и срамота је да једини мост у крају нема опцију за прелазак пешака (најближи су у Обреновцу и на Ади), али вожња коловозом не само да је забрањена, него је и врло опасна, а ризикујеш и туђе животе (без њиховог пристанка). Лепо лагано на гурку или врло пажљиво на педале и пређе се. За десетак минута, зависно од ђубрета, ветра и твоје концентрације (пешице, 15ак минута):
#12
Postavljeno 03 June 2016 - 08:05 AM
#13
Postavljeno 03 June 2016 - 09:56 AM
Hvala svima. Bez obzira što ću putovati u nedelju pre podne i pretpostavljam da ni na magistrali ne bi bila neka velika frka, idem na Surčin i Jakovo. Kad sam tačno utvrdio kilometražu, razlika je svega nekoliko kilometara.
#16
Postavljeno 05 June 2016 - 12:12 PM
Ja u nedelju idem u Progare bajsem ima kajakaška regata pa svrati da gledaš decu kako se takmiče
Nije Progare, vec Progar, bar se tako zove to selo
Inace gledam ovaj canetov klip i njega dok je prelazio nije proslo ni 30 vozila, vise je rizikovao provlaceci se izmedju ovih stubova vozeci 15 na sat.
#17
Postavljeno 05 June 2016 - 12:44 PM
Признај да си само љубоморан.
Ризик постоји и док седиш код куће. Битна разлика је да ја овако ризикујем сам себе. Вожњом по коловозу ризикујеш свакога, јер твој рецимо пад или чак и само заношење, доводи до рефлексног покушаја возача да те избегне, уз велику вероватноћу да због тога направи директан судар са другим недужним људима. А у тим возилима има и пуно деце. Мени је незамисливо да нечију безбедност (поготово деце) доводим у питање зарад личног комфора. А трагедију и ужасне последице могу да спречим само пре него што се десе. Кајање и извињавање звуче лепо на филму.
Иначе, није ово моје неки велики ризик кад првих неколико пута гураш бицикл, па онда седнеш само на по пар метара одједном (чак и без педалања, на гурку), па тек после доста вежбе пробаш да возиш целом дужином. Да је споро јесте, да је смарање јесте, али ја то посматрам као далеко бољу опцију него вожњу скроз до Аде, јер станујем близу Ибарске магистрале, тачно на правцу Остружнички мост - Железник.
@грбић Ја то "читај како је написано".
@шаранче Да је била повољнија прогноза од пљускова, радо бих дошао да бодрим младе нараштаје. Сад ми криво што нисам, али по прогнози би ме ухватио био пљусак. Да ли је то само једном годишње?
#18
Postavljeno 05 June 2016 - 12:57 PM
#20
Postavljeno 09 June 2016 - 11:59 AM
Evo moje najsvežije iskustvo od juče. Zaustavila me je patrola policije zbog voznje autoputem u zaustavnoj traci, na potezu od izlaska sa plavog mosta do Autokomande. Pošto nisam imao ličnu kartu kod sebe zapisali su me u njihovu svesku i rekli mi da će mi stići poziv od sudije. Kazna je 6000 din + mogućih 5000 zbog nenošenja lične karte. Zavisi od sudije, ako bude "milostiv" biće samo ovih 6000. Normalno po zakonu kriv sam 100% to sam i njima rekao i na moje pitanje kako se tretira vožnja Ostružničkim mostom, obilaznicom Zemun-Ovca, Zrenjaninskim, Ibarskom itd, rekli su da je svuda zabranjena vožnja bicikla, pošto su u pitanju putevi rezervisani za saobraćaj motornih vozila. Kad dobiju nalog za kontrolu tog tipa svi koje zateknu su najebali, prevedeno. Tako da ostaje samo da se čuvamo, što manje vozimo tamo gde je zabranjeno i molimo boga da im nije dan za kontrolu biciklista.
24. Saobraćaj na autoputu i motoputu
Član 102.
Autoputem i motoputem dozvoljeno je kretanje samo motocikla, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila.
Autoputem i motoputem ne smeju se kretati vozila iz stava 1. ovog člana čija je najveća konstruktivna brzina manja od 50 km/h.
Odredba st. 1. i 2. ovog člana ne odnosi se na policijska i vojna vozila.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika