U mom autu je motor malo veći i staje malo više ulja. Koristim uglavnom Motul ili Liqui Moly 5w40 koje je u maloprodaji pedesetak eura 5l, na netu ima i za nešto jeftinije da se kupi. Tu gde ja živim i radim,zamena ulja u motoru košta od 30 eura pa na više.
Ali u pravu si, ne vredi mlatiti praznu slamu. Ni meni to nije bila namera ali se poredio neuporedivo pa sam zato stvari izvukao iz konteksta. Kako kod da okreneš, koristiti bicikl kao prevozno sredstvo je otprilike 500 do 1000 puta jeftinije nego automobil. Sad da li je uvek praktičnije i bolje,to je druga tema.
Na ovom forumu je na barem 300 strana pisano o lancu, njegovom trajanju, održavanju i zameni. Valjda smo na tih 300 strana skontali da ne postoje 2 vozača niti 2 bicikla kojima lanac identično dugo traje, čak i kada je u pitanju isti lanac od istog proizvođača.
Tvrdiš da je besmisleno menjati lanac na 2tkm, ali nisi izgleda pročitao ostatak posta u kojem ističem da ga neću menjati jer je prešao 2tkm, nego isključivo jer je alat pokazao da je lanac zreo za zamenu posle te kilometraže. U suštini, ne moram ja ni sada da zamenim lanac, i može on slobodno da pojede i kasetu dok na kraju ne pukne pa ni šteta na kraju ne bi bila neka jer su svi ti delovi jeftini. No meni je sasvim Ok da jednom godišnje za gradski bajs dam 8 eura za zamenu lanca, jer kao što rekoh, jeftinije od toga skoro da se ne može kupiti a i sama zamena lanca ili kao neka vrsta servisa pogonskog sklopa meni ne pada teško nego naprotiv... Relaksirajuće i terapeutski.