mixitron ([MTB] + [trekking])
#1
Postavljeno 13 November 2008 - 01:59 PM
Ogibljenja: Manitou axel elite 100 mm i K5 kinezara.
Prenos: SRAM X-7/ X-Gen, lanac i kaseta SRAM petica
Pogon: Shimano tourney 42-32-22 i Shimano SPD 505.
Točkovi: Grunert disc runner i Quando disk nable, 36H. Teški ko tuč i neuništivi.
Gume:
f. Ritchey Speedmax 2.0
r. Michelin country trail
Kočenje Avid BB5-SD7
Vozačevo mesto: selle smp trk čeka da se stavi na Ritchey šticnu. Na slici fabričko sedište sa trekkera
Resto noname.
#2
Postavljeno 13 November 2008 - 02:03 PM
Ram Scott sportster P6, čelična vila
Brzine: prerađen na 9faz (parralax nabla, 9faz kaseta, Deore komande i zadnji, LX prednji menjač)
Truvativ X-flow pogon + UN-26 110 mm patron (menjano da bude uže), Shimano 520 spd pedale.
Klješta kočnica - tektro
Od lule do rogova - Ritchey/pro/wcs
Selle Smp Trk sedište i neka na*rkana SCOTT šticna stavljena nakon što se stara iskrivila (na slici fabrička šticna i Selle Royal ethos)
Nova kuka menjača
Zadnji točak je trenutno poluhavarisan (videti red iznad )
#4
Postavljeno 13 November 2008 - 02:16 PM
Vrlo slični/isti bajkovi mogu da se nađu u Partizanu, samo imaju nalepnice McKenzie. Bajk je inače težak skoro 20 kg, nije za slabačke - sreo sam prvog vlasnika, on se divio kako mogu da ga vozim 35 po ravnom i tvrdio da to nije za na Avalu, tako da sam je preskočio i teram ga ekskluzivno po planinama rodnog kraja, kad sam tamo
Hteo sam da uvalim ortaku da mi doturi jednog AM Marzocchija iz US za sitne pare (stari model), ali plan je propao, pa sam završio na axelu. Osećam da bi sa AM2 bio neuništiva allmountain mašina.
Nadam se da nađem zadnji amort sa lockom, mnogo se snage rasipa uzbrdo...
More of the same na http://mixitron.foto...t/c1550318.html i http://mixitron.foto...t/c1507268.html
#5
Postavljeno 13 November 2008 - 02:21 PM
Uh, 35km sa tom tezinom bajka, svaka cast!
#6
Postavljeno 13 November 2008 - 02:24 PM
Mislim da sam išao 44-45 max... ali to je bolesno i traje koju stotinu metara. S njim je 23-25 ihahaj brzina krstarenja.
Negde u rano proleće, kad sam ga poslednji put vozio oko Ade, sretnem dečkića koji trenira drum, zagleda me, vidi idem brzo, pa me pita: "Izvinite, a što vozite u tako niskom stepenu prenosa"? Odabrao sam "forsiram kadencu" kao odgovor
#7
Postavljeno 20 November 2008 - 12:27 PM
#8
Postavljeno 20 November 2008 - 02:20 PM
Mixitron, reci mi gde ga čuvas
Pored ormarića s
Verovatno ga ima u Planetu - bilo ga je - ali mu je cena da padneš u nesvest, preko 30...
#12
Postavljeno 13 January 2009 - 12:03 AM
Interesantna kobinacija "brzina" na ovom Skotu,menjac moli za milost? Koliko masina moze da razvije?
S novim lancem je bolje, taj sam bio pametan pa skratio.
A to je inace atipicna kombinacija za leteci start. U vreme slikanja sam jos ispitivao sta bajk moze
Moze da razvije do mile volje i nazad, ako me sluzi mozak isao je oko 49-50 bez zavetrine na koju stotinu metara.
#15
Postavljeno 08 February 2009 - 09:46 PM
Nigde me nije izdala, mada sam na nekim vrlo strmim putevima pokrivenim 'planinskom rizlom' (kamenčine k'o pesnica) kukao zbog podlaktice, valja vući sajlu 5-6 minuta u bloku. Javlja mi se da ni sedmica neće bolje.
#18
Postavljeno 27 August 2009 - 07:07 PM
Inače se nahvatasmo na avalskom, dok je Hari sprintao za nekim biciklistima i jednom devojkom među njima
Za one koji su u rebusu otkud ja s 3 točka na avalskom - oter'o auto na servis (ima jedan dobar maestro u BP) a bicikl mi univerzalno sredstvo povratka odozgo + vukao taj točak kod Profe u nadi da ima nešto od njega...
#19
Postavljeno 02 September 2009 - 12:05 AM
- nova šticna, ovo je 31,6 moja je 27,x (imam običnog Ritchey-a, pa ako neko oće se đora za nešto u klasi većeg prečnika, a ako ne onda je uskoro prodajem za 10€ )
- nov prednji menjač - SMORIO SAM SE K'O ZMAJ - sad znam zašto se X-gen onako čudno ponašao poslednjih meseci Otkinuo se jedan držač osovine prstena i to se videlo tek kad sam ga skinuo pa je imao prostora da otpadne :-/ Beh.
Inače, bajk sad nenormalno, ali nenormalno, ali neeeeenormalno dobro izgleda - i LAKŠI je ohoho - iskušenje da se sad uzmu nekakvi lagani točkovi i dual air amort bi nadjačalo mnoge
Fotke čim izađe na prvu vožnju.
#20
Postavljeno 02 September 2009 - 01:18 AM
Jedva cekam slikice!
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika