Jump to content


Fotografije

Kunz und Kaiser CX

Kunz und Kaiser cyclocros ciklokros cx disc

  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
46 odgovora na ovu temu

#21 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 18 April 2016 - 12:02 AM

Ok su kocnice, posto su nove plocice, jos uvek se razrađuju i svaki put sve bolje i bolje koce, polumetal su plocice pa im treba vremena.
Plan mi je da odem na Avalu i da ih tamo spalim kako treba ali nikako da se nakanim, spust odande uz naglo povremeno kocenje upeglace ih kako treba .
Daleko su od hidraulicnih diskova ali su rangu drumaskih kocnica.
Za ovakav tip bicikla i ne treba preterano jaka kocnica jer prosto gume su limitirajuci faktor.
Prednost bi trebalo da bude kocenje u vlaznim uslovima jer ne bi trebalo da bude smanjenja sile kocenja kao kod bandas kocnica ali ih nisam testirao po kisi.
Jednom recju dobre su dovoljno da se osecas jako sigurno na bajsu i da ces zakociti kad god hoces, ja imam 95kg i dasvim su ok ali nista spektakularno jako, taman dovoljno koce.
Osecaj je drugaciji nego kod mojih Ultegra kocnica, gde je rucica pri kocenju tvrđa i preciznija, a ovde je dosta meksa i sunđerastija, moze da se podesi i da bude tvrđa i da ima manji hod ali onda je tesko i potrebna je veca sila pritiska na rucicu.
Kad malo vise razdvojis paknove rucica je gnjecavija ali zato sa manje snage delujes na rucicu, lakse napinjes sajlu i finije podesavas silu kocenja.
Zakljucak je potpuno su upotrebljive i za sada odprilike koce isto kao osrednje drumaske kocnice recimo tiagra, 105, FSA Gossamer a malo slabije od Ultegre, kad razradim plocice nadam se da ce da se priblize Ultegri sto je sasvim ok.
Avid BB7 koce odprilike kao Ultegra mada mi i one nisu jos razradjene, oba bajsa sam vozio oko 20-30km po ravnom bez mnogo kocenja tako da je jos rano za neku ozbiljniju recenziju.


Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 1

#22 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 18 April 2016 - 03:21 AM

Kako te sluze te mehanicke disk.kocnice...
Cuo sam.da nemaju neku silinu kocenja,tj da nisu za teze ljude...
Inace svaka cast na bajsu

Aman, ljudi SVE kočnice (koje su iole pristojnog kvaliteta i dobro podešene) imaju dobru silu kočenja. Samo su razlike u tome koliko je ravnomerna modulacija kočenja, kao i koliko jako se mora povući ručica za jako kočenje. Mehanički diskovi koče još jače od V-brejka, a V-brejk koči jače od drumskih kočnica, a dobre drumske mogu da zaustave i teže ljude.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#23 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 18 April 2016 - 07:37 AM

Naravno da ne koce sve podjednako dobro neke koce bolje a neke slabije, razlike su ogromne i ne mogu da se slozim da su sve podjednako dobre i pouzdane, pogotovo na duzim spustanjima i pri vecim brzinama tu je razlika drasticna, e sad kome ne smeta da kilavi na spustu, ko se boji brzine njemu je svaka kocnica ok, ko voli da pusti bajs preko 60-70km/h taj primecuje razliku ohhhhooohhoo. Mnogi imaju zelju da idu brze ali im frka zbog kocnica, ne smeju jer ne znaju da li ce se zaustaviti, ja sam od onih koji uzivaju u brzom spustu i lose kocnice bi mi pokvarile uzitak.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#24 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 18 April 2016 - 07:56 AM

Naravno da ne koce sve podjednako dobro neke koce bolje a neke slabije, razlike su ogromne i ne mogu da se slozim da su sve podjednako dobre i pouzdane, pogotovo na duzim spustanjima i pri vecim brzinama tu je razlika drasticna, e sad kome ne smeta da kilavi na spustu, ko se boji brzine njemu je svaka kocnica ok, ko voli da pusti bajs preko 60-70km/h taj primecuje razliku ohhhhooohhoo. Mnogi imaju zelju da idu brze ali im frka zbog kocnica, ne smeju jer ne znaju da li ce se zaustaviti, ja sam od onih koji uzivaju u brzom spustu i lose kocnice bi mi pokvarile uzitak.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Jasno, ali bilo koje kvalitetne kočnice su sasvim OK. I drumske, i V-brejk i diskovi. Pogotovo ako je reč o sili kočenja. Diskovi jedino imaju osetno predvidivije ponašanje po kiši, u odnosu na sve druge vrste kočnica. Dok su doboši uvek nepredvidivi i njih jedino ne volem. 


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#25 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 18 April 2016 - 05:37 PM

Da bitno je naglasiti bilo koje KVALITETNE kocnice ostalo je stvar ukusa


Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#26 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 30 April 2016 - 09:56 PM

Samo da se nadovežem na ovu temu i da dodam da je moje skromno mišljenje, da je ovaj projekat apsolutni pogodak! Ovaj bicikl mi stvarno izgleda kao univerzalka, za sve one koji imaju jedan i jedini bicikl i za rekreativne potrebe, a i da njime završavaju obaveze po gradu. Bicikl koji može da se koristi i za popodnevnu vožnju, ali i za duge, višednevne ture. Posebno mi se sviđa odluka da se pozadi stavi mtb kaseta, jer mnogo mtb ili treking vozača koji preferiraju asfalt se upravo iz tog razloga plaše da kupe drumaša, jer se boje da ih njihovi pogoni i kasete ne umore previše a noge iznevere na brdu, a uz ovakav sistem, penjanje uz brdo i onima sa manje kondicije je znatno olakšana. Sviđaju mi se i malo deblje gume u slik varjanti čime je opet mnogo olakšana vožnja preko puteva slabijeg kvaliteta, a što da ne i preko nekog makadama i lakšeg off road-a? 

 

Ono što bih naveo kao sugestiju jeste da se možda, ako je to ikako moguće, nabavi prednja nabla sa ugrađenim dinamom kako bi se na ovakav univerzalan bicikl ugradilo svetlo koje ne zauzima prostor, ne ruži bicikl, i ne zahteva baterije a opet pruža optimalnu vidljivost i osvetljenje. I nisam siguran da li na točkovima ima quick release zatvarače, ali ih na ovakvom biciklu ipak ne bih preporučio, da u slučaju da mora negde na kratko da se ostavi ispred nekog objekta, da može da se zaključa na točak i da bar onaj nespreman lopov ne može da ga momentalno mazne. 

 

I tamna boja rama, i jednolikost iste, osmofaz pozadi, lanac koji košta oko soma dinara (ili malko više), a opet sa druge strane, drop korman i mogućnost promene tri različita hvata... Sve su to karakteristike koje ovaj bicikl, bar po meni čine idealnim rešenjem za nekoga ko voli drumaše i njihovu ergonomiju, a opet želi da jedan takav bicikl prilagodi svakodnevnim potrebama i obavezama. Moram da priznam, podseća me na Trek 9200. :) 

 

Ono što me zanima jeste gde si nabavio ram, imaš li kakve tehničke specifikacije o njemu i ako nije tajna, koliko je koštao? 

 

I takođe me zanima jel ganjaš ti ovo na redovnom nivou ili samo služi kao eksponat i za skupljanje prašine? :) 


  • 1

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#27 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5457 posts

Postavljeno 01 May 2016 - 04:54 AM

...Ono što bih naveo kao sugestiju jeste da se možda, ako je to ikako moguće, nabavi prednja nabla sa ugrađenim dinamom kako bi se na ovakav univerzalan bicikl ugradilo svetlo koje ne zauzima prostor, ne ruži bicikl, i ne zahteva baterije a opet pruža optimalnu vidljivost i osvetljenje. I nisam siguran da li na točkovima ima quick release zatvarače, ali ih na ovakvom biciklu ipak ne bih preporučio, da u slučaju da mora negde na kratko da se ostavi ispred nekog objekta, da može da se zaključa na točak i da bar onaj nespreman lopov ne može da ga momentalno mazne....

prenja glava sa dinamom je meni OK resenje za bike za svakodnevnicu i turu...proizvode se sa stezanjem i na matice ali i na QR igle, a zarad bezbednosti postoje igle na standardni imbus kljuc, neki specijalni petougli imbus kljuc i "pit-lock" sistem za koji je potrebno izdvojiti vise novca ali je nesto tezi za "obijanje".


  • 0

#28 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 01 May 2016 - 05:33 AM

Samo da se nadovežem na ovu temu i da dodam da je moje skromno mišljenje, da je ovaj projekat apsolutni pogodak! Ovaj bicikl mi stvarno izgleda kao univerzalka, za sve one koji imaju jedan i jedini bicikl i za rekreativne potrebe, a i da njime završavaju obaveze po gradu. Bicikl koji može da se koristi i za popodnevnu vožnju, ali i za duge, višednevne ture. Posebno mi se sviđa odluka da se pozadi stavi mtb kaseta, jer mnogo mtb ili treking vozača koji preferiraju asfalt se upravo iz tog razloga plaše da kupe drumaša, jer se boje da ih njihovi pogoni i kasete ne umore previše a noge iznevere na brdu, a uz ovakav sistem, penjanje uz brdo i onima sa manje kondicije je znatno olakšana. Sviđaju mi se i malo deblje gume u slik varjanti čime je opet mnogo olakšana vožnja preko puteva slabijeg kvaliteta, a što da ne i preko nekog makadama i lakšeg off road-a?

Ono što bih naveo kao sugestiju jeste da se možda, ako je to ikako moguće, nabavi prednja nabla sa ugrađenim dinamom kako bi se na ovakav univerzalan bicikl ugradilo svetlo koje ne zauzima prostor, ne ruži bicikl, i ne zahteva baterije a opet pruža optimalnu vidljivost i osvetljenje. I nisam siguran da li na točkovima ima quick release zatvarače, ali ih na ovakvom biciklu ipak ne bih preporučio, da u slučaju da mora negde na kratko da se ostavi ispred nekog objekta, da može da se zaključa na točak i da bar onaj nespreman lopov ne može da ga momentalno mazne.

I tamna boja rama, i jednolikost iste, osmofaz pozadi, lanac koji košta oko soma dinara (ili malko više), a opet sa druge strane, drop korman i mogućnost promene tri različita hvata... Sve su to karakteristike koje ovaj bicikl, bar po meni čine idealnim rešenjem za nekoga ko voli drumaše i njihovu ergonomiju, a opet želi da jedan takav bicikl prilagodi svakodnevnim potrebama i obavezama. Moram da priznam, podseća me na Trek 9200. :)

Ono što me zanima jeste gde si nabavio ram, imaš li kakve tehničke specifikacije o njemu i ako nije tajna, koliko je koštao?

I takođe me zanima jel ganjaš ti ovo na redovnom nivou ili samo služi kao eksponat i za skupljanje prašine? :)

Bicikl je samo projekat koji se neće dugo zadrzati kod mene jer vec imam previse bajseva, uskoro će na doboš, a baš mi je žao što ne mogu da ga zadrzim. Vozio sam ga par puta jer nikako da dođe na red, jednostavno ja bicikl koristim u rejreativne svrhe, ne idem na posto biciklom posto mi je posao ispred kuce, najvise koristim drumasa svakodnevno.
Ovakav bicikl vec imam samo sto je u pitanju Kona Rove Al sa 10faz grupom, koju ce sluziti za visednevne ture i izlete, idlazak do ade ciganlije i sve one opustene voznje za koje ne miram da navlacim biciklisticku odecu i sprinterice, tako da Kunz und Kaiser skuplja prasinu trenutno.
Nable su u istom fazonu kao i ceo bajs, quando sa quick release, za 250din. zamenis celu osovinu sa sve konusima i teraj.
Nema dinamo jer sam vise za varijantu nekog dobrog svetla sa powerpackom nego za dinamo u nabli, jedno svetlo moze da se koristi na vise bicikala, a i ne mora samo na bajsu da se nosi, dobro je imati baterijsku lampu ako ti nesto nocu crkne na bajsu, recimo guma.
U kamperskim i trekerskim uslovima potrebno je svetlo i u satoru itd.
Da ne pricam o tome koliko nabla usporava, a pogotovo me nerviraju cene dobrog svetla i dobre nable, ako crkne konus tesko ga je naci i zameniti.
Ram sam nasao slucajno na berzi i prodavac nije imao pojma kakav ram prodaje, ja sam po logou sa slika pronasao na netu o cemu se radi i kupio ga za smesne pare na neviđeno.
Prosto me sramota koliko sam ga platio zajedno sa viljuskom pa necu objaviti cenu, ali da bude da sam ga dobio dzabe jer sam ga zajedno sa vilom platio onoliko koliko vredi samo viljuska.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 1

#29 kasalovic1996

kasalovic1996
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1240 posts

Postavljeno 01 May 2016 - 07:23 AM

Стварно је тешко наћи конусе за те главе,ја сам тражио и одустао,онда сам узео нешто најприближније у пб и ставио,за сада све лепо ради.


  • 0

#30 marvas

marvas
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 464 posts
  • LocationBeograd/Surcin

Postavljeno 01 May 2016 - 08:42 AM

A koja ce biti cena kad bude na prodaju, cisto orjentaciono?

Sent from my D6603 using Tapatalk
  • 0

#31 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 01 May 2016 - 12:01 PM

Bice malo skuplji od uobicajenih cena za osmofaz, jer je unikatan i jako kvalitetan ram i vila, a opet smesno jeftin u odnosu na to kakav je bajs u pitanju.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#32 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5457 posts

Postavljeno 01 May 2016 - 02:31 PM

...Nema dinamo jer sam vise za varijantu nekog dobrog svetla sa powerpackom nego za dinamo u nabli, jedno svetlo moze da se koristi na vise bicikala, a i ne mora samo na bajsu da se nosi, dobro je imati baterijsku lampu ako ti nesto nocu crkne na bajsu, recimo guma.

iz nekog blesavog razloga sam nedavno bio u prilici da nocom guram neke bajkove sa razlicitim sistemima osvetljenja na dinamo

i neverovatno je koliko su ovi moderni modeli sa diodama efikasni, koliko svetla daju samo prilikom guranja, npr sa probusenom gumom :).


  • 0

#33 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 01 May 2016 - 03:29 PM

iz nekog blesavog razloga sam nedavno bio u prilici da nocom guram neke bajkove sa razlicitim sistemima osvetljenja na dinamo
i neverovatno je koliko su ovi moderni modeli sa diodama efikasni, koliko svetla daju samo prilikom guranja, npr sa probusenom gumom :).

Gurao si jer ne znas wheelie ;-))

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#34 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 01 May 2016 - 05:30 PM

iz nekog blesavog razloga sam nedavno bio u prilici da nocom guram neke bajkove sa razlicitim sistemima osvetljenja na dinamo

i neverovatno je koliko su ovi moderni modeli sa diodama efikasni, koliko svetla daju samo prilikom guranja, npr sa probusenom gumom :).

 

 

Baš zato i jesam predložio dinamo, ali naravno ne one standardne nego ove novije generacije. Za razliku od nekadašnjih dinama koji su imali u sebi sijalicu sa užarenim vlaknom, neverovatno je koliko ove nove led sijalice mogu da isporuče svetlosne energije uz zaista mali utrošak snage, a da ne kažem kada se biciklista kreće brzinom od 25 km/h, znači brutala. :) 

 

No moj predlog nije nešto neophodno, samo eto, čisto mala sugestija. Baš me zanima kako bajs izgleda sa blatobranima i pak tregerom. Jel idu i oni uz njega? 


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#35 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 02 May 2016 - 09:29 AM

Super su branici ako vozis po kisi, super je imati svetla ako vozis nocu, super je paktreger ako ne volis ranac, ja ne vozim po kisi, po mraku a sve sto mi treba da ponesem stane u ranac tako da je ovo pravljeno po nekin mojim standardima, a uvek moze da se doda i prednji i zadnji paktreger, branici bisage i razne druge zezalice ko bude hteo da ga prilagođava svojim potrebama, jer je ram takav da omogucava sve zive prikljucke od razvoda za struju kroz ram, do prihvata za prednji paktreger na vili, zadnji paktreger, branike, bidone, v-brake kocnice, deblje gume, mogu i kramponke da idu itd. 10fazi, tripl, singlespeed, rohloff, alfine, hidraulika, prednji amortizer, brooks sediste, pedale spd, spisak je veliki i svako dalje moze da se igra kako mu volja, zato je bitan dobar ram kao osnova pa svako unapređenje i konverzija ima smisla, a kad imas losu osnovu dzabe sve sto nabacas na nju.

Sent from my SM-G900F using Tapatalke
  • 1

#36 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 02 May 2016 - 09:53 AM

Ne zaboravite frikcioni 7-faz  n2:hahaha .

 

Odlicno spakovan bajs. Ja licno ne volim bas takve bicikle ali je odlican za ono za sta je namenjen.


  • 0
.

#37 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5457 posts

Postavljeno 02 May 2016 - 11:47 AM

Gurao si jer ne znas wheelie :wink:)

nije zato ali zaista ne znam :(


  • 0

#38 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 02 May 2016 - 02:27 PM

A što je najgore od svega, teško ćeš ustvari uspeti da naletiš na ovakav bajs na berzi. Specifičan je i unikatan u svakom smislu, a opet jako jeftin za održavanje, jednostavan. Takav bajs i da hoćeš ne možeš da kupiš dok ne naletiš na njega, a kad naletiš, onda ti je ram velik kao u mom slučaju! :( 


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#39 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4571 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 03 June 2016 - 12:43 AM

Na kraju sam ga teska srca prodao jer stvarno nisam imao mesta na gajbi!!!

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#40 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 05 June 2016 - 01:41 AM

A za koliko je jevreja otišao, ako nije tajna? 

 

 

I još jedno pitanje. Jesi ram kupio ovde na cikloberzi ili? 


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford





0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika